Stoere hatchbacks.. welke kies jij?
- Mark 320iS
Re: Stoere hatchbacks.. welke kies jij?
Als ik uit bovenstaande drie moet kiezen, dan de 1 serie. Maarre... ik mis eigenlijk onderstaande in het rijtje, hij bevalt mij vooralsnog uitstekend
:

- duifjes.com
Volvo.....k' vind de a3 een echte vrouwenauto en een hangbuikzwijn heeft half DF al...liever iets wat anderen niet hebben. 

- VLA
Van bovenstaande zou ik voor de A3 gaan, die is saai maar qua design nog wel te pruimen. De 1 serie vind ik echt lelijk (vorig model was een stuk mooier), en volvo vind ik zoiezo niks, en dit model al helemaal niet.
Liever een renault megane RS of een Polo GTI (ook al is deze een klasse lager).
Liever een renault megane RS of een Polo GTI (ook al is deze een klasse lager).
- Sjoerd MP BMW
Niet geheel goede omschrijving, maar de neus is inderdaad visueel gezien onaangenaam aangepast. Was de vorige generatie wel een vreemde eend in de bijt, schuin van voren gezien toch een beauty. Kan ik met dit model niet zeggen. De achterkant is wel ok, maar dat komt wellicht omdat 'ie hierbij op een Polo lijkt.allen schreef:Hetzelfde geldt eigenlijk voor alle huidige BMW's waar die nieren aan de bumper vastzitten.
Ik zou erg twijfelen tussen de nieuwe A-klasse en een nieuwe 1-serie; mooi FWD of lelijk RWD...

- Steef-bmw
Voor mij een makkelijke keuze.. De 1serie.
Audi = VAG en dat vind ik persoonlijk helemaal niks geen van alle VAG auto's
Volvo, ja ehm.. zijn vaak mooie auto's maar om nouw te zeggen ze hebben spannende auto's nee niet echt..
Audi = VAG en dat vind ik persoonlijk helemaal niks geen van alle VAG auto's
Volvo, ja ehm.. zijn vaak mooie auto's maar om nouw te zeggen ze hebben spannende auto's nee niet echt..
-
+ veel!VLA schreef: Liever een renault megane RS of een Polo GTI (ook al is deze een klasse lager).
-
Tja, leuke is:
C30: Gave auto! Zou hem nooit kopen vanwege de kofferbak. Dat40geval? Nee. Echt te lelijk!
oude A3: Stijlvol dikke wagen. Nieuwe, mwaaah... mischien maar toch ook minder mooi.
oude 1: Tja, wél mijn wagen. Met M pakket. graag! Nieuwe? Nee. zal nooit mijn wagen worden...
Nieuw is niet altijd beter blijkt maar weer..
C30: Gave auto! Zou hem nooit kopen vanwege de kofferbak. Dat40geval? Nee. Echt te lelijk!
oude A3: Stijlvol dikke wagen. Nieuwe, mwaaah... mischien maar toch ook minder mooi.
oude 1: Tja, wél mijn wagen. Met M pakket. graag! Nieuwe? Nee. zal nooit mijn wagen worden...
Nieuw is niet altijd beter blijkt maar weer..
- Roy RS
wat hij zegt, die Alfa! Ik heb geprobeerd dat aan te vinken, maar dat lukte niet in deze poll...volgende keer beter!Mark 320iS schreef:Als ik uit bovenstaande drie moet kiezen, dan de 1 serie. Maarre... ik mis eigenlijk onderstaande in het rijtje, hij bevalt mij vooralsnog uitstekend: