Nu je het daar toch over hebt is deze sticker niets voor op de achterbumperGTRene schreef:Als ik met de Hartge weer eens een Prius inhaal en dan ff extra diep het gas intrap

Nu je het daar toch over hebt is deze sticker niets voor op de achterbumperGTRene schreef:Als ik met de Hartge weer eens een Prius inhaal en dan ff extra diep het gas intrap
Hell yeah! Zomaar een zondag ochtend op een locatie terug te vinden op google maps 200->300 met een racefiets in je slipstream...Nutkees schreef:Motorfietsen eruit rijden geeft ook een fuck yeah gevoel!!
Shakes schreef:Elke keer als ik langs een pomp rijd en die stakkers zie staan "Fuck Yeah"
touchedvh schreef:Shakes schreef:Elke keer als ik langs een pomp rijd en die stakkers zie staan "Fuck Yeah"
Daar kan ik wel inkomen ja, dat is zo gaaf!Nutkees schreef:Als mensen stoer praten over hun auto en dan vragen wat je zelf rijd. Als je dat zegt dat je een Viper rijd dan zijn ze meteen uitgeluld. Fuck Yeah!!
Motorfietsen eruit rijden geeft ook een fuck yeah gevoel!!
Dat kan ik je uit eigen ervaring wel vertellen, je adrenaline niveau stijgt tot zo'n hoogte dat je na het uitstappen minstens een kwartier er wat verloren bij staat omdat je compleet staat te shaken van de loeiend heftige meervoudige naschok. Het is net als drugs maar dan vele malen gezonder.Dennis Cavallino schreef:Ja dat bedoel ik!
Bizar apparaat. Zoiets moet je meemaken om te bevatten.
heeft total niks te maken met wat de topic starter bedoeltWoppa schreef:perfect schakelen waardoor je een sprintje tegen een gelijkwaardig rappe auto winnend afsluit, fuck yeah !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast