origineel

aangepast
Er leek nog een beetje een grijze waas over de auto te hangen. Dus heb ik de levels wat aangepast. Wit is iets witter, zwart is wat zwarter. Niet veel veranderd dus. Maar maakt het net wat meer "af" in mijn ogen.[/quote]
Snap ik ja. Ik heb in PS even snel de foto rechtgezet dat de horizon recht is iig; ik erger mij daar echt mateloos aan. Ik denk dat als je er een kwartiertje aan besteed dat je allebei hebt. Horizon recht en EVO recht. Het water is lekker 'onrustig' dus daar zal je niet veel problemen mee hebben.markk schreef:Kade was scheef en op het (rechte) plekje waar ik wou staan stond een lelijk groot schipRobin Hartog schreef:Mooie kleuren en scherpte Markk! Maarreuh, het water loopt weg.
Kortom de keuze is water recht en auto scheef of auto recht en water scheef...
Mark.
Het is wel te doen inderdaad.Robin Hartog schreef:Snap ik ja. Ik heb in PS even snel de foto rechtgezet dat de horizon recht is iig; ik erger mij daar echt mateloos aan. Ik denk dat als je er een kwartiertje aan besteed dat je allebei hebt. Horizon recht en EVO recht. Het water is lekker 'onrustig' dus daar zal je niet veel problemen mee hebben.
Knot schreef:Nabewerking doet ook een hoop maar hij staat er fris bij hoor!
Weet ik nog niet kale replica. Heb je een voorkeur ?Rutger schreef:Knappe waguh kaluh!
Kom je met dat ding of met de shoarmajanker?
De wielkasten voor zijn hoger "uitgesneden"...Godspeed schreef:Dikke foto van een brute auto!
Het valt me nu overigens op dat ook jouw EVO Mark, voor een stukje hoger staat dan achter (of zit dat in mijn hoofd?). Mijn auto (Impreza) heeft dat, net zoals de meeste Impreza's, ook. Iemand enig idee waarom dit is?
Is dat alles? Ik had inderdaad al wel in de gaten dat als je hem voor gaat verlagen om de ruimte in de wielkasten gelijk te maken, dat 'ie voorover gaat hangen.jaydee schreef:De wielkasten voor zijn hoger "uitgesneden"...Godspeed schreef:Dikke foto van een brute auto!
Het valt me nu overigens op dat ook jouw EVO Mark, voor een stukje hoger staat dan achter (of zit dat in mijn hoofd?). Mijn auto (Impreza) heeft dat, net zoals de meeste Impreza's, ook. Iemand enig idee waarom dit is?
Gebruikers op dit forum: Cuprafan_123 en 1 gast