Johnny en zijn Scirocco
- PD power
Re: Johnny en zijn Scirocco
Dit topic, was me helemaal ontgaan Johnny, mooie kar Kerel. 

- Johnny
Beter laat als nooit HennoPD power schreef:Dit topic, was me helemaal ontgaan Johnny, mooie kar Kerel.

- PD power
Zeker Johnny, wanneer kom je het koffiezet apparaat testen... 

- Johnny
Als ik weer eens in de buurt ben doe ik een belletje en kom dan even een bakje leut halen!
- PD power
- Johnny
Vandaag led lampen geplaatst in de dagrijverlichting:

- GTRene
links op foto de led?
ifso dan best verschil
ifso dan best verschil

- Arthur
- Auto: Nr.51
He das mooi. Waar haal je die?
- Johnny
http://www.abc-led.nl/webshop/led-autov ... rlichting/" onclick="window.open(this.href);return false;Arthur schreef:He das mooi. Waar haal je die?
- Arthur
- Auto: Nr.51
LOL! En hoe weet je welke je moet hebben
Maar iig thnx!

Maar iig thnx!
- Joopieboy
De tering die zijn duur... In plaats van 8 euro scoor je voor 8 dollar 4 stuks op eBay met verzending...Johnny schreef:http://www.abc-led.nl/webshop/led-autov ... rlichting/" onclick="window.open(this.href);return false;Arthur schreef:He das mooi. Waar haal je die?
- Johnny
Plaats die link maar even dan.Joopieboy schreef:De tering die zijn duur... In plaats van 8 euro scoor je voor 8 dollar 4 stuks op eBay met verzending...Johnny schreef:http://www.abc-led.nl/webshop/led-autov ... rlichting/" onclick="window.open(this.href);return false;Arthur schreef:He das mooi. Waar haal je die?
Het zal vast geen canbus zijn

- Joopieboy
Niet zo goedkoop als ik in mijn hoofd heb maar je hebt met gemak 2 voor grofweg hetzelfde geld als dat jij nu een hebt, dus wat dat betreft:
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem ... 0953931486" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn ervaring hiermee is, ga bieden op setjes van 10 stuks en verkoop een setje los en je hebt de leds dik en dwars terug. Enige nadeel is dat het 2 a 3 weken duurt eer het binnen is.
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem ... 0953931486" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn ervaring hiermee is, ga bieden op setjes van 10 stuks en verkoop een setje los en je hebt de leds dik en dwars terug. Enige nadeel is dat het 2 a 3 weken duurt eer het binnen is.
- Johnny
Schroefset is binnen 8)
Morgen monteren

Morgen monteren

- GTRene
benieuwd hoe die bevallen 

- Johnny
Ik hoor alleen maar positieve reactie's hier over.GTRene schreef:benieuwd hoe die bevallen
Komt ook bij KW weg, dus ik ben ook erg benieuwd!
Ik heb meerdere klanten hier mee rijden en die zijn er super tevreden over!
- GTRene
klopt, had ik ook over gelezen net als weitec oid, ik zou ze ook wel aandurven, had ze al een tijd op de lijst staan als ik nwe onder de Hartge zou zetten mocht dat nodig zijn, maar die KW wat er al een jaar of 12 onder zitten gaan niet lek/stuk maar worden natuurlijk wel ouder.
maar een tijdje terug kwam ik nog leukere tegen, wel iets duurder maar zonder hulpveer en dus ook meer ruimte en nog wat voordelen...nu staan die op mijn lijstje als 1
maar wil eigenlijk ook geen verstelbare veren meer achter, die dingen nemen ruimte in van de veerweg en omdat het oude meer E30 systeem ( losse veer en demper van zo'n Z3) incl verlaging al weinig veerweg heeft kan je onder bepaalde omstandigheden coil-bound (veer windingen zitten al erg kort op elkaar) krijgen, daarom baal ik eigenlijk ook van dat systeem, maja dat hebben die dingen nou 1x...maar met zo'n stelmoer verkort je het nog verder, daar had bv ook nog extra ruimte voor veerweg kunnen zitten zodat je minder snel (komt niet snel voor) coil-bound kan krijgen.
Of ze hadden bij KW minder windingen achter moeten gebruiken...dan kan het wel weer beter.
magoed, zeker benieuwd ook naar de ervaringen van deze set
maar een tijdje terug kwam ik nog leukere tegen, wel iets duurder maar zonder hulpveer en dus ook meer ruimte en nog wat voordelen...nu staan die op mijn lijstje als 1

maar wil eigenlijk ook geen verstelbare veren meer achter, die dingen nemen ruimte in van de veerweg en omdat het oude meer E30 systeem ( losse veer en demper van zo'n Z3) incl verlaging al weinig veerweg heeft kan je onder bepaalde omstandigheden coil-bound (veer windingen zitten al erg kort op elkaar) krijgen, daarom baal ik eigenlijk ook van dat systeem, maja dat hebben die dingen nou 1x...maar met zo'n stelmoer verkort je het nog verder, daar had bv ook nog extra ruimte voor veerweg kunnen zitten zodat je minder snel (komt niet snel voor) coil-bound kan krijgen.
Of ze hadden bij KW minder windingen achter moeten gebruiken...dan kan het wel weer beter.
magoed, zeker benieuwd ook naar de ervaringen van deze set

- Johnny
Schroefset geplaatst 8)
Hier even een paar foto's:

Verschil met een andere Scirocco:

Hier even een paar foto's:

Verschil met een andere Scirocco:

-
Leuk man!
- GTRene
cm te laag 
maareuh deze hebben ook geen hulpveer nodig?
lijkt een iets anders systeem, de veer winding lijkt zelfs over elkaar heen te kunnen bij een echt diepe invering...dus minder snel coil-bound.

lijkt een iets anders systeem, de veer winding lijkt zelfs over elkaar heen te kunnen bij een echt diepe invering...dus minder snel coil-bound.
- WJ
Ziet er goed uit!
- Downforce Hans
Leuke auto, alleen die wielen nog ff vervangen voor een paar mooie. 

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dagrijverlichting is goed geslaagd, smoelt goed. Verlaging vanzelfsprekend ook 

- Johnny
Deze set heeft geen hulpveer inderdaad.GTRene schreef:cm te laag
Ook valt de veer net als origineel boven het wiel uit,dus ook nooit spacers nodig!
- Petrolhead Tom
Iets te laag voor mijn smaak maar wel erg dik. Nou een setje Rotiform's eronder en hij is af.