Bericht
door RVV » 02 nov 2012, 11:13
Jelmer850i, zo heeft hij zich 6 jaar geleden aangemeld op het forum, ik kende Jelmer al een tijdje via het BMW2003 forum. Jelmer had toen een prachtige BMW 850i. Via het BMW forum had ik al een tijdje PB contact met Jelmer. Hij vertelde me toen dat hij een jaar daarvoor een hersentumor had 23 jaar was hij toen. Daarvoor was hij behandeld, maar nooit is alles weggehaald, omdat dit niet kon. In de loop der jaren heb ik Jelmer vaak gezien en ken hem als fijn persoon. Eind 2008 maakten we plannen om Driving-fun.com op te zetten zoals jullie het nu kennen. Jelmer is daar een cruciale rol in gaan spelen. Jelmer is de sitebouwer en ontwikkelaar van Driving-fun.com. Dankzij Jelmer kunnen we elke dag weer plezier beleven van deze prachtige site. Vorig jaar vertelde Jelmer mij dat het niet helemaal goed was met hem. De tumorcellen bleken groei te vertonen. Uiteindelijk is Jelmer dit jaar geoppereerd. Ik/we wisten dat het niet helemaal goed ging met het herstel van Jelmer. Ik heb hem diverse keren bezocht, en het waren hele zware bezoeken. Op de achtergrond heeft Jelmer zo goed als mogelijk was en tegen de wens van de artsen in toch werkzaamheden verricht voor ons. Van de week is Jelmer bij de neuroloog geweest voor een scan. Wat gevreesd werd is waarheid geworden. De tumorcellen zijn agresief geworden en Jelmers ziektebeeld zit in de zwaarste catagorie. Het gaat heel slecht met Jelmer... zo slecht dat.. sorry...