Stealer bedenkt weer extra inkomsten...
-
Re: Stealer bedenkt weer extra inkomsten...
http://www.autodistribution.nl/pdf/amt-motorolie.pdf
bovenstaand pdf legt het redelijk goed uit!
Valt me hier vaak op dat mensen zo weinig vertrouwen in hun garage hebben. ga je dan naar een verkeerde garage of vertrouw je gewoon niemand?
wij krijgen op het werk ook wel is de vraag of we onderdelen monteren die ze zelf meenemen. antwoord is vrij eenvoudig, jahoor alleen kunnen we op deze reparatie geen garantie geven! Mensen genoeg die je aankijken of water brand. beschadigd er iets tijdens monteren, dan lossen we dat uiteraard op. Maar een wiellager die naar 2 maand lawaai begint te maken, een uitlaat die inwendig rammelt noem maar op.....dan betalen ze de 2e keer gewoon weer de uren, incl. materiaal.
Leveren we zelf en gaat iets binnen 6 of 12 maand defect word het gewoon vv onder garantie. dat je daar iets meer voor betaald is toch niet gek?
verder werken wij heel transparant, je kan gewoon de werkplaats in lopen. bij blijven staan? geen probleem! oude onderdelen bewaren we voor als de klant het wil zien.
zaken als milieuheffing, bandenafvoer en loodtoeslag bij accu`s zijn nou eenmaal verplicht om op een factuur te zetten. hier is ook controle op.
bovenstaand pdf legt het redelijk goed uit!
Valt me hier vaak op dat mensen zo weinig vertrouwen in hun garage hebben. ga je dan naar een verkeerde garage of vertrouw je gewoon niemand?
wij krijgen op het werk ook wel is de vraag of we onderdelen monteren die ze zelf meenemen. antwoord is vrij eenvoudig, jahoor alleen kunnen we op deze reparatie geen garantie geven! Mensen genoeg die je aankijken of water brand. beschadigd er iets tijdens monteren, dan lossen we dat uiteraard op. Maar een wiellager die naar 2 maand lawaai begint te maken, een uitlaat die inwendig rammelt noem maar op.....dan betalen ze de 2e keer gewoon weer de uren, incl. materiaal.
Leveren we zelf en gaat iets binnen 6 of 12 maand defect word het gewoon vv onder garantie. dat je daar iets meer voor betaald is toch niet gek?
verder werken wij heel transparant, je kan gewoon de werkplaats in lopen. bij blijven staan? geen probleem! oude onderdelen bewaren we voor als de klant het wil zien.
zaken als milieuheffing, bandenafvoer en loodtoeslag bij accu`s zijn nou eenmaal verplicht om op een factuur te zetten. hier is ook controle op.
-
Ach zolang het de spuigaten niet uitloopt. Busjes remmenreiniger, een boutje en een slangklem. Kleinmateriaal voor een paar euro. Is meestal een percentage volgens mij. Ik vind dat niet zo'n enorm probleem hoor, als dat onder 'kleinmateriaal' staat...
- Roy RS
zo, gisteren de auto opgehaald.....dat is dan 262 euro....huh, ik heb toch al 2x 198 afgesproken, weer inflatie? Nee, niet opgelet, pas ik aan zegt ie...dus ik zeg, maar heb je die extra dingen gedaan of niet? want dan betaal ik ze gewoon, hoeven ook niet gratis te werken. Jep hebben we gedaan! Weet je het zeker? Even kijken, nee toch niet...
Wel een aardige kerel en nog even staan buurten, of ze het druk hadden, niet echt zegt ie, we moeten onze klanten echt top behandelen en vertroetelen om ze binnen te houden, eenmaal weg krijg je ze niet meer terug...
Wel een aardige kerel en nog even staan buurten, of ze het druk hadden, niet echt zegt ie, we moeten onze klanten echt top behandelen en vertroetelen om ze binnen te houden, eenmaal weg krijg je ze niet meer terug...
- Robertdj
Dat vind ik altijd fijn als klant. Naast dat het interessant is geeft het ook vertrouwen.erwin20vt schreef: verder werken wij heel transparant, je kan gewoon de werkplaats in lopen. bij blijven staan? geen probleem! oude onderdelen bewaren we voor als de klant het wil zien.
- Luca
Binnenkort moet de RS naar de garage. Ondanks dat de RS pas ong 9800 km heeft gereden, is hij bijna 2 jr "oud". Ivm de garantie moet hij een beurtje hebben (binnen de 30000 of 2 jr)
Kosten volgens de dealer 280,- euro....... Ben benieuwd wat ze er van maken als ik de RS ophaal" even scherp op zijn dus.
Krijg wel gratis vervangend vervoer. (klant vertroetelen
)
Kosten volgens de dealer 280,- euro....... Ben benieuwd wat ze er van maken als ik de RS ophaal" even scherp op zijn dus.
Krijg wel gratis vervangend vervoer. (klant vertroetelen

- ///Joost
Ik begrijp dat soort termen ook nooit. Wat is een "beurt"? Dit heeft bij automerk A weer een hele andere betekenis dan bij automerk B. Je mag dan wel van tevoren weten wat het gaat kosten, maar beter vraag je ook even wat ze precies doen, wat de meeste mensen verzaken te doen. Als de auto een "beurt" heeft gehad vindt men het wel weer prima. Als dat voor een laag bedrag is, is het helemaal top!markk schreef:Daarom doe ik nooit standaard vage dingen zoals "een beurt".
Maar wat er nou eigenlijk gedaan is? Ja, dat zeg ik toch...een "beurt"!

- GTRene
via een beurt kun je goed "genaaid" worden 

- Roy RS
ik heb besloten dat ik alles zelf ga doen aan mijn auto en om toch aan de zakelijke aftrekposten te komen zoals voorheen, ga ik voor elke euro die ik ermee spaar gereedschap kopen om het onderhoud mee te doen (en stiekem ook voor andere doeleinden, maar dat vertel ik niet)
Ben benieuwd naar het gezicht van de eerstvolgende belastingcontroleur:
zo meneertje, u dacht 500 per jaar aan gereedschap zakelijk te kunnen boeken, maar u verkoopt wijn!
Klopt, maar ik bespaar 550 dus ik mats je 50 euro...
wordt een leuke controle...
Ben benieuwd naar het gezicht van de eerstvolgende belastingcontroleur:
zo meneertje, u dacht 500 per jaar aan gereedschap zakelijk te kunnen boeken, maar u verkoopt wijn!
Klopt, maar ik bespaar 550 dus ik mats je 50 euro...
wordt een leuke controle...
- Luco
Kan je vergeten als ze het controleren.