Ik gebruik als excuus dat ik nog in de revalidatiefase zit...Tim N schreef:Gezelligheid? WIJFNee idd leuk om contacten op te doen, al moet er in my book wel een beetje doorgefietst worden

Ik gebruik als excuus dat ik nog in de revalidatiefase zit...Tim N schreef:Gezelligheid? WIJFNee idd leuk om contacten op te doen, al moet er in my book wel een beetje doorgefietst worden
En dat zonder ruggegraatEmielS60 schreef:Fancy Nancy..![]()
(heb zware rugproblemen gehad)
Ik krijg de mailtjes van de groep en voorderest doe ik er niets mee. Ik zit wel te overwegen vrijdagavond de nightride bij Bergen op Zoom te gaan doen maar ik zoek nog even een maatje.-Menrik- schreef:Gave fiets Tim! Voor het tempo doe ik het niet, maar de gezelligheid en het netwerken zal het wel geschikt zijn.Tim N schreef:@Menrick, Fedmans Ik heb ook wel eens met een groepje MTB-ers in Business gefietst, vorig jaar nog de Kikvorstocht en nog twee, is best goed bevallen. Blijft een gok of het tempo passend is maar was erg gezellig.
Fedmas schreef:Ik krijg de mailtjes van de groep en voorderest doe ik er niets mee. Ik zit wel te overwegen vrijdagavond de nightride bij Bergen op Zoom te gaan doen maar ik zoek nog even een maatje.-Menrik- schreef:Gave fiets Tim! Voor het tempo doe ik het niet, maar de gezelligheid en het netwerken zal het wel geschikt zijn.Tim N schreef:@Menrick, Fedmans Ik heb ook wel eens met een groepje MTB-ers in Business gefietst, vorig jaar nog de Kikvorstocht en nog twee, is best goed bevallen. Blijft een gok of het tempo passend is maar was erg gezellig.
Mocht je IS bevestiging hebben dan zou ik zeker even checken of deze echt haaks staan op de as. Het kan een hoop ellende schelen. Mijn probleem met Hope remmen is dat de schijven niet helemaal recht blijven. En dat de afstelling van de klauw verloopt.. het ene zuigertje gaat net wat soepeler dan de andere waardoor er wat aan gaat/blijft lopen. Vervolgens verglaast het blokje en remt het minder.Tim N schreef:Gisteren zijn de nieuwe remmen op de post gegaan, wee voor Hope gekozen.
Op mijn Cannondale had ik Hope Mini Pro's welke erg goed bevielen.
Nu voor de net iets meer instelbare variant gekozen de Tech X2's met braided hoses ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Bedankt voor het aanbod maar ga inmiddels bij een auto kijken.. nog veel leuker natuurlijk.Nutkees schreef:
Ik ben daar ook aanwezig dus je mag wat mij betreft met ons opfietsen hoor!
Mocht je zo'n fiets willen kopen moet je naar Amersfoort. Singlespeedcentral. Jelle is echt een super kerel!Nutkees schreef:Net terug van de nightride in bergen op zoom en dat was enorm goed bevallen. Goede verlichting mee en op goede snelheid de 2 ronden kunnen doen. Heerlijk in de modder en regen, prachtig vind ik dat.
Vandaag nog even bij bikemotion geweest om te zien of ik nog
Iets zag wat me aansprak.
Liteville frame
Pyga
Salsa
En een verdwaalde ghost spraken mij erg aan.
Ga me eerst wat verder verdiepen in die merken en daarnaast kijken of ik nog ergens een salsa mukluk 2 op de kop kan tikken.
God ja...ketting blijkt door mijn LBS aan de verkeerde kant te zijn gemonteerd.Stefan R schreef:Het antwoord was reeds gegeven op het MTB forum zag ik![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], BMWDennis, Dickh., MarcelV, Peter-Paul en 3 gasten