KusssPD power schreef:Ze is van nature blond, dit komt uit een potje......InjectTheVenom schreef:Hij had het toch over blond niet over rood haar![]()
Rennuh Luco!
Ik heb al zo'n hekel aan foto's, dus m'n meissie wordt weer bedankt

KusssPD power schreef:Ze is van nature blond, dit komt uit een potje......InjectTheVenom schreef:Hij had het toch over blond niet over rood haar![]()
Rennuh Luco!
Ik heb al zo'n hekel aan foto's, dus m'n meissie wordt weer bedankt
Je hebt een hoop van die multifunctionele bedrijfsruimtes he, ik zit er ook wel eens naar te kijken. Vaak is het echter een dubbele verdieping met bv 2 * 115m2, waarbij de 2e 115m2 een stukje minder interessant voor me is maar waar je wel voor betaalt..markk schreef:Geweldig. Staat ook erg hoog op mijn lijstje. Gefeliciteerd.
Pandje. Brug. Genoeg plek om DF spul te stallen, beetje te sleutelen.
En dan boven een dagverblijf/keukentje en een ingerichte fotostudio...
Hmmmm.
Mark.
Luco schreef:En boven mooie blonde dames met grote tetten ter ontspanning na het sleutelenPD power schreef:Iets met auto's......., komt dus ook een brug in.![]()
![]()
Als je het bovenste stukje weet te verhuren, ligt dit opeens heel andersJe hebt een hoop van die multifunctionele bedrijfsruimtes he, ik zit er ook wel eens naar te kijken. Vaak is het echter een dubbele verdieping met bv 2 * 115m2, waarbij de 2e 115m2 een stukje minder interessant voor me is maar waar je wel voor betaalt..
Och. Kate wil vast wel haar haar verven.Renate schreef: ps.
Zonder blonde dames
???Macboy schreef:Ben je zo weinig te vertrouwen dat je vriendin hier mee moet lezen en zelfs mee moet posten
Huh...... iets met de "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten" dus denk dat die opmerking meer over jou zegt dan over ons......., beetje stenen tijdperk opmerking......Macboy schreef:Ben je zo weinig te vertrouwen dat je vriendin hier mee moet lezen en zelfs mee moet posten
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten