De grote beurt e36 coupe (veronica)
- Tuup
ik vind het hele programma helemaal niks en ik heb er ook nog nooit 1 goede auto uit zien rollen. ik vind het echt een smet op de hele tuningswereld!
en die bmw, volgens mij was het een 325 e36. ik heb er ook 1. alleen is die van mij nog helemaal orgineel (op de velgen na). en ik vind die van mij 1000 keer mooier dan wat hun gefabriceerd hebben... het is niet dat de kleuren en uitstraling zo zeer lelijk zijn, maar het is een 325 en geen M! en dat maakt deze bak gewoon een wanna-be in mijn ogen.
het is in feite een schaap in wolfskleren.. en dat vind ik persoonlijk niks
veel show en geen GO!
(ik zie trouwens ook vaak die oranje/zwarte pick-up staan in den helder, die ze ooit gedaan hebben. ik kan er wel om janken, zo lelijk)
en die bmw, volgens mij was het een 325 e36. ik heb er ook 1. alleen is die van mij nog helemaal orgineel (op de velgen na). en ik vind die van mij 1000 keer mooier dan wat hun gefabriceerd hebben... het is niet dat de kleuren en uitstraling zo zeer lelijk zijn, maar het is een 325 en geen M! en dat maakt deze bak gewoon een wanna-be in mijn ogen.
het is in feite een schaap in wolfskleren.. en dat vind ik persoonlijk niks
veel show en geen GO!
(ik zie trouwens ook vaak die oranje/zwarte pick-up staan in den helder, die ze ooit gedaan hebben. ik kan er wel om janken, zo lelijk)
- Angelo
kenteken van die bmw is lastig te lezen. Je denkt dat er FP-NZ-41 staat, echter dat geeft bij de RDW een Mazda 323. Zo grondig hebben ze 'm ook niet verbouwd. FP-NZ-31 geeft een rode 320, da's 'm ook weer niet. Kunnen jullie er iets anders van maken?
Overigens is Care er niet mee gestopt vanwege de snelheid(tijdsbesteding) en/of het budget dat wel of niet in een auto mocht zitten. Echter de nieuwe directie van Care wil zich qua schadeherstel vooral toespitsen op de zakelijke (lease)markt en niet meer op particuliere klanten (vaak gestuurd door de verzekeringsmaatschappijen). Ze vonden het programma dan ook een verkeerde uitwerking hebben in de media, want ze zitten niet te wachten op klanten die voor allerlei optische 'tunings'projecten aan de deur komen. Dus wel naamsbekendheid, maar bij de verkeerde doelgroep. (aldus de nieuwe directie) Dus werd de medewerking vanuit Care stopgezet.
Persoonlijk vind ik (met wat ervaring in de autoschadeherstelwereld) dat ze bij Care vakkundiger bezig waren dan de prutsers die het nu doen. Maar bijna alles wat er uit kwam tot nu toe is inderdaad bagger. Vooral te daneken aan de ontwerper die duidelijk niets met auto's heeft. Tel daarbij op de gesponsorde after-market meuk, waarmee ze verplicht moeten werken en na veel uur arbeid nog steeds weinig resultaat. (ja ok, voor een bepaalde doelgroep ziet het er van afstand leuk uit, maar ga zeker niet te dichtbij kijken, ook niet aan de binnenkant)
Overigens is Care er niet mee gestopt vanwege de snelheid(tijdsbesteding) en/of het budget dat wel of niet in een auto mocht zitten. Echter de nieuwe directie van Care wil zich qua schadeherstel vooral toespitsen op de zakelijke (lease)markt en niet meer op particuliere klanten (vaak gestuurd door de verzekeringsmaatschappijen). Ze vonden het programma dan ook een verkeerde uitwerking hebben in de media, want ze zitten niet te wachten op klanten die voor allerlei optische 'tunings'projecten aan de deur komen. Dus wel naamsbekendheid, maar bij de verkeerde doelgroep. (aldus de nieuwe directie) Dus werd de medewerking vanuit Care stopgezet.
Persoonlijk vind ik (met wat ervaring in de autoschadeherstelwereld) dat ze bij Care vakkundiger bezig waren dan de prutsers die het nu doen. Maar bijna alles wat er uit kwam tot nu toe is inderdaad bagger. Vooral te daneken aan de ontwerper die duidelijk niets met auto's heeft. Tel daarbij op de gesponsorde after-market meuk, waarmee ze verplicht moeten werken en na veel uur arbeid nog steeds weinig resultaat. (ja ok, voor een bepaalde doelgroep ziet het er van afstand leuk uit, maar ga zeker niet te dichtbij kijken, ook niet aan de binnenkant)
-
FP-NZ-11
Voertuigsoort Personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming 318 IS COUPE U9
Kleur(en) Wit
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1769 cm3
Vermogen 103 KW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 1.190 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 1.700 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland 23-09-1992
Datum eerste toelating 23-09-1992
Datum aanvang tenaamstelling 09-01-2006
Vervaldatum APK 12-01-2008
Voertuigsoort Personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming 318 IS COUPE U9
Kleur(en) Wit
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1769 cm3
Vermogen 103 KW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 1.190 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 1.700 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland 23-09-1992
Datum eerste toelating 23-09-1992
Datum aanvang tenaamstelling 09-01-2006
Vervaldatum APK 12-01-2008
- Niels
- Auto: Prius+
Amen!Angelo schreef: Vooral te danken aan de ontwerper die duidelijk niets met auto's heeft. Tel daarbij op de gesponsorde after-market meuk, waarmee ze verplicht moeten werken en na veel uur arbeid nog steeds weinig resultaat.
Het is natuurlijk lastig om noodgedwongen met onderdelen van sponsors te werken maar het gaat met name HELEMAAL fout bij de keuze en combinatie van kleuren e.d. Deze 3-serie vind ik helemaal niet zo raar (niet dat ik ervoor ga

- Femme
Ik heb recentelijk wat afleveringen bekeken en ik moet zeggen dat de resultaten lang niet zo slecht waren. Het is precies wat de doelgroep van dit programma (sjonnies/petjes/ricerboys en hun vrouwelijke evenbeelden) graag ziet. Het moet allemaal niet subtiel zijn, wel moet er een hoge kwantiteit spoilers, ICE, lampjes en andere blingbling aanwezig zijn. Prestaties zijn niet belangrijk.
Ik zou ook wel graag een autoveredelingsprogramma willen voor mensen met een verfijnde smaak, maar zo'n programma is waarschijnlijk te hoogdrempelig omdat je dan met auto's en onderdelen moet gaan werken die weinig mensen zich kunnen veroorloven. Je zou prachtige dingen kunnen doen, bijv. een standaard 335i nemen en die om laten bouwen tot een M3-killer (chiptuning naar 380pk, Mov'it BBK, Intrax onderstel, Drexler sperdiff, 20 inch Hartge-velgen, leren interieur met exclusieve accenten, enz.), wat subtiel spoilerwerk, enz. Dan de originele auto en het eindresultaten testen op een circuit.
Ik zou ook wel graag een autoveredelingsprogramma willen voor mensen met een verfijnde smaak, maar zo'n programma is waarschijnlijk te hoogdrempelig omdat je dan met auto's en onderdelen moet gaan werken die weinig mensen zich kunnen veroorloven. Je zou prachtige dingen kunnen doen, bijv. een standaard 335i nemen en die om laten bouwen tot een M3-killer (chiptuning naar 380pk, Mov'it BBK, Intrax onderstel, Drexler sperdiff, 20 inch Hartge-velgen, leren interieur met exclusieve accenten, enz.), wat subtiel spoilerwerk, enz. Dan de originele auto en het eindresultaten testen op een circuit.
- Bert ///M3
Dat zou wel wat wezen ja.
In de VS heb je meerdere van dat soort programma's, laatst heb ik eens naar een programma zitten kijken welke 'Overhaulin' heet. Werd een Mustang GT omgebouwd, werkelijk waar geen kosten gespaard. Body gespoten, ander interieur, andere audio, dikke velgen, ander onderstel, superchagersysteem, korter diff met sper enz enz enz.
In de VS heb je meerdere van dat soort programma's, laatst heb ik eens naar een programma zitten kijken welke 'Overhaulin' heet. Werd een Mustang GT omgebouwd, werkelijk waar geen kosten gespaard. Body gespoten, ander interieur, andere audio, dikke velgen, ander onderstel, superchagersysteem, korter diff met sper enz enz enz.