Leuk lijstje. Aan je omschrijving te lezen vind je de waardevastheid wel belangrijk. In dat geval zou ik als ik jou was op zoek gaan naar de beste GT3 Mk1 of E46 M3 CSL die je kunt vinden. Dus lage km-stand, boekjes, zoveel mogelijk opties (of juist helemaal standaard). En 't liefst in een kleur die de liefhebber kan waarderen.MarkE92 schreef:Corvette Z06 (Super auto maar nog steeds bang van het LS7 blok wat nog wel eens de geest geeft)
Porsche GT3 MK1 (erg hardcore maar behoudt goed zijn waarde)
Porsche 997 Carrera S (stuk nieuwer en luxer dan de GT3 maar zal nog erg veel afschrijven)
BMW M3 E92 ( Laatste NA motor in een M3 maar ziet ze wel vaak)
BMW E46 E46 CSL (ook een hardcore auto maar nu 2 modellen auto maar wel waardevast)
Iets heel anders zou zijn: Een Superformance Daytona Coupé.
http://www.superformance.com/coupe.aspx
2e hands kosten ze volgens mij nog steeds meer dan je budget, maar wel erg waardevast en het rijdt supercool, vol beleving.
Via die weg kom ik ook bij auto's die je in NL weinig ziet, zoals de Shelby, Saleen of Roush Mustangs en gelimiteerde (voor 't circuit ontwikkelde) uitvoeringen van de Camaro.
Shelby Mustang: http://www.carsforsale.com/used_cars_fo ... elby+GT500
Roush: http://www.roushperformance.com/
Saleen: http://www.saleenmustang.org/
Camaro ZL1 prijzen weet ik niet, maar zo'n 2e hands Hennessey Performance HPE700 is natuurlijk wel kick ass als je een Corvette C6 hebt gehad? http://www.driving-fun.com/53/home/news ... allen.aspx
http://www.hennesseyperformance.com/hpe ... amaro.html
Als je dit soort auto's nu in de VS koopt, dan kun je ze ooit weer terug verkopen als de Dollar stijgt. Soort valutahandel met grote winstkans.
