Ik heb dat ook, met berken en appels... De combinatie fluticason/Aerius(*) is ook mijn standaard aanpak (via de huisarts), maar dit jaar werkte die voor geen meter. Daarom heb ik nu fluticason en cetirizine, wat nu wel werkt. Bijkomend voordeel: minder droge slijmvliezen in m'n neus. Van de Aerius heb ik af en toe een bloedneus.
(* Aerius is een merknaam van desloratadine, de werkzame stof. Volgens mijn huisarts zijn er maar een paar antihistaminica: (des)loratadine en (levo)cetirizine. )
Hooikoorts patiënten opgelet
- jaydee
- Luco
Re: Hooikoorts patiënten opgelet
Ik heb ook zon test gehadMartijn_bmw schreef:Dit heb ik ook! komt door berken bij mij.... nu dusdvh schreef:Ik heb er meestal maar een maandje last van, maar dan wel heftig.
Dus longen, ogen, neus, voorhoofd, mond, m'n huid.
Gewoon alsof je grieperig bent en dan nog behoorlijke irritatie erbij hebt.
Heerlijke combi, elk jaar weer.
gras heb ik nauwelijks last van heb me destijds laten testen met allemaal van die stof prikjes in je arm op de plek van de berk werd me arm letterlijk 2 x zo dik...
Berken
Pollen
Huismijt
Stof
enz
enz
enz
Allemaal in meer of mindere mate gevoelig voor
- GTRene
ik ben ook wel wat gevoelig voor een leuke huismeid

- InjectTheVenom
Daar hebben we hier het NSFW draadje voor ReneGTRene schreef:ik ben ook wel wat gevoelig voor een leuke huismeid![]()

- InjectTheVenom
Pollinosan neusspray en tabletten van A. Vogel blijkt weer eens het enigste te zijn wat mijn lichaam kan hebben en ook werkt ondanks dat 'de gevestigde medische orde' er nog altijd niet aan wil.