Hou er ook rekening mee dat als het bijverdienste is dat je belastingtarief ook wat hoger zal zijn.
En hoe gaat hij dan traffic genereren? Door Google te spekken?Marc RS4 schreef:Maar Bram kan jij dan beter ook niet zo'n website erbij opzetten?
Ik durf te wedden dat je binnen no-time evenveel bekendheid hebt als die andere...maar je draait wel meer winst.
Top, dank je voor de tip350 Z schreef:Bram op deze website die ik heb gebouwd kun je ook veel info vinden voor jouw.
Klik daar op infotheek in het hoofdmenu http://www.ondernemersbox.nl
Via Adwords?Goedemans schreef:En hoe gaat hij dan traffic genereren? Door Google te spekken?Marc RS4 schreef:Maar Bram kan jij dan beter ook niet zo'n website erbij opzetten?
Ik durf te wedden dat je binnen no-time evenveel bekendheid hebt als die andere...maar je draait wel meer winst.
Die zit graag bovenop lees ik welDennis Cavallino schreef: Je moet daar echt bovenop zitten en dat is voor velen (incl ik) een valkuil. Daarom doet GF al jaren mijn betalingen.
Adwords is een makkelijke manier om snel bovenaan te staan in Google, maar kost een hoop. Zodra je stopt met betalen aan Google, sta je ook niet meer bovenaan. Je kan je dan beter richten om hoog in google te komen met de organische zoekresultaten. Zou je dan ook zeker willen adviseren om een goede website te laten bouwen met daarbij een goede SEO + linkbuilding campagne. Met zoektermen zoals bijvoorbeeld "partytent verhuur" of "partytent huren" is het vast wel te doen om hoog te ranken in Google (zonder Adwords) gezien het aantal zoekresultaten.Bram schreef:Via Adwords?Goedemans schreef:En hoe gaat hij dan traffic genereren? Door Google te spekken?Marc RS4 schreef:Maar Bram kan jij dan beter ook niet zo'n website erbij opzetten?
Sorry VLA, maar ik vind dit een slecht advies. Google maar op "partytent verhuur" of "partytent huren" en het resultaat is pagina's vol met bedrijven die tenten verhuren. Voordat je die 'inhaalt' in ranking moet er heel wat meer gebeuren dan alleen een goede SEO+linkbuilding campagne. En als je die SEO+linkbuilding campagne door de webbouwer laat uitvoeren geef ik je helemaal weinig kans. Dat is namelijk werk voor een internet marketeer. Ik doe dit werk al jaren en ik weet een beetje hoe het werkt.VLA schreef: Adwords is een makkelijke manier om snel bovenaan te staan in Google, maar kost een hoop. Zodra je stopt met betalen aan Google, sta je ook niet meer bovenaan. Je kan je dan beter richten om hoog in google te komen met de organische zoekresultaten. Zou je dan ook zeker willen adviseren om een goede website te laten bouwen met daarbij een goede SEO + linkbuilding campagne. Met zoektermen zoals bijvoorbeeld "partytent verhuur" of "partytent huren" is het vast wel te doen om hoog te ranken in Google (zonder Adwords) gezien het aantal zoekresultaten.