Ben
Autosalon Genève 2012
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Re: Autosalon Genève 2012
Deze kleur en afwerking vind ik ook erg gaaf ...

Ben
Ben
- GTRene
mooie telefoon foto's, eneuh zo'n K'egg blijft ook fraai.
- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
De nummer 1 was voor mij de Aventador J. Op de voet gevolgd door de M6. Doordat iedereen een foto wilde maken, en de auto toch op slot stond, was het een meter of 2 rondom die auto gewoon helemaal vrij. Het leek bijna alsof hij een soort aura had waar je niet binnen kon komen. 
Ik ben blij een indruk te hebben van de F12 nu, de achterkant vind ik écht niet mooi, ook niet in het echt. De rest is wel indrukwekkend. Op de foto's kwam de auto groter op mij over.
Verder is de Evoque cabrio gewoon cool, en heb ik even staan kwijlen bij de Mansory MP4, de Techart-stand, en de nieuwe Boxster is best wel een mooie auto.

Ik ben blij een indruk te hebben van de F12 nu, de achterkant vind ik écht niet mooi, ook niet in het echt. De rest is wel indrukwekkend. Op de foto's kwam de auto groter op mij over.
Verder is de Evoque cabrio gewoon cool, en heb ik even staan kwijlen bij de Mansory MP4, de Techart-stand, en de nieuwe Boxster is best wel een mooie auto.
- MathijsRC
Gemballa nam maar liefst 5 topwagens mee naar Geneve: een McLaren MP4-12C, Porsche 991 en een Porsche Cayenne kenden alle drie hun primeur op de Geneve Motorshow en tevens kwam Gemballa met twee highlight: de Gemballa Mistrale en de Gemballa Tornado. Aan deze modellen te zien zal 2012 een goed jaar worden voor deze duitse tuner.
- MathijsRC
Geneve: FAB Design

Het switserse FAB Design was ook aanwezig op de Geneve Motor Show en gaf o.a. een McLaren MP4-12C zijn debuut. Ook een FAB Porsche Cayenne gooide hoge ogen maar met name de Mercedes-Benz SLS AMG Gullstream in mat-rood jasje liet de stand schitteren. Fotografen Patrick en Mathijs klikten er flink op los!
Het switserse FAB Design was ook aanwezig op de Geneve Motor Show en gaf o.a. een McLaren MP4-12C zijn debuut. Ook een FAB Porsche Cayenne gooide hoge ogen maar met name de Mercedes-Benz SLS AMG Gullstream in mat-rood jasje liet de stand schitteren. Fotografen Patrick en Mathijs klikten er flink op los!
- MathijsRC
Geneve: Hamann

De McLaren MP4-12C is het favoriete tuningonderwerp op deze beurs. Mansory, Gemballa, FAB Design en Hamann zijn de tuners die erop los geslagen zijn en de McLaren hebben aangepakt. Hamann vergreep zich ook aan deze super car maar deed dit ook bij een Range Rover en een Mercedes SLS AMG Roadster. Ondanks de aanwezigheid van deze beiden sprak de McLaren toch het meeste tot de verbeelding.
De McLaren MP4-12C is het favoriete tuningonderwerp op deze beurs. Mansory, Gemballa, FAB Design en Hamann zijn de tuners die erop los geslagen zijn en de McLaren hebben aangepakt. Hamann vergreep zich ook aan deze super car maar deed dit ook bij een Range Rover en een Mercedes SLS AMG Roadster. Ondanks de aanwezigheid van deze beiden sprak de McLaren toch het meeste tot de verbeelding.
- MathijsRC
Geneve: RUF

De duitse tuner RUF is een Porsche tuner bij uitstek had niet geheel onverwacht een stand vol Porsches staan. Van een 750pk RUF CTR3 Clubsport tot aan een gemodificeerde Cayenne maar ook een RUF RGT 8 en een 2012 911 waren te bekijken op de stand van RUF. Fotografen Patrick en Mathijs brengen wederom een gallery vol RUF Porsches.
De duitse tuner RUF is een Porsche tuner bij uitstek had niet geheel onverwacht een stand vol Porsches staan. Van een 750pk RUF CTR3 Clubsport tot aan een gemodificeerde Cayenne maar ook een RUF RGT 8 en een 2012 911 waren te bekijken op de stand van RUF. Fotografen Patrick en Mathijs brengen wederom een gallery vol RUF Porsches.
- MathijsRC
Ferrari F12 Berlinetta

- GTRene
heerlijk, aan de ene kant redelijk clean en ruig tegelijk ook interieur 

- MathijsRC
GTA Spano

- GTRene
ziet er zo niet verkeerd uit, mooi lift systeem voorklep ook, wellicht van dichtbij dat je vele zaken kan vinden, maar vooralsnog niet verkeerd.
- MathijsRC
Gumpert

- GTRene
mmmm die mat zwarte vind ik wel zo gaaf...wellicht die rood en gele streep eraf, maar opzich uber gave Batman car
mooie foto's

mooie foto's
- MathijsRC
Pagani Huayra

- MathijsRC
Lamborghini Aventador J Speedster

- GTRene
wederom erg fraaie platen, helemaal als je je bedenkt dat het in die hallen is gedaan met al dat licht e.d.
die Carbon Pagani vind ik wel gaaf, die andere pagani kleur en interieur friemels/glitters minder....ja wel apart en eigen en kunstwerk, maar verder verschrikkelijk
die Carbon Pagani vind ik wel gaaf, die andere pagani kleur en interieur friemels/glitters minder....ja wel apart en eigen en kunstwerk, maar verder verschrikkelijk
- MathijsRC
Thnx, Idd sommige stands waren werklijk super goed belicht maar het meerdendeel was inderdaad waardeloos. Vooral bij Lotus was het gewoon te erg.
- MathijsRC
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse

- MathijsRC
Koenigsegg Agera R 2013

- GTRene
super super die blauwe Agera 

- dvh
Bizar ! Maar erg gaaf...
Doe mij de lambo maar !
De nieuwe Zonda in het carbon vind ik heel erg dik qua uiterlijk.. Echter vind ik het oude model van Zonda stukken beter smoelen. Daar een carbon uitvoering van aub ! ( Die is er al.. )
Prachtig spul allemaal !
Doe mij de lambo maar !
De nieuwe Zonda in het carbon vind ik heel erg dik qua uiterlijk.. Echter vind ik het oude model van Zonda stukken beter smoelen. Daar een carbon uitvoering van aub ! ( Die is er al.. )
Prachtig spul allemaal !
-
Mooie foto's Mathijs. Vind de Bugatti in het grijs met oranje interieur wel een über combo.
-
Ruben schreef:Mooie foto's Mathijs. Vind de Bugatti in het grijs met oranje interieur wel een über combo.
Idd, erg mooie kleurencombi die Bugatti.
- Niels
- Auto: Prius+
Mooie plaatjes Mathijs!
- RVV
Van al die supercars/hypercars vind ik alleen de Ferrari mooi. De rest moet mooi lijken door al door gebruik van allemaal *blingbling* waardoor het juist een grote kitscherige bende is. Over die walgelijke tuningsprojecten wil ik het al helemaal niet hebben. De ontwerpers daarvan zijn net kleuters qua ontwerpen.