die 205 en kadett vind ik nog wel stoer/kunnen.
zo'n 205 heb ik nog gehad een paarse Dimma met Gutmann 160pk motor

van Rieger tuning??Hoe heette die catalogussen ook alweer die je toen overal voor een Godsvermogen moest kopen?
van Rieger tuning??Hoe heette die catalogussen ook alweer die je toen overal voor een Godsvermogen moest kopen?
[jaloers]steve smith schreef:RUF CTR uber alles!!! Heb er nooit in gereden maar ben 1x mee gereden in Yellowbird toen Adam er nog regelmatig mee bij RSR kwam. Rauw, puur, pretentieloos en werkelijk tenenkrommend snel. Zou er een F40 zeker voor laten staan!
Petrolhead Tom schreef:Waarschijnlijn ben ik hier helemaal alleen in, maar dit vind ik nou echt prachtig. Lekker met een 2.0 achtkleppert voor lul rijden. Wat gaaf!![]()
cool, ik weet niet hoeveel dima's er in die paarse kleur rondreden in NL, maar ik ben bij een precies zo 1 wezen kijken vroeger! Heb het destijds niet gedaan omdat ik de kit niet mooi vond passen, leek alsof er wat schade aan geweest was en ze hem weer opgelapt hadden...GTRene schreef:lol at wider widest cars Dennis.
die 205 en kadett vind ik nog wel stoer/kunnen.
zo'n 205 heb ik nog gehad een paarse Dimma met Gutmann 160pk motor
Rieger Catano... ik had er in groep 8 een poster van, maar zou em nu niet hoeven.Petrolhead Tom schreef:Waarschijnlijn ben ik hier helemaal alleen in, maar dit vind ik nou echt prachtig. Lekker met een 2.0 achtkleppert voor lul rijden. Wat gaaf!![]()
Roy RS schreef:Petrolhead Tom schreef:Waarschijnlijn ben ik hier helemaal alleen in, maar dit vind ik nou echt prachtig. Lekker met een 2.0 achtkleppert voor lul rijden. Wat gaaf!![]()
nee hoor Injectthevenom houd hier ook wel van denk ik!