Ik heb daar een vrouw voor

Ik ben heel benieuwd naar een filmpje van je LG Rody.Knot schreef:De Neato botst nog vrij fors vind ik, de LG stopt echt netjes tenzij het een vreemde vorm is (spaarvarken bijvoorbeeld tikt ie nog even aan omdat die vreemd rond is).
Zuigkracht is gewoon goed, hebben plavuizen en op de matten gaat ie zelf op turbo. Desgewenst kan je m op een gladde vloer ook nog geforceerd op turbo zetten maar ik vind m zo standaard wel lekker stil.
Geen eerste hand ervaring, maar zo te zien wel veel positieve reviews op Google. Het is gewoon een winkel in Oostenrijk die er ook een webshop op nahoudt. Ik zou er wel durven te bestellen.mrbbs schreef: ↑29 aug 2018, 12:59 Iemand ervaring met deze webshop? Is deze betrouwbaar?
https://www.myrobotcenter.eu/en/service/contact
Je moet natuurlijk geen Scooba nemen, dat is inderdaad waardeloos, maar ik heb wel een Braava en die doet zijn werk voorbeeldig.
Heb jarenlang een goedkope Chinese robotstofzuiger gehad, die was opzich prima maar wel 'dom'. Dus die botst continu overal tegenaan en weet dan dat hij verder moet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten