Nu bekijk ik die afbeelding van die nieuwe band en dan ziet ik daar ook een donkere lijn over het loopvlak lopen.
Kan het niet zijn dat tpv dat punt onder zware belasting die losgetrokken wordt??
Stukje offtopic maargoed

Ik had het topic hier ook gevonden ja haha. Heb vorige seizoenen op Yokohama A048's gereden maar deze schelen 40 eu per band met die van de federals. Voor de rest lees ik wel goeie recensies.frank de jonge schreef:Over die Federal band he, andre had laatsts een topic over dat die banden zo scheuren in het loopvlak.
Nu bekijk ik die afbeelding van die nieuwe band en dan ziet ik daar ook een donkere lijn over het loopvlak lopen.
Kan het niet zijn dat tpv dat punt onder zware belasting die losgetrokken wordt??
Stukje offtopic maargoed
Iemand?Willie schreef:Wat is trouwens een goeie bandenspanning voor op het circuit voor de 595RSR's?
Mijn oude A048's stonden ver onder de 2.0 bar maar ik lees hier in diverse topics dat je de federals gerust wat meer mag gaan geven. Ga even uit van 850 kg lichte yaris
Iemand die hier nog iets over kan vertellen???Willie schreef:Wat is trouwens een goeie bandenspanning voor op het circuit voor de 595RSR's?
Mijn oude A048's stonden ver onder de 2.0 bar maar ik lees hier in diverse topics dat je de federals gerust wat meer mag gaan geven. Ga even uit van 850 kg lichte yaris
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten