Triest volk op deze wereld

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Niels
Auto: Prius+

Re: Triest volk op deze wereld

Bericht door Niels » 22 apr 2012, 14:40

Tjemig, je zal maar in Friesland wonen.................

:tooth:

Goed gehandeld Wouter en goed dat je de opvolging ook deelt. Niet dat ik opa's optreden goedkeur maar als jij em ook nog te pakken had genomen dan had je daar wel knap spijt van gehad lijkt me. Vervelend dat zo'n man niet in staat is om met normaal overwicht een kind onder controle te kunnen houden. Ben wel benieuwd naar de thuis situatie van het kind, het is imho niet normaal dat een klein kind geen respect voor opa en/of oma heeft. Onze dochter van 2 probeert bij ons echt veel meer uit dan bij mijn ouders....

Frank, trieste situatie en je had er echt veel slechter uit kunnen komen. Man, met een helm kun je wel een schedelbasis fractuur oplopen volgens mij. Ik hoop dat de dader(s) ook eens aangepakt worden...

franktastic

Bericht door franktastic » 22 apr 2012, 15:15

Niels schreef:Frank, trieste situatie en je had er echt veel slechter uit kunnen komen. Man, met een helm kun je wel een schedelbasis fractuur oplopen volgens mij. Ik hoop dat de dader(s) ook eens aangepakt worden...

Bijzonder kansloze aktie ja.
Daders zijn ook opgepakt, en krijgen zware mishandeling voor de kiezen.
Dus ik hoop op een goeie straf ja, maar dat is afwachten en kan wel een jaar duren... :roll:

Rupie

Bericht door Rupie » 22 apr 2012, 15:59

Maar ook hier wordt dus iets aan gedaan. Laten we hopen op het beste :thumbup:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 22 apr 2012, 20:39

Ja, ben blij dat ik me gister ingehouden heb. Had ik anders flink spijt van gekregen, zeker na het laatste verhaal van de politie. Nou ja, eind goed al goed zullen we maar zeggen.

@ Frank, ja had het verhaal van Erik gehoord. Niet best, stel idioten. Ook hopen dat ze uiteindelijk moeten boeten.

Moet ook zeggen dat mijn gevoel bij de politie wel weer een stukje beter is geworden. Die doen echt wel wat, als het ernstig genoeg is. Soms denk je daar ook te zwart/wit over. Het zijn niet allemaal achteroverleunende flitsboa's die het liefst zoveel mogelijk bekeuren.

allen

Bericht door allen » 22 apr 2012, 20:47

Wouter81 schreef: Het zijn niet allemaal achteroverleunende flitsboa's die het liefst zoveel mogelijk bekeuren.
En dat zijn dan weer de uitgekouwde opmerkingen die onderhand m'n strot uit komen. We mogen niet te hard rijden, we doen het toch en we gaan zeiken als we daar een boete voor kunnen krijgen. Ik vind het ook niet altijd even leuk, maar dan heb ik het nog altijd zelf gedaan. Betalen en doorgaan met je leven zou ik zeggen. Waar een mens zich wel niet druk om kan maken.

Voor al het andere, goed gedaan!

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 22 apr 2012, 21:07

:) Klopt allen, is ook niet mijn beeld. Wel meer goede ervaringen met agenten (oa. toen ik als eerste bij een zwaar verkeersongeval aanwezig was, zwaargewond iemand geassisteerd, politie toen ook top), doel met die post meer op het algemeen gangbare borrelpraat wat je vaak hoort (allemaal flitsers ed.). Maar was in dit geval wel positief verrast dat ze er gelijk bovenop zaten, terwijl je vaak hoort dat er door werkdruk ed. heel veel blijft liggen.

Macboy

Bericht door Macboy » 24 apr 2012, 20:40

Wouter respect voor de wijze waarop je dit hebt opgelost :thumbup:

Wel merkwaardig dat het vertrouwen in de politie kennelijk zo laag is. Dat wij allemaal een beetje zeuren om de flitspolitie betekent toch niet dat het hele politiekorps zo is ? Het is verdorie kindermishandeling dus logisch toch dat ze er bovenop zitten ?

RVV

Bericht door RVV » 24 apr 2012, 21:50

UTRECHT - In een woning aan de Professor Hugo de Vrieslaan in de Utrechtse wijk Tuindorp heeft zich van een gezinsdrama voorgedaan. Een moeder ging haar 11-jarige dochter te lijf met een hamer tijdens een ruzie. De moeder zou zichzelf daarna van het leven hebben willen beroven met een mes. De ambulancedienst riep de assistentie in van een traumahelikopter. Zowel de moeder als de dochter zijn per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht. De recherche is bij de woning aanwezig en de vader des huizes is opgevangen.

Roy

Bericht door Roy » 24 apr 2012, 23:38

Wouter81 schreef:Moet ook zeggen dat mijn gevoel bij de politie wel weer een stukje beter is geworden. Die doen echt wel wat, als het ernstig genoeg is. Soms denk je daar ook te zwart/wit over. Het zijn niet allemaal achteroverleunende flitsboa's die het liefst zoveel mogelijk bekeuren.
Vergeet ook niet dat iedere agent de fase van het flitsen e.d. gehad moet hebben. Maarja... iedereen doet op zn werk wel eens minder leuke dingen toch? :)

Je hebt goed gehandeld Wouter, alsmede de Politie. :thumbup:

highperformance

Bericht door highperformance » 24 apr 2012, 23:51

Tjeemig Wouter wat een k*tverhaal. Geen idee hoe ik had gereageerd, maar "resultaten behaalt in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" :bag: . Top dat je aan de eigen (en andere) kinderen hebt gedacht en zonder fysiek contact verder bent gereden.

franktastic

Bericht door franktastic » 25 apr 2012, 10:07

Macboy schreef:Het is verdorie kindermishandeling dus logisch toch dat ze er bovenop zitten ?

Zo jong ben ik niet meer hoor... :hosanna:

Knot

Bericht door Knot » 25 apr 2012, 12:23

Gewoon meteen aanpakken zo'n figuur, jammer als mn gezin er dan bij zou zijn, dan rijdt vrouwlief de auto maar vast een blokje om.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 25 apr 2012, 19:36

Begrijp ik het goed dat de dader van franktastic gewoon een straatgenoot is van Wouter?
Lekker om te weten als buurtgenoot lijkt me :)

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 25 apr 2012, 19:39

Geen idee eigenlijk.... woon wel in hele lange straat :angel:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 26 apr 2012, 09:42

"Friesland" straat?
:devil:

Oh, wacht ff, da's de provincie!

franktastic

Bericht door franktastic » 26 apr 2012, 10:42

Marco R. schreef:Begrijp ik het goed dat de dader van franktastic gewoon een straatgenoot is van Wouter?
Lekker om te weten als buurtgenoot lijkt me :)
Meter of 200 verderop ongeveer.

Kreeg dinsdag papierwerk van het arrondissementsparket binnen dat ik ze persoonlijk aansprakelijk kan stellen voor de geleden 'schade'.
Dus dan mag ik hopen dat er ook een rechtzaak komt! :hmmm:

Plaats reactie