http://www.lotus-on-track.com/faq.htmlRoy RS schreef:of de streetcar mensen reageren wat heviger, of de focus mag wat veranderd worden! Er lijkt nog meer animo voor streetcar sessies dan voor de normale trackdays.
Misschien is een licht aangepaste formule zoals bij Lotus on Track een goed idee voor enkele trackdays, dan zou ik bijvoorbeeld veel vaker komen. Volgens mij zijn er velen met mij! Niet iedereen is een ware coureur met dito materiaal...
Zoals dit? Ja, ze beschrijven het in ieder geval perfect hoe ik het zou willen beleven. Ik heb geen tracktool maar mijn auto heeft wel wat aanpassingen ondergaan waardoor ie toch wat rondjes op circuit zou moeten aankunnen. Maar het baasje durft dat niet zo goed aan wanneer er auto's langs links en rechts komen voorbij gevlogen of in je kont blijven plakken. Dat laatste had ik voornamelijk op een driftdag op Weeze afgelopen maand en heeft me toch doen twijfelen of het wel verstandig is om met je daily tussen de tracktools te rijden.
Nu maak ik me geen illusies dat er nooit wat kan gebeuren maar ik hoop dat men wel verstaat waar ik naartoe wil..