We zien 'm hier straks wel eens voorbij glijen:)
Wel op Mastersteels, want 'wordt niks zomerbanden' schiet niet op.

dat taaltjeRobin schreef:Motorsound. En 1 uitlaatpijp.![]()
En hier, bij 0:25 een GT4:)
Haha je was me voorGTRene schreef:dat taaltjeRobin schreef:Motorsound. En 1 uitlaatpijp.![]()
En hier, bij 0:25 een GT4:)
Ik vermoed dat ze de 3.0 TDI niet leveren met die lekkere vijfcilinder benzinemotor.Sperdy schreef:Vraagje André, waarom niet gewoon de 3.0 TDi ?
Geen Audi A1 Quattro?Andre schreef:Als ik geen kinderen had dan had ik zeker een RS3 naast me BMW gehad.
snap het, gewoon voor omdat het leuk(er) is! De beste redenSnipe schreef:Ik vermoed dat ze de 3.0 TDI niet leveren met die lekkere vijfcilinder benzinemotor.Sperdy schreef:Vraagje André, waarom niet gewoon de 3.0 TDi ?
Waarom een rs q3? Terwijl je voor hetzelfde geld een jong gebruikte, Cayenne Turbo, ML63AMG, E63AMG en nog veel meer mooi spul kan kopen.Andre schreef:Diesel dat is toch alleen noodzaak voor zakelijke km liefst in een leaser.
Heerlijke 5 cilinder! Het wordt straks gewoon feest om de kids uit school te halen:)
Dan begrijp ik het.Andre schreef:Heel makkelijk zowel mijn vrouw als ik vinden auto s als een X5, ML AMG, Cayenne etc te groot. X3 3.5 was nog een optie. Qua formaat past een Q3 RS ons precies. X3 is zelfs ook nog iets groter en een X1 is een bassie en adriaan auto daar wil je gewoon niet in rijden.
Nee keuze was wel overwogen het is mooie upgrade na de Tiquan 2.0 tfsi.
Mooie keuze, ben benieuwd net de extra ruimte t.o.v. de Sportback.Andre schreef:Ik vindt hem dus niet lelijk. Smaken verschillen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten