Wel 5 jaar op een kantoor gewerkt. Maar dat heb ik snel achter mij gelaten, niet mijn ding.Ar schreef:@Joy
Ik wist niet dat je hovenier was. Dacht eerder IT'er. Vraag me niet waarom.

Wel 5 jaar op een kantoor gewerkt. Maar dat heb ik snel achter mij gelaten, niet mijn ding.Ar schreef:@Joy
Ik wist niet dat je hovenier was. Dacht eerder IT'er. Vraag me niet waarom.
Nee, hij verkóópt pruimen, dus hij is pooier..Geert. schreef:Ah jij bent gigolo ! :strong: :boogie:Rebel schreef:Nou dat zeg je nu wel, maar sinds ik die A5 rij verkoop ik wel veel meer pruimen!
In jouw geval kun je beter met de BMW voorrijden zodat je extra kunt vragen!Joy schreef:Precies PD power. Als ik voor een offerte naar een klant ga rij ik altijd met de bedrijfsbus. Ik weet niet wat een klant denkt als ik als hovenier met een BMW voor kom rijden maar volgens mij gaat dat niet onopgemerkt aan ze voorbij. Stel dat ze dan de offerte te duur vinden hebben ze ook meteen een aanleiding om het ene aan het andere te linken. Vertellen ze die mening dan ook nog eens aan derden dan heb je voor die groep mensen meteen een negatief imago.
Rebel schreef:Romo, als je huisarts met deze auto komt voorrijden dan frons je toch op zijn minst je wenkbrauwen![]()
Ow ja sorry ! vond het al niet kloppen, het is nog vroeg he.. net uit bedPeric schreef:Nee, hij verkóópt pruimen, dus hij is pooier..Geert. schreef:Ah jij bent gigolo ! :strong: :boogie:Rebel schreef:Nou dat zeg je nu wel, maar sinds ik die A5 rij verkoop ik wel veel meer pruimen!![]()
Mijn persoonlijke mening is dat het geen reet uitmaakt, maar de praktijk is helaas anders.
De gemiddelde Nederlander is zó afgunstig dat zodra je met een dikke auto voorrijdt het 'waarschijnlijk niet eerlijk verkregen is'..
Helemaal mee eens. Nederland is echt afgunst land nummer 1 wat dat betreft. Tuurlijk heb je soms wel eens je twijfels bij bepaalde mensen in bepaalde auto's, maar als iemand een mooie, dikke of dure auto rijdt en hij spreekt daar passievol over dan vind ik dat alleen maar mooi en gun ik die persoon dat van harte. Zal ie hard voor gewerkt hebben. Maar ja, van de buitenwacht mag het allemaal niet.Peric schreef:
Mijn persoonlijke mening is dat het geen reet uitmaakt, maar de praktijk is helaas anders.
De gemiddelde Nederlander is zó afgunstig dat zodra je met een dikke auto voorrijdt het 'waarschijnlijk niet eerlijk verkregen is'..
+1 hier zelfde dusMark Nauta schreef:Same story toen ik mijn M3 kocht. Heb wel een paar keer een reactie gehad van een medestudent 'hoe ik dat kon betalen', of; 'Zeker van pappie gekregen'. Totdat je dan laat uitrekenen wat zij zelf in 10/12 jaar lang roken hebben verrookt. 'oh ja, als je het zo bekijkt....' is dan de reactie. Men oordeelt eerst en denkt dan pas na.
Dan moet je ook niet verbaasd zijn dat mensen denken dat je een verwaand jochie bent?Jeroen K. schreef:hoezo, mensen moeten toch hunzelf zijn of niet dan? Denk dat we het er beter op kunnen houden dat ik in een land ben opgegroeid waar het heel belangrijk is om te laten zien wat je hebt en kunt hebbenen me daar dus ook naar gedraag
Ik denk dat het eerder ligt aan de manier waarop je het brengt, niet dat jij nou toevallig in Koeweit een M3 reed. Zo duur zijn die dingen daar ook niet om te rijden. Ik denk dat iedere DF'er iemand anders een leuke auto gunt. Alleen sommige manieren van communiceren worden minder gewaardeerd dan anderen.Jeroen K. schreef:ow maar dat heb ik ook niet... tis alleen teleurstellend dat Nederlanders er altijd zo op reageren dat als iemand kiest anders met zijn geld om te gaan en andere manieren van leven heeft... en die persoon (ik in dit geval) voor van alles uitgemaakt word wat bij verre weg niet waar is. en altijd alles blijft horen als ie een keer iets zegt op een manier wat anderen niet zouden zeggen... laat weer de gemiddelde Nederlanders niveau zien
het geld moet je ergens besparen om iets anders te kunnen kopen toch?duifjes.com schreef: Ik heb een jaartje of 10 in de autohandel gezeten en daar menig leuk voorbeeld voorbij zien komen! Van dikke grote blaaskaken die uiteindelijk een wieldopedition mochten, bestellen t/m Quote500 mensen die gezellig buiten een bakkie deden sjaggie draaiden en toen zeiden ach doe die auto maar *(niet de duurste want dat hoeft niet)
Of een gepensioneerde fietsenmaker/vastgoedbaasje die een nieuwe Lexus LS430 kocht maar wel in uni zwart want dat scheelde 2K.,......of een man die twijfelde tussen een LS430 en een Bentley......kocht de LS430 want hield niet van uiterlijk vertoon...toen ik de auto kwam afleveren thuis *(niet onaardig plekje) had ie zn badjas nog aan en lagen er zeeman en wibra tasjes in de keuken.....en draaide een van nelle.....
Audi verhaalsteve smith schreef:Ik probeer me er niks van aan te trekken Daar staat echter tegenover dat ik moeite heb mensen die nieuwe Audi's kopen serieus te nemen omdat ze zich zo ontzettend voor de gek laten houden, en een klusjesman die aankomt in een zwaar beladen busje op imitatie 18"/19" met banden met belachelijk lage loadindex kan meteen weer gaan. Als je niet eens veilig over straat kan hoef ik de rest niet te weten.
Zuur maar waar.....maar wellicht woont de XF man in een 3kamer appartement van 500euro *(bijv) en de directeur van de scholengemeenschap in een huis van 800K......dunno maar je weet het niet...Barend schreef:Ik heb wel een mooi voorbeeld.
Mijn vorige werkgever (de directeur) had net zijn nieuwe Jaguar XF, leuke auto natuurlijk, gekocht van zijn zuurverdiende geld.
Een weekje later had hij een afspraak op een scholengemeenschap om te kijken of hij onze diensten daar kon verkopen. En net toen hij aan kwam rijden in zijn XF kwam de directeur van de scholengemeenschap bezweet aangefietst op zijn stadsfiets. Nog voor ze door de voordeur binnenliepen was er al een opmerking gevallen over de auto, en is het dus nooit iets geworden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten