En ook zo fijn dat ie bij 55k of 59k euro begint.Sperdy schreef: Maar goed: een Gayman R van -1300kg 335pk atmo is natuurlijk de car to have

En ook zo fijn dat ie bij 55k of 59k euro begint.Sperdy schreef: Maar goed: een Gayman R van -1300kg 335pk atmo is natuurlijk de car to have
Robin schreef:En ook zo fijn dat ie bij 55k of 59k euro begint.Sperdy schreef: Maar goed: een Gayman R van -1300kg 335pk atmo is natuurlijk de car to have
That's what Mark van Bommel said...Macboy schreef:Erg gaaf maar vooral erg lullig dat rood nu opeens weer wel kan
Over twee jaar jouw Hatch inwisselen!Macboy schreef:Erg gaaf maar vooral erg lullig dat rood nu opeens weer wel kan
I almost don't care the M2 maybe gets a 4 cylinder because this 235 looks nice, though still a tad boring/fat imo.
Because of the smaller wheels and the amount of sheet metal above the fenders already stated in a post here.
M2 needs to have that particular (1)M stance. And the driving fun/performance too. Please BMW!
Cheers
Robin
Eens. Als je dan een 'nieuwe lijn' maakt onder de naam 2 serie.......... Maak er dan ook een nieuw model van.dvh schreef:Beetje boring.
Als je een 2 als coupe op de markt brengt had het wat spannender mogen ogen.
Een E91 coupe 3 oogt slanker !
Dit is meer een 1 coupe met facelift.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten