Porsche 911 S (H7) - BMW G11 750i - Audi A6 Avant 1.8 TFSI [UPDATE]
- Sjoerd
Re: Porsche Boxster S (981)
Bedankt voor de leuke reacties tot zover!
Ik ga de GT3 zeker missen. Ik ben wel blij dat ik hem gehad heb. Wellicht ooit nog een keer. Ik ben niet echt een verzamelaarstype; echter naar mate men ouder wordt veranderd de mensch! De GT3 is echter een 3de of 4de auto; beslist geen 2de auto.
Cayman S heb ik geen moment overwogen overigens. Die auto raakt mij niet. Kan het niet uitleggen.
Ik ga de GT3 zeker missen. Ik ben wel blij dat ik hem gehad heb. Wellicht ooit nog een keer. Ik ben niet echt een verzamelaarstype; echter naar mate men ouder wordt veranderd de mensch! De GT3 is echter een 3de of 4de auto; beslist geen 2de auto.
Cayman S heb ik geen moment overwogen overigens. Die auto raakt mij niet. Kan het niet uitleggen.
-
Dit gevoel had ik ook met de Lotus, mooi dat je het zo kan invullenSjoerd schreef:Bedankt voor de leuke reacties tot zover!
De GT3 is echter een 3de of 4de auto; beslist geen 2de auto.

-
Mooi apparaat zo in deze kleurstelling en interieur, vond de eerste generatie boxster eigenlijk niks maar dat is bij dit model al een stuk minder.
-
Nice! nou zou ik persoonlijk liever een met PDK gekocht hebben en andere kleur stelling. Maar zo heeft iedereen zijn keuzes!
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Wel mooi om te zien wat de afwegingen zijn van iemand om tot aankoop over te gaan. Leuk om te lezen ook.
Heel veel plezier en als je hem hebt uiteraard => Foto's!

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Gefeliciteerd man !!!!
Skitterend ding, kleur en interieur is top ........
Hoewel ik geen cabrio man ben had ik deze ook gekozen.............maar das meer omdat ik een 1M al heb
Ik ga zeer waarschijnlijk tzt voor de versie met het vaste dak, met deze kleur en choko interieur is er weinig te wensen over lijkt me.
Zo dan maar;

Heel veeeeeeeel rijplezier, en ik durf het bijna niet te vragen..........maar ik wil wel een keer mee rijden even zo voor de indruk.
Skitterend ding, kleur en interieur is top ........
Hoewel ik geen cabrio man ben had ik deze ook gekozen.............maar das meer omdat ik een 1M al heb

Ik ga zeer waarschijnlijk tzt voor de versie met het vaste dak, met deze kleur en choko interieur is er weinig te wensen over lijkt me.
Zo dan maar;
Heel veeeeeeeel rijplezier, en ik durf het bijna niet te vragen..........maar ik wil wel een keer mee rijden even zo voor de indruk.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tjemig, die Cayman.
Gelukkig sta ik niet voor de keus Sjoerd, maar ik zou ALTIJD de vastdakversie doen, de Cayman dus.

Gelukkig sta ik niet voor de keus Sjoerd, maar ik zou ALTIJD de vastdakversie doen, de Cayman dus.

- Kasteel
Waar is de 'like-button', wijs ding!!
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Prachtig apparaat!
Een GT3 spreekt wellicht wat meer tot de verbeelding, maar is niet altijd even praktisch. Hopelijk kun je met de Boxster meer kilometers maken.
Interieur kleur is werkelijk prachtig!
De zilveren buitenkant. Tja, het blijft grijs/zilver. Nooit bijzonder, nooit lelijk, altijd goed net als zwart. In combinatie met het interieur staat het in elk geval perfect
Veel
gewenst
Een GT3 spreekt wellicht wat meer tot de verbeelding, maar is niet altijd even praktisch. Hopelijk kun je met de Boxster meer kilometers maken.
Interieur kleur is werkelijk prachtig!

De zilveren buitenkant. Tja, het blijft grijs/zilver. Nooit bijzonder, nooit lelijk, altijd goed net als zwart. In combinatie met het interieur staat het in elk geval perfect

Veel

- RVV
Kasteel schreef:Waar is de 'like-button', wijs ding!!
Boven aan dit topic

- Luca
Wauw!!! 

- Niels
- Auto: Prius+
Congrats, wat een super kar zeg! AV testte een rode tegen een Jag en 3/4 vanachter vind ik de Boxster gewoon zo briljant dat ik er eigenlijk een beetje
op ben. Normaal heb ik niet zo veel met rood maar het staat fantastisch op de 981. Nevertheless vind ik de combi van deze ook geweldig
Op pure emotie wint de GT3 RS het natuurlijk maar van een auto die toegankelijker is kun je gewoon zoveel vaker en soms ook meer genieten. Have fun

Op pure emotie wint de GT3 RS het natuurlijk maar van een auto die toegankelijker is kun je gewoon zoveel vaker en soms ook meer genieten. Have fun

-
A car that refuses to fall short of stunning - the pictures have spoken.

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Prachtding Sjoerd! Ga je in mijn ogen onwijs veel plezier aan beleven. Is echt een top-kar die nieuwe Boxster. Maakt in mijn ogen een 911 Cabrio overbodig. Snap je keuze voor dit t.o.v. de 1M wel.
@ Romo. Damn die Cayman is fraai!!
@ Romo. Damn die Cayman is fraai!!
-
Als er ooit een cayman rs of clubsport komt dan raak ik in de verleiding om weer voor porsche te kiezen.
- dvh
Zo'n auto is ook gewoon veel en veel mooier dan de bmw.
Dit zou ook mijn keuze zijn. Zonder nadenken overigens.
Gefeliciteerd Sjoerd!
Dit zou ook mijn keuze zijn. Zonder nadenken overigens.
Gefeliciteerd Sjoerd!
- ASW
Gefeliciteerd met je keuze en veel df! 

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Gefeliciteerd , erg fraai exemplaar dit en ook nog mooi dat "de kop" er af is
...
Ben

Ben
- Macboy
Geweldige keuze man !!!
En dat interieur
En dat interieur

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Een BMW 1 serie of een Porsche...ja die keuze lijkt me niet zo moeilijk.
Fantastische auto Sjoerd (al had ik ook de Cayman gekozen). Vind de Boxster/Cayman zelfs de mooiste Porsches van dit moment, model is enorm goed gelukt.
Veel plezier ermee.

Veel plezier ermee.
- tomgtr
Wat een prachtwagen!!
Echt schitterend.

Echt schitterend.

-
Overigens bijzonder dat het een handbak is. Was pas met Ilija/Pol/Xavier bij Porsche Heteren en alles was met PDK. Als ik op mijn 987 uitgekeken ben zal het nog lastig worden om er één te vinden met handbak.
- Robin Hartog
Over een paar jaar die van Sjoerd overnemen?Tom schreef:Overigens bijzonder dat het een handbak is. Was pas met Ilija/Pol/Xavier bij Porsche Heteren en alles was met PDK. Als ik op mijn 987 uitgekeken ben zal het nog lastig worden om er één te vinden met handbak.

- Aerschtuner

- RVV
Tom schreef:Overigens bijzonder dat het een handbak is. Was pas met Ilija/Pol/Xavier bij Porsche Heteren en alles was met PDK. Als ik op mijn 987 uitgekeken ben zal het nog lastig worden om er één te vinden met handbak.
Gewoon op die van Sjoerd wachten