Verwarmde vloer, heerlijk....dvh schreef:Bij mijn huis, hangen gewoon 8 radiators!

Ontopic; Mooi. Ben benieuwd naar interieur!
Verwarmde vloer, heerlijk....dvh schreef:Bij mijn huis, hangen gewoon 8 radiators!
Het strand grenst aan mijn tuinDownforce Hans schreef:8 maar.........en hoe rijd je met je huis naar het strand?dvh schreef:Bij mijn huis, hangen gewoon 8 radiators!
Inderdaad. De wielen zijn ineens zilverkleurig en de nummerplaat zelfs zwart!Matthijs schreef:donkerblauw en felwit middaglicht is wat teveel gevraagd voor de sensor van mijn camera....
Ik ga voor de Michelins. Normaal heb ik altijd Contis, maar ik wilde dit keer niet afwijken van de door de fabriek gekozen banden. Ik denk ook dat de Michelins meer grip hebben, omdat ze een wat zachtere compound hebben. Het is echt een donkerblauwe auto, azurit is een zwarte basis met af en toe een blauwe gloed. In combinatie met het donkerbruine leer vond ik donkerblauw het mooiste, en het scheelt ook nog 3k t.o.v. azurit.a90 schreef:Erg fraaie auto Frank, gefeliciteerd ermee ! ik moet nog even door met de E60 maar als ik dit zo zie dan jeukt het al weer.
Mag ik vragen wat voor banden je gaat monteren ? ik heb erg goede verhalen gehoord over de Michelin PSS's. En in hoeverre verhoud de kleur zich tot Azurite en waarom heb je die eigenlijk niet weer gekozen ?
groet,
Michael
Goed idee. Is 'ie over een maand of twee goed ingereden?M-bitious schreef:Ja is ook leuk. Of combineren met de jaarlijkse Autobahn tour. Is altijd erg gezellig.
M-bitious schreef:Ik heb er 2.000 km op zitten, volgens het boekje gereden. Beurtje is uitgevoerd. Officieel mag je tot 5.000km niet langdurig boven de 250 km/h rijden. De dealer adviseerde om tijdens de komende 1.000 km de toeren langzaam op te voeren, van 5.500 naar 6.000, 6.500, 7.000 tot 7.250. Dan kunnen we redelijk gassen. Ik had trouwens liever gehad dat die motoren af fabriek al ingelopen waren. Het is toch wel zonder van die kilometers om niet te mogen knallen. Ik lees op fora al dat diverse M5's tijdens de eerste 2.000 km 1 of 2 liter olie nodig hadden. Tot nu toe heb ik niet hoeven bijvullen, dus goed inrijden loont de moeite denk ik.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Fedmas, Majestic-12 [Bot], S-RS, Sabberjoch, Semrush [Bot] en 8 gasten