Ik heb voor audi gekozen

Doe mij maar een a5 3.2 als daily, ben ik tevreden

Viel mij wat tegen maar soit, ieder z'n ding. Neem iig een Quattro!KoenM schreef:Doe mij maar een a5 3.2 als daily, ben ik tevreden
Als de US divisie meetelt wil ik van M switchen naar F(en dan graag een GT of Mustang, de ..40 is me toch wat te oud om niet te vertroetelen in een garage). Ik heb eigenlijk sowieso niet veel met Duitse auto's alleen bevallen opvallend veel modellen van één bepaald merk me wel. Maar qua landen zie minstens net zo graag een leuke Amerikaan of Japanner. Alleen Europese wagens zuidelijker dan België(uitzondering voor Lambo!) en noordelijker dan Denemarken kunnen me over het algemeen erg weinig boeien.Niels schreef:Viel mij wat tegen maar soit, ieder z'n ding. Neem iig een Quattro!KoenM schreef:Doe mij maar een a5 3.2 als daily, ben ik tevreden
In de herkansing voor Ford gekozen. Een GT40 please
Waarom zou je een voorkeur hebben voor merken uit één bepaald land? Dan vind ik een voorkeur voor één bepaald merk nog logischer(tenzij het VAG isSteven Nauta schreef:Waarom het ene duitse merk wel en de andere niet? BS, next..
Gebruikers op dit forum: JdvPolo en 9 gasten