Heb alleen geen foto's van de Kever; heb je maar 1 keer langs zien rijden toen je de baan op ging en toen had ik net geen camera. Ohja, ik zag je nog wel staan @ Tankstation in Nederland.

Nog gereden ??Evert Thomas schreef:Wij zullen 22 juni aangrijpen om te proberen een recordtijd neer te zetten op de Nordschleiffe voor Time Attack auto's. We proberen dan zowel een tijd te zetten van brug tot brug als een complete ronde en hopen hierbij de BTB tijd tot onder de 8 minuten te brengen.
Ik zag de eigenaar (had helm op, dus dat zal wel de bestuurder zijn geweest dacht ik) ernaast lopen toen ik langskwam. Witte 997 GT3 toch? Leek iig geen (ernstige) kwetsuren te hebben.Jussi schreef:Jeetje, die crash van die witte was geen zachte.Is de bestuurder ongedeerd gebleven?
Inderdaad GT3.. Dat wiel dat voorbij komt gevlogen is ook geen lacher, gezien de cameraman niet achter een net stond.Walter Dendunne schreef:Ik zag de eigenaar (had helm op, dus dat zal wel de bestuurder zijn geweest dacht ik) ernaast lopen toen ik langskwam. Witte 997 GT3 toch? Leek iig geen (ernstige) kwetsuren te hebben.Jussi schreef:Jeetje, die crash van die witte was geen zachte.Is de bestuurder ongedeerd gebleven?
Volgens mij ook niemand op gereden. Gele vlaggen en toen rode kwamen snel. Stonden best behoorlijk veel marchalls had ik het idee, dat dat heeft gewerkt.
Waar las je dat dan als ik vragen mag? Er wordt maar heel weinig gepost of geschreven achteraf over de belevenissen van de trackday (helaas).Joost schreef:Linker achterwiel er af gelopen las ik.
Ben ik op zich wel met je eens, maar als je tijdens een trackday ook niet mag timen om te kijken of je jezelf verbeterd is natuurlijk ook weer vreemd.Luco schreef:Wat ik nu vreemd vind is dat er geen fotos en filmpjes van crashes geplaatst mogen worden?
(snap de achterliggende gedachte wel, het kan mensen afschrikken, al weten we allemaal dat het erbij hoort)
Maar dan snap ik niet dat er wel gepromoot mag worden om ronderecords proberen te vestigen tijdens df days.
De bedoeling was toch gewoon lekker trackday rijden, dan vind ik recordpogingen er nog minder thuishoren dan bv een crashfoto.
just my 2 cents
Beetje een dubbel gevoel er bij.Luco schreef:Wat ik nu vreemd vind is dat er geen fotos en filmpjes van crashes geplaatst mogen worden?
(snap de achterliggende gedachte wel, het kan mensen afschrikken, al weten we allemaal dat het erbij hoort)
Maar dan snap ik niet dat er wel gepromoot mag worden om ronderecords proberen te vestigen tijdens df days.
De bedoeling was toch gewoon lekker trackday rijden, dan vind ik recordpogingen er nog minder thuishoren dan bv een crashfoto.
just my 2 cents
Daarom altijd je kenteken op het circuit verwijderenRichardt. schreef:Beetje een dubbel gevoel er bij.
Enerzijds gaan schades/crashes nu in de doofpot en lijkt het alsof trackday's volkomen veilig zijn. Als je het zo bekijkt dan zou ik zeggen, waarom niet gewoon plaatsen.
Maar ik denk dat het meer de verzekeringskwesties zijn. Opvallende auto's met of zonder kenteken die schade rijden en er zo een langslepende rechtszaak van krijgen, ookal is de schade misschien niet eens direct op het circuit gebeurd. Kijk maar naar het verhaal van Rene waarbij alle filmpjes/verhalen uit het verleden tegen hem gebruikt werden/worden.
Lache filmpje!Enrico schreef:Impressie Nurburgring...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten