Time Attack NL

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Salto
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 jan 2012, 01:04

Re: Time Attack NL

Bericht door Salto » 07 apr 2013, 16:14

Pro street is goed.. alleen schieten ik en mijn auto eigenlijk nog iets te kort(iig op assen, zandvoort zou beter moeten gaan) en ik vind het heel rustgevend dat iedereen echt gas op de lollie geeft en niet inhoudt om in de r klasse te blijven..

En rustiger op de baan.. dat scheelt ook.

Wanneer ga jij weer rijden marjolein?

Gebruikersavatar
Mear
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 mar 2013, 21:33

Re: Time Attack NL

Bericht door Mear » 07 apr 2013, 16:53

Goed zo! Tuurlijk schiet je niet te kort! Gaat heus wel goedkomen!

De planning hier is om in Mei weer te gaan rijden, op Assen. Eerst maar even mijn remmen upgraden :hungry:

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Time Attack NL

Bericht door Jeroen K. » 07 apr 2013, 17:00

Salto schreef:Is het programma van super sunday al officieel bekend dan?

Voorlopig is die oranje bmw nog niet sneller geweest dan mijn suzuki swiftje met 1.3 blokje. :devil:
Ik zou kijken of er wat meer vermogen uit te halen valt ;)
Ooit gewichts verhouding bekeken? wat weegt een swiftje? 500 kilo als die leeg is? ik zit toch dik tegen de 1200 kilo iets van bijna 3x zoveel...

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Time Attack NL

Bericht door Luc B » 07 apr 2013, 17:09

Jeroen K. schreef:
Salto schreef:Is het programma van super sunday al officieel bekend dan?

Voorlopig is die oranje bmw nog niet sneller geweest dan mijn suzuki swiftje met 1.3 blokje. :devil:
Ik zou kijken of er wat meer vermogen uit te halen valt ;)
Ooit gewichts verhouding bekeken? wat weegt een swiftje? 500 kilo als die leeg is? ik zit toch dik tegen de 1200 kilo iets van bijna 3x zoveel...
Dat neemt niet weg dat je gewoon langzaam was.

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11757
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Time Attack NL

Bericht door WJ » 07 apr 2013, 17:15

Inderdaad, ik zou een cursus doen bij SKRD.

Salto
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 jan 2012, 01:04

Re: Time Attack NL

Bericht door Salto » 07 apr 2013, 17:20

800 kilo, 160 pk. Maar fwd zonder lsd, een crappy onderstel en geen talent ;)
Was maar een geintje btw.

Ik moet wel wat sneller worden. Maar dat komt wel.. zandvoort heb ik ondertussen alweer een hoop tijd doorgebracht dus daar ben ik sneller dan op assen

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02

Re: Time Attack NL

Bericht door Robin Hartog » 07 apr 2013, 17:21

WJ schreef:Inderdaad, ik zou een cursus doen bij SKRD.
:roflol:

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Time Attack NL

Bericht door Jeroen K. » 07 apr 2013, 17:24

Tja ik 1200 kilo met 190 pk en ook geen LSD met een of ander bilstein onderstel

Assen was ik zowiezo nog nooit geweest. trok me ook nooit om erheen te gaan mij te ver weg voor die 40 minutjes op het circuit. Ik twijfel nog steeds of ik meerijdt met DAF het is wel op cpz wat 5 min voor mij rijden is en vind het een gaaf circuit (stuk beter dan assen).

Cursus al gedaan bij bleekemolen was toen de snelste van alle cursisten.. (behalve in de regen)

Gebruikersavatar
Mear
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 mar 2013, 21:33

Re: Time Attack NL

Bericht door Mear » 07 apr 2013, 17:27

Jeroen.

Soms is het gewoon beter om niks te zeggen...

Je kan met je auto veel sneller en dat weet jij ook. Het is niet erg als je niet op de limiet van de auto rijdt, geen probleem allemaal. Maar je moet niet zo'n attitude er naast neerzetten.

Wat verwacht je nou als reactie op dat je de snelste was van de licentie dag? Een applaus? Je weet dat daar alleen maar weer reacties op gaan komen, omdat je zelf weet dat je ook niet de snelste bent.

Maar als je die echt graag wil: :clap: alsjeblieft jongen.

En nogmaals, dat geeft niks, dat ben ik ook niet. Ik rij voor de lol. Maar ik ga daarnaast niet lopen blèren op een forum dat ik daar de snelste was, mijn licentie heb, blablabla.

Hou het gewoon normaal, da's al gek genoeg... dan roep je ook niet zo'n negatieve stroming over je heen af.

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Time Attack NL

Bericht door Luc B » 07 apr 2013, 17:37

Mear schreef:Jeroen.

Soms is het gewoon beter om niks te zeggen...

Je kan met je auto veel sneller en dat weet jij ook. Het is niet erg als je niet op de limiet van de auto rijdt, geen probleem allemaal. Maar je moet niet zo'n attitude er naast neerzetten.

Wat verwacht je nou als reactie op dat je de snelste was van de licentie dag? Een applaus? Je weet dat daar alleen maar weer reacties op gaan komen, omdat je zelf weet dat je ook niet de snelste bent.

Maar als je die echt graag wil: :clap: alsjeblieft jongen.

En nogmaals, dat geeft niks, dat ben ik ook niet. Ik rij voor de lol. Maar ik ga daarnaast niet lopen blèren op een forum dat ik daar de snelste was, mijn licentie heb, blablabla.

Hou het gewoon normaal, da's al gek genoeg... dan roep je ook niet zo'n negatieve stroming over je heen af.
Hoi mear,

Ik zie dat je vrij recent hier rondneust op het forum, erg leuk, en hoop dat je ook veel blijft posten. Echter zie ik dat je kennis hebt gemaakt met Jeroen. Ik zit momenteel al een tijdje op dit forum en wil je een ding meegeven voor een vreugdelijke tijd op dit forum. Je doet namelijk een dappere poging jeroen iets duidelijk te maken. bespaar jezelf dit.

Jeroen heeft namelijk in zijn hoofd het idee dat hij het beste is, en altijd zal zijn. Zijn wil is wet, en met al zijn levenservaring weet hij zo veel meer als ons samen. Bespaar je die moeite, start desnoods een "mijn auto" draadje op voor je auto met die energie. Lijkt ons leuker!


Ontopic;
Time attack lijkt me een erg leuke klassen om eens te proberen. Echter wil ik zelf eerst wat meer ervaring op doen.

Heb net even de regelementen gedownload en vanavond eens even doorlezen. Ben nu toch aan het bouwen...

Gebruikersavatar
Mear
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 mar 2013, 21:33

Re: Time Attack NL

Bericht door Mear » 07 apr 2013, 17:40

Hahaha @ Luc, ik lees al eventjes mee, ben alleen pas lid :mrgreen:

Heb al meer voorbij zien komen, vind het voornamelijk zonde als iemand zich onbewust (daar ga ik meestal dan maar van uit dat ze dat doen) zichzelf zo lomp doet voorkomen. Zal wel eens nadenken over dat draadje inderdaad :tooth:

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Time Attack NL

Bericht door Jeroen K. » 07 apr 2013, 17:47

Mear schreef:Hou het gewoon normaal, da's al gek genoeg.
:kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen:

Wat een mentaliteit toch, Dat is dus precies de grootste reden waarom ik nederland zo enorm haat, iemand doet het anders dan de meesten en meteen word men erop af gerekend....

Applausje ofzo is niet nodig hoor, daarvoor zit ik niet op een forum.

Salto
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 jan 2012, 01:04

Re: Time Attack NL

Bericht door Salto » 07 apr 2013, 17:54

Volgende time attack zetten we effe een tafeltje neer om leuter-formaat te meten.
Hoeven we misschien de baan niet op.

Marjolein, niet echt eerlijk aangezien jij dan verliest al bij voorbaat (ga ik vanuit) sorry ;)

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Time Attack NL

Bericht door Riceaux » 07 apr 2013, 18:06

Jeroen K. schreef:
Mear schreef:Hou het gewoon normaal, da's al gek genoeg.
:kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen: :kotsen:

Wat een mentaliteit toch, Dat is dus precies de grootste reden waarom ik nederland zo enorm haat, iemand doet het anders dan de meesten en meteen word men erop af gerekend....

Applausje ofzo is niet nodig hoor, daarvoor zit ik niet op een forum.
Nee, niet zozeer dat iemand het anders doet dan de meesten. Meer dat iemand het anders doet in negatieve zin. En je wordt er niet op afgerekend, mensen hier die geven je goeie tips om je aan te passen.


Waarom reageer ik hier eigenlijk op.... -.-

Gebruikersavatar
Mear
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 mar 2013, 21:33

Re: Time Attack NL

Bericht door Mear » 07 apr 2013, 18:10

:zwijntje: :zwijntje:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 28013
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Time Attack NL

Bericht door Luco » 07 apr 2013, 18:59

Salto schreef:800 kilo, 160 pk. Maar fwd zonder lsd, een crappy onderstel en geen talent ;)
Was maar een geintje btw.

Ik moet wel wat sneller worden. Maar dat komt wel.. zandvoort heb ik ondertussen alweer een hoop tijd doorgebracht dus daar ben ik sneller dan op assen
2.05 moet dan gewoon lukken hoor :tooth:
En ook met die BMW moet dat lukken, lukt alleen nooit met Jeroen achter het stuur :lollerdelol: :lollerdelol:

Salto
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 jan 2012, 01:04

Re: Time Attack NL

Bericht door Salto » 07 apr 2013, 19:40

Klopt.. met wat modificaties aan het onderstel en een racecursus moet ik een eind kunnen komen.

Ik zit nu rond de 2.11..

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 28013
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Time Attack NL

Bericht door Luco » 07 apr 2013, 20:50

Ik zat op 2.02 met 160 pk en 840 kilo (op slicks) zit denk ik ook nog wel wat in.

Salto
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 jan 2012, 01:04

Re: Time Attack NL

Bericht door Salto » 07 apr 2013, 21:05

Netjes. . Dat gaat mij nog wel wat bloed zweet en tranen kosten. Als ik er ooit al kom..

Willie
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 apr 2012, 21:47

Re: Time Attack NL

Bericht door Willie » 08 apr 2013, 19:27

Ook dit jaar van de partij met de yaris boodschappen auto :df:

Na een teleurstellende 1e ronde op assen hoop ik a.s weekend een hoop goed te maken op CPZ. Ben heel benieuwd wat mn RS 595's gaan doen. Vorig jaar op A048's gereden dus zal mn bevindingen eens posten :tooth:

Gebruikersavatar
Snob
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 dec 2012, 21:28
Locatie: Delft

Re: Time Attack NL

Bericht door Snob » 08 apr 2013, 20:52

Ach Jan, veel oefenen en je kan best flinke stappen gaan maken denk ik!

Willie, was je niet tevreden over de A048 dan? Ik heb zelf met A048 gereden en een keer met de RS595's op een Clio, maar dat gleed echt alle kanten op. Ik hoor er ook veel goede verhalen over, dus ik hoop dat ze het bij jou een beetje goed doen :D

Salto
Berichten: 156
Lid geworden op: 13 jan 2012, 01:04

Re: Time Attack NL

Bericht door Salto » 08 apr 2013, 21:11

Een semi-slick zal toch beter moeten zijn dan en 'soort van' semislick.

Ik ben benieuwd hoe het gaat met de semipro en pro gaat als ze samen op de baan rijden.
Hopen dat de mannen die inhouden om in de semi pro klasse te blijven geen problemen veroorzaken

Gebruikersavatar
Mear
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 mar 2013, 21:33

Re: Time Attack NL

Bericht door Mear » 08 apr 2013, 21:22

Ik had die RS595 inderdaad op de Clio. Manmanman wat een drama. Heb er iets van 9 sessies op gereden, echt alleen maar glijden en doen. Bandenspanning was wel goed. Nu heb ik R888 er onder liggen, wat een heerlijkheid!

Willie
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 apr 2012, 21:47

Re: Time Attack NL

Bericht door Willie » 08 apr 2013, 21:34

hoor gemengde reacties over de 595 RSR. Heb ze nog niet echt kunnen testen op droog dus dat ga ik zondag meemaken. 15 graden en zonnig moet een mooie dag worden :D
Snob schreef: Willie, was je niet tevreden over de A048 dan? Ik heb zelf met A048 gereden en een keer met de RS595's op een Clio, maar dat gleed echt alle kanten op. Ik hoor er ook veel goede verhalen over, dus ik hoop dat ze het bij jou een beetje goed doen :D
Was zeker wel tevreden over de 048, alleen een setje van 4 nieuwe zat tegen de 500 euro. De federals heb ik gekocht voor 73 euro het bandje en na het lezen van wat posts hier op DF dacht ik daar wel een goeie band aan te hebben. Ik ga het zondag meemaken. Mochten ze niet aan mn verwachtingen voldoen stap ik direct weer terug op de A048's

Gebruikersavatar
Mear
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 mar 2013, 21:33

Re: Time Attack NL

Bericht door Mear » 08 apr 2013, 22:08

Anderen zweren er weer bij hoor! Alleen op mijn auto werkte het gewoon niet :tooth:

Dus gewoon lekker proberen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: vester86 en 1 gast