veel plezier
Ik wou eerst gisteren al gaan en had alles geregeld en klaar gezet enz,
auto na gekeken/gecheckt en zelfs 2 dagen er voor alvast nwe APK geregeld (hoefde pas begin Maart) dacht heb ik dat ook voor elkaar...en weer naar Enter gereden voor de Gulf Chalenger.
en ow, men K&N nog extra gecleand en opnieuw ingespoten en de schokbrekers (veren) opnieuw instellen want ze stonden niet goed, lees.. wat losjes (had gelukkig nog net voldoende draad op de poten) als de auto met alle wielen van de grond was, wat weer anders is dan dat je hem aan 1 kant lift zoals ik dat heb/doe in men garage
dus druk gemaakt (voor mijn doen) en mezelf opgepompt om te gaan ook al was ik moe doch dacht, alles is verder geregeld dus hopelijk is er morgen genoeg go...
maar helaas, volgende dag dood op en toen ik smorgens de gordijnen open deed sneeuwde het ook nog hiero
Dus maar thuis gebleven, als je niet fit bent en de omstandigheden (temp e.d.) ook niet echt gunstig zijn e.d. dan moet ik zoiets niet door pushen en doen, dan ben je niet scherp en rijd je niet echt vol overtuiging, dan is het niet echt verstandig e.d.
Nu niet veel beter helaas dus ook vandaag wordt niet wat....
best zonde, immers leuke baan daar bij Assen en redelijk in de buurt vanuit Almelo en leuk geprijsd voor een middag DF.
Ik richt nu mijn pijlen maar op 11 Maart ook op Assen