80 km wegen te smal....of kunnen we gewoon niet rijden
-
Re: 80 km wegen te smal....of kunnen we gewoon niet rijden
Is dan toch verzekerings werk 

- RVV
Valt bij mij in de categorie laagste van het laagste gedrag.Jeroen K. schreef:Heel simpel rené, grootlicht flitsen, werkt dat niet volop in de spiegels rijden met grootlicht aan, werkt dat niet wat dichterop gaan rijden in de spiegel flitsen. Werkt werkelijkwaar altijd
- Luc B
Buiten dit (doe vrij veel in schadesEric Z schreef:Ja, maar jij betaald zijn schade, en als je dan een beetje handig bent kun je daar leuk geld aan overhouden.

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Het kan nog ergerRVV schreef:Valt bij mij in de categorie laagste van het laagste gedrag.Jeroen K. schreef:Heel simpel rené, grootlicht flitsen, werkt dat niet volop in de spiegels rijden met grootlicht aan, werkt dat niet wat dichterop gaan rijden in de spiegel flitsen. Werkt werkelijkwaar altijd

- PD power
Nou maar hopen, dat er iemand van de verzekering of CBR meeleest, zodat je binnenkort je auto niet meer kunt verzekeren, of geen rijbewijs meer hebt, is dit nu stoere praat, of ben je echt zo'n loser, waardoor mensen levens onnodig in gevaar komen, en we onnodig veel premie moeten betalen.....Jeroen K. schreef:Is dan toch verzekerings werk
-
Hoezo zou het stoere praat zijn? daar is een verzekering toch voor? om de gemaakte schade te dokken? je betaald voor een service, vind ik het wel zo netjes als ze ook doen waar je ze voor betaald...
- PD power
.....tis nog erger dan ik dacht Jeroen......, omdat jij er zonodig langs moet, met allerlei fratsen, daardoor mede moedwillig een ongeluk veroorzaakt........., moet een ander maar dokken, , vreemde..... nee hele vreemde denkwijze.......
- RVV
En zijn laatste woorden waren..
Jeroen K. schreef:Hoezo zou het stoere praat zijn? daar is een uitvaartverzekering toch voor? om de gemaakte kosten voor mijn uitvaart te dokken? je betaald voor een service, vind ik het wel zo netjes als ze de uitvaartkosten uitbetalen en doen waar je ze voor betaald...
- Luco
En het ging heel even goed met hem.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Pffff, lekker simpel weer Jeroen. Ik doe niet aan braketests, maar als iemand zo agressief achter mij rijdt omdat die denkt meer recht te hebben over hetzelfde stukje asfalt doe ik zeker een poging om mijn Polo wat in te laten korten.
-
Ik snap jullie reacties niet helemaal hoor, mensen zijn toch zelf fout als ze onnodig links gaan hangen, kan je toch ook boetes voor krijgen ofzo volgens de nl wet... zelfde als rechts inhalen. Dan moet je ze wel wijs kunnen maken op een manier dat ze naar rechts moeten anders schiet je nog niks op. Zelfde met mensen die op een 1baans weg onder het maximum rijden, je veroorzaakt alleen maar "file" op den duur als niemand er langs kan.... Daar mag best wat aan gedaan worden en dat doe ik dus zo 
Moet wel zeggen als iemand bezig is met inhalen ofzo doe ik dat natuurlijk niet, doet iemand het dan wel bij mij bijvoorbeeld ram ik meteen het rempedaal volledig in, kijken wel of ze raken of niet...

Moet wel zeggen als iemand bezig is met inhalen ofzo doe ik dat natuurlijk niet, doet iemand het dan wel bij mij bijvoorbeeld ram ik meteen het rempedaal volledig in, kijken wel of ze raken of niet...
- Luco
- RVV
Jeroen door die mentaliteit ben ik een keer samen met mijn vrouw met een snelheid van 130 km/h van de snelweg geramd, waarbij mijn zwangere vrouw vrij ernstig gewond raakte en als gevolg onze eerste dochter 3 maanden te vroeg is geboren. Oja een BMW ter waarde van 25000 euro was in 1 klap nog maar 1500 euro waard. Dit soort kortzichtige kulopmerkingen en reacties wordt ik inderdaad een beetje hellig van. Zou trouwens maar een beetje oppassen met die polyester badkuip op wielen. Want dan kunnen je ouders inderdaad gebruik maken van je uitvaartverzekering. Arrogant ventje.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Joh, die Jeroen weet niet beter, was blijkbaar helemaal de koning in het M-O omdat die in een M3 reed en z'n vader centen heeft.
Die gaat er hier in Nederland achter komen dat we op bepaalde vlakken een stuk verder ontwikkeld zijn en hij met bepaald gedrag gelukkig niet wegkomt. Hopelijk zonder daarbij ongelukkig te veroorzaken...al is de IVA natuurlijk wel de plek om te laten zien dat je centen hebt en stoer bent
Die gaat er hier in Nederland achter komen dat we op bepaalde vlakken een stuk verder ontwikkeld zijn en hij met bepaald gedrag gelukkig niet wegkomt. Hopelijk zonder daarbij ongelukkig te veroorzaken...al is de IVA natuurlijk wel de plek om te laten zien dat je centen hebt en stoer bent

-
Zo rico is ook even op zijn teentjes getrapt. Tis toch een vrijheid van menings uiting in nederland of niet dan? Dus ik geef heel simpel mijn mening over hoe ik er over denk. Dat mensen het er niet mee eens zijn prima maar dat is dan niet mijn probleem toch?
Met de lotus ga ik echt wel anders rijden, zoals luco en smiley ook al aangaven, mijn ooghoogte zit op de deurklink van meeste andere auto's (of nog lager) dus wordt je te snel over het hoofd gezien...
Je mag me best arrogant vinden hoor, dat zegt toch iedereen die mij persoonlijk niet kent...
Met de lotus ga ik echt wel anders rijden, zoals luco en smiley ook al aangaven, mijn ooghoogte zit op de deurklink van meeste andere auto's (of nog lager) dus wordt je te snel over het hoofd gezien...
Je mag me best arrogant vinden hoor, dat zegt toch iedereen die mij persoonlijk niet kent...
-
Heren wees niet zo hard voor die jongen. Hij kan er verder ook niets aan doen dat z'n ouders geen tijd vrij wilden maken om hem correct op te voeden.
De opmerking dat honden niet voor een week maar voor het leven zijn is ook van toepassing op kinderen. Hadden z'n ouders wel eerst over na mogen denken voor ze er aan begonnen...
De opmerking dat honden niet voor een week maar voor het leven zijn is ook van toepassing op kinderen. Hadden z'n ouders wel eerst over na mogen denken voor ze er aan begonnen...
- Luco
Jeroen, Als je nu een echte vent bent doe je dit soort acties ook met de Lotus, flinke vent dat je het met een Pajero doet (not)
Ik heb ook eens zon gast met jouw gedrag voor en achter me gehad, constant drukken, klieren en toen die er voorbij was snijden en remmen (Range rover V8) alleen kom je altijd een keer de verkeerde tegen, in dit geval was ik dat, op een gegeven moment bleef die aan de gang en liet die zich op de linkerbaan terugzakken tot die naast me zat en toen kwam ook nog de bekende middelvinger, dat was de druppel.
Stuurde dus vol naar links, daar schrok die zo van dat die pardoes zijn Landrover de vangrail in stuurde en er ff lekker langs schraapte.
Dat gaat jouw ook een keer overkomen met dit gedrag.
Ik heb ook eens zon gast met jouw gedrag voor en achter me gehad, constant drukken, klieren en toen die er voorbij was snijden en remmen (Range rover V8) alleen kom je altijd een keer de verkeerde tegen, in dit geval was ik dat, op een gegeven moment bleef die aan de gang en liet die zich op de linkerbaan terugzakken tot die naast me zat en toen kwam ook nog de bekende middelvinger, dat was de druppel.
Stuurde dus vol naar links, daar schrok die zo van dat die pardoes zijn Landrover de vangrail in stuurde en er ff lekker langs schraapte.
Dat gaat jouw ook een keer overkomen met dit gedrag.
-
Daar zit het verschil in, zodra ik er voorbij ben, ben ik er voorbij en rijdt ik door, ga dan niet extra zitten "klieren"...
Laatst gewijzigd door Jeroen K. op 14 aug 2013, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Wat is dit hier? Moraalridders.com? 

- RVV
Nee, heeft niks met moraalridders te maken. Als er iemand te lang links rijdt voor je. Neem je even gepast afstand, trap het gas in en haal zo snel mogelijk rechts in. De slaapkop voor je heeft het niet eens in de gaten. Van dat gezeik met lichten knipperen en bumperkleven en snijden krijg je de grootste ruzies en ongelukken. Dat gedrag valt in dezelfde categorie als met een honkbal knuppel in een menigte om je heen slaan.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dikgedrukt: Dit komt bij mij misschien 10x per jaar(?) voor en doe ik dat inderdaad op die manier.RVV schreef:Nee, heeft niks met moraalridders te maken. Als er iemand te lang links rijdt voor je. Neem je even gepast afstand, trap het gas in en haal zo snel mogelijk rechts in. De slaapkop voor je heeft het niet eens in de gaten. Van dat gezeik met lichten knipperen en bumperkleven en snijden krijg je de grootste ruzies en ongelukken. Dat gedrag valt in dezelfde categorie als met een honkbal knuppel in een menigte om je heen slaan.
Wel 9/10 dat de ingehaalde 'slaapkop' dan MIJ gaat flitsen. Heb ik eens gehad met 'n Fiat Punto bij Meppel met de E90 M3. Die reed links op 'n totaal lege weg. Komj ik d'r met 130 aan. Gaat ie even op de rem staan.... Ik er rechts omheen en ook even 'n braketest gedaan. Die is op die lege weg denk ik 5 minuten stil blijven staan van schrik.
Ik ben geen heilige verre van, maar dit soort zaken is bij mij eigenrichting neem me niet kwalijk.

Disclaimer: Dit soort acties en braketests van mij komen al jaren niet meer voor, dus voordat ik gezeik krijg:)
-
En er zal maar net politie in de buurt zijn die dat rechts in halen ziet en je hebt meteen weer een prent aan je broek hangen....
- Dennis Cavallino
Nederlandse rijopleidingen zijn ERG slecht. Je leert er allesbehalve rem- en stuurtechnieken en car control. Dus wordt men zich ook absoluut niet bewust hoe ze een auto moeten besturen.
Veel mensen gooien de auto maar van rijbaan naar rijbaan. Of er nu iemand achter of naast zit, dat maakt ze niet uit. Als ze tegelijk maar hun richtingaanwijzer aanzetten voldoen ze toch aan de verkeersregels??
Als we in Nederland het CBR gewoon eens afschaffen en opnieuw beginnen door met bekwame rijinstructeurs te werken die verstand hebben van autorijden en didactiek en gewoon veel meer mensen na een intake al het advies geven om de rest van het leven met het openbaar vervoer te gaan, dan zou dat een hoop schade, letsel en files voorkomen.
Aan onze wegen ligt het in ieder geval NIET. Schijnveiligheid is nog altijd geen veiligheid.
Veel mensen gooien de auto maar van rijbaan naar rijbaan. Of er nu iemand achter of naast zit, dat maakt ze niet uit. Als ze tegelijk maar hun richtingaanwijzer aanzetten voldoen ze toch aan de verkeersregels??

Als we in Nederland het CBR gewoon eens afschaffen en opnieuw beginnen door met bekwame rijinstructeurs te werken die verstand hebben van autorijden en didactiek en gewoon veel meer mensen na een intake al het advies geven om de rest van het leven met het openbaar vervoer te gaan, dan zou dat een hoop schade, letsel en files voorkomen.
Aan onze wegen ligt het in ieder geval NIET. Schijnveiligheid is nog altijd geen veiligheid.
-
Jeroen blijft voor problemen zorgen
Ik verwacht dat dat niet zal veranderen in de toekomst. Ik kan daar eigenlijk wel een stukje respect voor hebben
Hebben we niet zo'n smilie met zo'n wijzend vingertje? Zo van niet meer doen?
Iig Jeroen, niet meer doen hoor

- JP
Jeroen probeert het iig........Ruben schreef:Jeroen blijft voor problemen zorgenIk verwacht dat dat niet zal veranderen in de toekomst. Ik kan daar eigenlijk wel een stukje respect voor hebben
![]()
Jeroen K. schreef:Doe niet voor niets mijn best om wat "menselijker" te doen