Roy RS schreef:kijk das ook een leuke kar, vroeger droomde ik altijd van zo'n ding, nu ben ik er (helaas) overheen gegroeid, maar ik begrijp de gekte...Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering nog af en toe rondgesnuffeld voor een nette en toen stond er bij een Nissan dealer een R34 V-Spec met een nieuwe NUR enginge, die was helemaal blauw, is dat deze? Die was wat aan de prijs, maar echt netjes en dat kriebelde behoorlijk, vooral door het "nieuwe motor gedeelte".
We hebben een redelijk vergelijkbaar verleden wat betreft subaru's en Evo's, alleen ben ik wat meer vreemd gegaan in de tussentijd.
Ben benieuwd naar hoe de single turbo bevalt tov de vorige setup...zal wel de 2de Nissan zijn die dat Amerikaanse hok van Kees voorbij blaast
Ik heb doorgaans ook een haat-liefde verhouding met die snelle Nissans, als je ze hebt is het leuk, maar als je er naast staat bij het stoplicht is het veelal einde lol

Leuk om dit zo te lezen ! nu heb je een Viper ?
Dit is inderdaad de blauwe GTR die bij de Nissan dealer Visscher stond. Helaas was het nieuwe motor gedeelte ook echt alleen een nieuwe motor! de turbo's bijvoorbeeld waren compleet verrot en gingen bij mij na een maand of 2 dan ook stuk.
Gisteren heb ik eindelijk een klein stukje gereden in de skyline.... ik had een fotoshoot voor speedhunters samen met de R8 van mijn kameraad en de wagen is dus op een lage boost van 0.3 bar afgesteld en een maximaal toerental van 4000RPM, Desalniettemin hoorde je de turbo al lekker spoelen en de externe 60mm Tial wastegate al lekker kletteren.
Ik heb even een fotootje hoe het er nu uitziet onder de kap
En hier even een filmpje van het geluid ( zoals gezegd nog niet op echte boost )
Wat er nu nog moet gebeuren is de nieuwe koppeling erin, heb een triple plate carbon koppeling besteld
Daarna kan de auto echt gemapped worden en zal ik de dyno uitdraai hier postten.
Mijn doel is om uiteindelijk safe en betrouwbaar de StreetGasm 2000 Challenge te kunnen rijden !
FILMPJE HIER KLIKKEN