SBS verzet De Wereld van Beau
- Snipe
Re: SBS verzet De Wereld van Beau
Ik versta er geen reet van, maar het lijkt me een topshow!
- Elise
De lijst met uitgerangeerde BN'ers die af en toe nog steeds hun kop opsteken is lang.....heel lang.Robin schreef:Paul de Leeuw. Heeft leuke dingen gedaan waarbij ik wel eens moest lachen zegmaar. Ik vind 'm nu echt uit de tijd en uitgerangeerd.
Allemaal vergane glorie.
- Luco
Goh, wat vreemd, eerst is het allemaal bagger, maar als er een of andere snol met tieten in zit, kijk je wel.Snipe schreef:Er zijn ook genoeg goede programma's. Zelf kijk ik wel graag naar Andere Tijden. De Wilde Keuken vind ik ook wel een mooi programma.Wouter81 schreef:Triest is het maar wellicht ook een goede afspiegelijk van de maatschappij. Hersenloos 'vermaak'.
Ik heb het ook niet zo op talentenjachten, programma's waarbij mensen geholpen worden met afvallen of klussen en andere bagger. Maar ik stoor me er ook niet aan, want ik zet het niet aan.
Tot zover de geloofwaardigheid van bovenstaande post.

- Snipe
Ach, het is maar televisie. Ik heb geen zin om naar een of andere talentenjacht of danswedstrijd te gaan kijken, maar als iemand anders dat wel wil... Prima toch? De klacht hierboven was dat er "alleen maar flutprogramma's" op tv zijn en "hersendood", volgens mij zei ik juist dat er wél mooie programma's zijn 

- RVV
Die talentenjachten zijn ook vaste kost in huize van Velzen. maar 2 jonge meiden die dat helemaal fantastisch vinden ontkom je er ook niet aan. Ach met een scheef ook kijk je wel eens mee. Niet echt mijn ding, maar ik erger me er ook niet aan.
Wilde keuken vind ik trouwens een heel leuk programma!
Verder helemaal leuk, http://www.history.com/shows/pawn-stars . Soms op Veronica, maar meestal kijk ik het op History.com.
Verder helemaal leuk, http://www.history.com/shows/pawn-stars . Soms op Veronica, maar meestal kijk ik het op History.com.
- duifjes.com
Wilde keuken gaaf programma!RVV schreef:Die talentenjachten zijn ook vaste kost in huize van Velzen. maar 2 jonge meiden die dat helemaal fantastisch vinden ontkom je er ook niet aan. Ach met een scheef ook kijk je wel eens mee. Niet echt mijn ding, maar ik erger me er ook niet aan.
Verder kijk ik beetje Ned 1,2 en 3 maar daar houd het wel mee op.....
-
Wij kijken elke avond wel tv, maar niet veel op de standaard commerciele zenders. Wat door ons word gekeken:
Voetbal, World Superbike, MotoGP, af en toe Formule 1, Crime & Investigation Channel, Comedy Central en sommige programma's op NED 1, 2 of 3 en zenders zoals History, Discovery Channel etc.
Voetbal, World Superbike, MotoGP, af en toe Formule 1, Crime & Investigation Channel, Comedy Central en sommige programma's op NED 1, 2 of 3 en zenders zoals History, Discovery Channel etc.
- Elise
Het songfestival is gisteren, zoals ieder jaar, geheel onopgemerkt aan mij voorbij gegaan.....
En als ik dit soort foto's zie dan is dat maar goed ook

En als ik dit soort foto's zie dan is dat maar goed ook

- MartijnGizmo
Lijkt me logisch dat je met zo'n aftandse Pocahontas meer kans maakt dan met zoiets:

Oh, wacht... naja, vraag Metchu maar, die heeft er meer verstand van.
Oh, wacht... naja, vraag Metchu maar, die heeft er meer verstand van.
- Elise
- Elise
En het optreden van onze nationale trots.....
:banging:

-
Haha Elise.
-Echt jammer van Joan en Tim. Slechte engels uitspraak bij Tim en performance + lied erg zonde van Joan haar mega-talent. Tja.......
- Raffaela tried to hard.
-Kim de Boer deed het uitstekend. Haar lied was alleen iets teveel van de jaren 80 en 90 moraliserende power ballads.
- Pear Jozefzoon deed het ook uitstekend goed. Haar nummer vond ik persoonlijk te cliche.
- Performance van Ivan Peroti vond ik het "meest all-rounded". Maar hij bracht het net niet. Weer twijfel achtig of het bij deze songfestival pastte.
-Echt jammer van Joan en Tim. Slechte engels uitspraak bij Tim en performance + lied erg zonde van Joan haar mega-talent. Tja.......
- Raffaela tried to hard.
-Kim de Boer deed het uitstekend. Haar lied was alleen iets teveel van de jaren 80 en 90 moraliserende power ballads.
- Pear Jozefzoon deed het ook uitstekend goed. Haar nummer vond ik persoonlijk te cliche.
- Performance van Ivan Peroti vond ik het "meest all-rounded". Maar hij bracht het net niet. Weer twijfel achtig of het bij deze songfestival pastte.
- MartijnGizmo
We hebben een kenner... 

- JP
Die Joan kan wel goed zingen, al is de verpakking niet zo leuk....
Raffaella...tja...If you've got it, flaunt it !, if you don't....? please hide! (geile danseresjes dat wél)
Raffaella...tja...If you've got it, flaunt it !, if you don't....? please hide! (geile danseresjes dat wél)
-
[kroeg stem] Dat bedoel ik nou! [/kroeg stem] Beter in de studio blijven totdat een stylist wat van maakt.JP schreef:Die Joan kan wel goed zingen, al is de verpakking niet zo leuk....
@ Martijn

- dvh