In tegenstelling tot de meeste hierboven, mijn foto's zijn allen gratis en komen binnenkort op DF.

Robin Hartog schreef:Mooie foto's heren.
In tegenstelling tot de meeste hierboven, mijn foto's zijn allen gratis en komen binnenkort op DF.
wel aan alle kanten op mijn netvliesRJay schreef:Niemand meer foto's van m'n poeslieve kleine massaal ondersturende volvootje?![]()
Volgens mij wel een stukje op bewegend beeld.RJay schreef:Niemand meer foto's van m'n poeslieve kleine massaal ondersturende volvootje?![]()
Volgens mij geen ronde zonder piepende r888jes gedaan
en dan eigenlijk stoppen vanwege het "2 uur rijden, een kwartier rust" motto.RC Power schreef:Damn 2,5 uur op 1 tank kunnen rijden op cricuit, uniek.
En wat moest je betalen om de DF dag bij te wonen en foto's te maken?Leonw schreef:
Ik heb een speciale prijs gemaakt voor alle DFers: alle foto's van éénzelfde auto van gisteren op het grootste digitale formaat voor een vaste prijs van € 40,-. Heel simpel, aanklikken en bestellen, direct uit de beeldbank.
Nee, dan stoppen omdat dit de eerste keer was (van de 2 keer die ik heb gereden) dat ik geen last kreeg met benzinetoevoer over de helft van de tank =D@iko schreef:en dan eigenlijk stoppen vanwege het "2 uur rijden, een kwartier rust" motto.RC Power schreef:Damn 2,5 uur op 1 tank kunnen rijden op cricuit, uniek.
en meteen maar ff tanken als je toch stil staat
Yep. Misschien toch iets te overmoedig gereden. Ook een Evo ondanks zijn AWD en actieve diff's etc. niet onschendbaar.DavidV schreef:Is dat eigenlijk die evo die uiteindelijk de bandenstapel in de Tarzanbocht heeft opgezocht?
Niets.. we vragen de fotografen namelijk geen geld.Mark schreef:En wat moest je betalen om de DF dag bij te wonen en foto's te maken?Leonw schreef:
Ik heb een speciale prijs gemaakt voor alle DFers: alle foto's van éénzelfde auto van gisteren op het grootste digitale formaat voor een vaste prijs van € 40,-. Heel simpel, aanklikken en bestellen, direct uit de beeldbank.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten