Acceleratie kanonnen
-
Re: Acceleratie kanonnen
Jammer genoeg heb ze geen Lancia Delta meegenomen in de test. Kijk maar naar het volgende filmpje

- MartijnGizmo
Die doet 7.6 op 1/8 mijl. Daar had ie het niet mee gered... 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Volgens mij is dat filmpje nep. Een Delta kan nooit zo snel zijn. Italiaanse rotzooi:)
Of die Hayabusa rijder moet zich schamen.

Inderdaad.GTRene schreef:madness

-
Deze Lancia redt het inderdaad net niet tegen de HP4 die de 1/4 mijl in 10.76s, maar het scheelt maar héél weinig met 10.84s. [http://www.torquestats.com/modified/index.php?car_id=47MartijnGizmo schreef:Die doet 7.6 op 1/8 mijl. Daar had ie het niet mee gered...
Ik denk dat de Hayabusa rijder schrok van de acceleratie van de Delta, want een standaard Hayabusa moet toch op ongeveer 6,5s uit kunnen komen. Maar dit is wel een Delta met een 'difference".Robin schreef:Volgens mij is dat filmpje nep. Een Delta kan nooit zo snel zijn. Italiaanse rotzooi:)

- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Ik denk dat ik iemand met een bromfiets voor je heb gevonden, die deze uitdaging maar al te graag aangaat.Roy RS schreef:Hmm, niet heel verrassend of vreemd, als t ook maar iets vochtig is heb ik in zijn 5 op de snelweg wielspin als ik iets te abrupt op t gas ga, als je nog eens 175pk extra hebt...sjeuzus... Maar goed je ziet ook goed in het fimpje dat hij zo dwars als een dweil gaat, geloof me dat is best scary op de openbare weg, met vangrails op ooghoogte!
droog zou t verschil kleiner zijn, maar ik mag toch hopen dat een ex btw bpm bijna 300.000 euro kostende machine die gemaakt is om hard weg te komen en in 6 zit net boven de 100, dat die de atom bij kan houden of verslaan. Vergelijk met de motor is nogal wiedes dat die wint, die heeft gewoon een hoger specifiek vermogen, bij droog zou t verschil tussen deze 3 klein zijn, dat weet ik zeker, maar met de juiste coureur wint de motor.
Kantekening is wel dat ik nog niet 1 superbike ben tegengekomen die vanuit staande start mee kon komen, je hebt gewoon serieuze ballen nodig om zo'n fiets echt op de grens weg te krijgen.
Iedereen die twijfelt nodig ik uit zijn racefiets van stal te halen en een keer te sprinten

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Laat me raden: Alie van de Wegenwacht 

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Oh, gaan we weer eens leuke filmpjes maken hierGodspeed schreef:Ik denk dat ik iemand met een bromfiets voor je heb gevonden, die deze uitdaging maar al te graag aangaat.

- Roy RS
Ik ga de uitdaging graag aan, ook als ik geen kans heb ben ik erbij! Gewoon filmen en posten...
- Godspeed
Mooi! Zullen we dat binnenkort eens regelen dan
Kom je toevallig uit de buurt van Noord Brabant?

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Zo is het, gewoon gaan!
Er staat niets op het spel, behalve een beetje eer. Even uithuilen en snel vergeten voor de verliezer
Ben wel serieus benieuwd, denk dat het zelfs met een Atom nog niet meevalt om maximaal weg te rijden.
Er staat niets op het spel, behalve een beetje eer. Even uithuilen en snel vergeten voor de verliezer

Ben wel serieus benieuwd, denk dat het zelfs met een Atom nog niet meevalt om maximaal weg te rijden.
- Godspeed
Nou ja, het rijbewijs misschien 

- Roy RS
Godspeed schreef:Mooi! Zullen we dat binnenkort eens regelen dan![]()
Jazeker!!pm maar even om wat af te spreken, wel een serieuze motor meenemen he...
-
Onlinesmiley
Als je een vrij baanje kunt ritselen, is het misschien leuk om meer mastodonten tegen elkaar te zetten om eens te kijken wat eruit komt?Godspeed schreef:Mooi! Zullen we dat binnenkort eens regelen dan![]()
- Roy RS
hmmm, het grote "DF compleet nutteloze, maar wel leuke acceleratie" wedstrijdje
klinkt goed
klinkt goed
- Godspeed
Denk dat dat heel lastig wordt. Ik heb met mijn 23 jaar niet de connecties om dit soort zaken te regelen schat ik zo. Het lijkt me overigens wel een gruwelijk tof idee! Wellicht dat er hier mensen aanwezig zijn die dit wel voor elkaar kunnen krijgen?smiley schreef:Als je een vrij baanje kunt ritselen, is het misschien leuk om meer mastodonten tegen elkaar te zetten om eens te kijken wat eruit komt?Godspeed schreef:Mooi! Zullen we dat binnenkort eens regelen dan![]()
Maar om even terug te komen op het Ariel Atom vs. bromfiets verhaal. Hier een filmpje van de uitdager:
(op 0:39 vanuit stilstand)
-
Onlinesmiley
Is van alles te verzinnen als zulk speelgoed bij elkaar komt natuurlijk.
Een paar katana's op de auto's en gaan met die haan ofzo.http://www.autoblog.nl/nieuws/video-mee ... inja-58928" onclick="window.open(this.href);return false;
Of iets wat nog niet gedaan is. Roept u maar.
"DF 2013 Things You Should Not Do With Your Car"

Een paar katana's op de auto's en gaan met die haan ofzo.http://www.autoblog.nl/nieuws/video-mee ... inja-58928" onclick="window.open(this.href);return false;
Of iets wat nog niet gedaan is. Roept u maar.
"DF 2013 Things You Should Not Do With Your Car"
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Als er genoeg serieuze animo is, maar niet teveel.
Dan moeten er toch wel een paar sprintjes vanuit stilstand te doen zijn tijdens een trackday op het rechte stuk Zandvoort of Assen?
Aan het begin of eind van de middag een half uurtje oid. vanuit de losse pols wat sprintjes trekken zonder al teveel poespas.
Maar hoeveel kanonnen zitten er op dit forum die het daadwerkelijk met een motorfiets aan durven/kunnen te gaan vanuit stilstand? Snel spul op vier wielen genoeg hier, maar denk dat de Atom van Roy toch wel heer en meester zal zijn op de 0-100.
Dan moeten er toch wel een paar sprintjes vanuit stilstand te doen zijn tijdens een trackday op het rechte stuk Zandvoort of Assen?
Aan het begin of eind van de middag een half uurtje oid. vanuit de losse pols wat sprintjes trekken zonder al teveel poespas.
Maar hoeveel kanonnen zitten er op dit forum die het daadwerkelijk met een motorfiets aan durven/kunnen te gaan vanuit stilstand? Snel spul op vier wielen genoeg hier, maar denk dat de Atom van Roy toch wel heer en meester zal zijn op de 0-100.
- daNpy
Ik weet nog wel een stukje als snelweg ingericht asfalt van 1,5km lang. Is alleen niet gratis...smiley schreef:Als je een vrij baanje kunt ritselen, is het misschien leuk om meer mastodonten tegen elkaar te zetten om eens te kijken wat eruit komt?Godspeed schreef:Mooi! Zullen we dat binnenkort eens regelen dan![]()
- Arjan B
A59 bij Raamsdonkveer staan aan beide kanten verkeerslichten, met daarna een mooi stuk tweebaans asvalt..Dusss
- Roy RS
U rijdt hier (ruim) 220 km te hard...mag dat?
140 in zijn 1...gaat deze jongen niet redden vrees ik, maar proberen doe ik t graag!
- Luco
rond de 7.0 op de 200 

-
Tenzij Jeffer met zijn 894 pk Audi Sport Quattro ernaast gaat staan....Richardt. schreef: Maar hoeveel kanonnen zitten er op dit forum die het daadwerkelijk met een motorfiets aan durven/kunnen te gaan vanuit stilstand? Snel spul op vier wielen genoeg hier, maar denk dat de Atom van Roy toch wel heer en meester zal zijn op de 0-100.

- Downforce Hans
Een beetje dikke GTR moet dat ook wel halen denk ik......
- Godspeed
Op het filmpje zat de originele vertanding nog op de motor. Zou hij daar vol doorhalen in de 1 dan red 'ie de 160 nog wel. Inmiddels kortere vertanding erop, nu doet de brommert nog 'maar' 145 in de 1Roy RS schreef:
U rijdt hier (ruim) 220 km te hard...mag dat?
140 in zijn 1...gaat deze jongen niet redden vrees ik, maar proberen doe ik t graag!

Voor hem is het vrij moeilijk om het voorwiel aan de grond te houden en toch maximaal te accelereren. Ik weet niet hoe dat met de Atom is? Ik neem aan dat je bij volgas wegtrekken in de 1 de koppeling ook heel behoorlijk moet laten slippen wil je niet alleen op de plek blijven staan roken...
- SteV6
Volgens het lijstje wat GTRene in mijn topic plaatste haalt geen enkele auto 7.0 sec naar de 200 ... De Veyron heeft al 7.3 nodig.