Welkom en mooie auto

Bram schreef:![]()
Mag ik concluderen dat de auto meer dan de 306 pk heeft?
Aangezien de laatste foto doet denken aan een rollenbank.
Bram schreef:![]()
Mag ik concluderen dat de auto meer dan de 306 pk heeft?
Aangezien de laatste foto doet denken aan een rollenbank.
Arthur schreef:Mogen we dan ook uit de 1 na laatste foto concluderen dat het een schadeauto is?![]()
Welkom en mooie auto![]()
]
Geld OVER hebben is altijd een bijzondere vraag...Macboy schreef:Tip als je geld over hebt: AC Schnitzer tellerunit. Stond geweldig bij Ferdi !
Grapig te lezen! Klein wereldje !malle eppie schreef:Hele gave auto. De vorige eigenaar is een kennis van mij en tijdens een Autovisie trip in Wales heb ik een middag in deze auto door de Brecon Beacons mogen knallen. Geweldig!!!! Staat nog altijd op mijn netvlies!
Kan hem ook niet vinden maar is vrijwel gelijk aan dezeMikie schreef:Maar ik heb hem gezocht maar nergens kunnen vinden ?
sitechris schreef:Prachtige auto en in mijn favoriete kleur. Heel veel plezier met dit bommetje. Al nagedacht om de uitlaat nog wat te verscherpen? Een BMW Performance uitlaat klinkt echt fantastisch!
Volgens mij is hij geen lid. Rijdt nu idd in een M3 Sedan, daar afgelopen najaar ook een dag mee mogen sturen in Duitsland. Geweldige auto die M3, heel veel vermogen!Mikie schreef:Thx !! ben er zelf ook heel blij mee !
En vermogen komt 2 april nog wat bij![]()
Grapig te lezen! Klein wereldje !malle eppie schreef:Hele gave auto. De vorige eigenaar is een kennis van mij en tijdens een Autovisie trip in Wales heb ik een middag in deze auto door de Brecon Beacons mogen knallen. Geweldig!!!! Staat nog altijd op mijn netvlies!hij heeft nu toch een m3? ik heb bij aanschaf de auto door heel google heen gehaald of ik iets kon vinden er over maar kreeg er niks over gevonden... is die hier lid?
wel rustig aan gedaan met MIJN autotje mag ik hopen ?
tja m3 is een machtig apparaat maar zelfs een porsche 997 4s eigenaar die onlangs mee reed met me moest zich schrap zetten bij optrekkenmalle eppie schreef: Volgens mij is hij geen lid. Rijdt nu idd in een M3 Sedan, daar afgelopen najaar ook een dag mee mogen sturen in Duitsland. Geweldige auto die M3, heel veel vermogen!
Maar diep in mijn hart heeft de 135i meer indruk gemaakt, deze blijft mij bij. De M3 niet...
Niet zo gek oud eigenlijk volgens mij... Toen ik de auto kocht (4mnd terug) waren de banden redelijk zonder de scheurtjes . Daarna winterbanden er op gegaan en banden hebben 2 maand in de berging gelegen en nu 2 maand op deze bandGTRene schreef:hoe oud zijn die banden eigenlijk? zitten vol uitdroog scheurtjes...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten