Het enige afstelling verstand hier is safety onderstuur

En nu weer ontopic anders moet ik toch echt de juf er bij halen
Petrolhead Tom schreef:Zal wel weer opgeruimd worden. Het mod team heeft de vorige topics ook zonder melding afgevoerd. Ik denk dus ook dat de naam SKRD is geblokkeerd.
Black Horse schreef:Petrolhead Tom schreef:Zal wel weer opgeruimd worden. Het mod team heeft de vorige topics ook zonder melding afgevoerd. Ik denk dus ook dat de naam SKRD is geblokkeerd.
Heeey leipe wegligging vriend zon s2000 is leip joh hee
Beetje sadomasochistisch ingesteld misschien?Riceaux schreef:1 ding snap ik niet. Die dude is nu al meerdere keren hier weggeschopt. Maar hij blijft terug komen, serieus, waarom? Meld je aan bij de plaatselijke sjonnie of simrace club. Daar word je vast met open armen ontvangen.
Ah de eerste die de naam door heeftWJ schreef:Nou, welkom dan maar zwart schaap.
Succes met je zoektocht.
Dit vond ik ook wel een aardig normale vraag.dvh schreef:Hoeveel jaar roep je nu al dat die auto er komt ?
correctie paard heRuben schreef:Jezelf het zwarte schaap noemen
Omdat iedereen hier meteen hapt.Riceaux schreef:1 ding snap ik niet. Die dude is nu al meerdere keren hier weggeschopt. Maar hij blijft terug komen, serieus, waarom? Meld je aan bij de plaatselijke sjonnie of simrace club. Daar word je vast met open armen ontvangen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast