Charade tracktool/daily car
-
Re: Charade tracktool/daily car
Heb afgelopen zaterdag die 15inches eronder laten zetten. Daar verander ik niks meer aan. Sleeperlook is het allang niet meer en ga het niet meer worden ook. :strong:
-
Zo een tijdje hier niet geweest maar ik heb zeker niet stil gezeten.
Ik heb meegedaan met de 400m sprint tijdens het Japans Autosport Festival.
Me beste tijd is 17.6 seconden op de 400m met 120km/u.
Dat was leuk om een keertje geprobeerd te hebben maar mijn ding is het niet bepaald.
Hier wat fotootjes.

2 filmpjes.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RzS3goR6 ... el&list=UL[/youtube]
Gister ben ik met me Charade naar de Nordschleife geweest.
3 rondjes voluit gereden en t was heerlijk om na 2 jaar eindelijk weer op de eifel te zijn. Volgende maand ga ik weer maar dan is de auto wederom weer geupdate.

Film moet ik nog uploaden via youtube doe ik van het weekend wel.
Volgende maand terug heb nog een rondje over op me pasje.
Ik heb meegedaan met de 400m sprint tijdens het Japans Autosport Festival.
Me beste tijd is 17.6 seconden op de 400m met 120km/u.
Dat was leuk om een keertje geprobeerd te hebben maar mijn ding is het niet bepaald.
Hier wat fotootjes.
2 filmpjes.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RzS3goR6 ... el&list=UL[/youtube]
Gister ben ik met me Charade naar de Nordschleife geweest.
3 rondjes voluit gereden en t was heerlijk om na 2 jaar eindelijk weer op de eifel te zijn. Volgende maand ga ik weer maar dan is de auto wederom weer geupdate.
Film moet ik nog uploaden via youtube doe ik van het weekend wel.
Volgende maand terug heb nog een rondje over op me pasje.
- Volvoturbo
Eigenlijk moet je hem op de rollenbank zetten, en dan kijken of die hetzelfde pk's haalt als je kenteken.
Dat zou geniaal zijn...
88ps
Leuke bak!
P.s wat is je verbruik?
Dat zou geniaal zijn...
88ps

Leuke bak!
P.s wat is je verbruik?
-
Haha ja idd.
Verbruik zit nu rond de 1 op 17.5 met normaal rijden en met een zware rechtervoet 1 op 16.
Dus heb niks te klagen eigenlijk.
Enige Performance wat aan me auto is gedaan is een k&n inlegfilter met cai buis en een open 2.5'' rvs demper van Simons met een Laser 70mm rvs sierstuk.
Verbruik zit nu rond de 1 op 17.5 met normaal rijden en met een zware rechtervoet 1 op 16.
Dus heb niks te klagen eigenlijk.
Enige Performance wat aan me auto is gedaan is een k&n inlegfilter met cai buis en een open 2.5'' rvs demper van Simons met een Laser 70mm rvs sierstuk.
-
Update!
zit een toerenteller op
zit een toerenteller op
-
FF een fotootje van hoe t eruit ziet nu van binnen.

EN!!!!!! the movie is online
EN!!!!!! the movie is online
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Vriend, het is m'n, of mijn auto, maar zeker niet me auto.
Misschien was je leraar Nederlands die dag ziek, dus ik zeg het maar even..
Verder ben je leuk bezig, daar niet van..
Misschien was je leraar Nederlands die dag ziek, dus ik zeg het maar even..
Verder ben je leuk bezig, daar niet van..

- Petrolhead Tom
Tof ding!
-
Wout tis maar waar je je aan stoort he
Maar thanks anyway.
16 september is er Super Sunday festival @ Zandvoort dus ga ik wederom meedoen met de vrijrijden sessie.
en de 400m sprint. 

Maar thanks anyway.

16 september is er Super Sunday festival @ Zandvoort dus ga ik wederom meedoen met de vrijrijden sessie.

- Stefan van Elst
Hebben ze nooit een toerenteller geleverd in de Charade?
Anders kun je zo'n tellerhuis erin zitten.
Scheelt je weer een aftermarket metertje
Anders kun je zo'n tellerhuis erin zitten.
Scheelt je weer een aftermarket metertje

-
Zit wat in. 

-
Heb eerst even een tijdje in t ziekenhuis gelegen vanwege mijn nier. Dus ben nu herstellende voor de komende weken.
Maar aan de auto is weer is wat veranderd.
Eerst sportstuur en meters eruit gebouwd, nieuwe rechter ashoes erin die lekte, nieuwe remmen en apk gekeurd. Ik had ook een probleem met de sandwichplate. De rubbere ringen waren gescheurd dus lekte hevige olie. Dus plate eraf alle olie eruit laten lopen nieuwe filter erop nieuwe olie erin probleem opgelost.
Op een Japanse autosloperij heb ik een orginele airbox op de kop getikt. De cold air ding was niks meer, ik trok de buis eraf en zat onder zand stof etc en k&n filter was pikzwart dus gelijk een orgineel filtertje erin gelegd. Het lijkt wel alsof het met de orginele airbox beter trekt dan met een open filter. De sloperij had ook een tellerbak met toerenteller liggen dus heb ik die ook gelijk gekocht en later erin gebouwd. Hij werkt niet met de stekkers dus heb ik simpelweg een kabeltje getrokken van de pulse naar de bobine. Dan werkt de toerenteller ook gewoon.
Verder heb ik een stekker (3 draads) gehaald voor de knipperlichten dus heb ik zogenaamde runninglights met dubbelpolige lampjes ipv zo'n module, Werkt veel beter zo en brand niet door.
De auto is verder nog bij Atec tuning geweest voor RVS remslangen en de middendemper is vervangen voor een recht stukje pijp. RVS.
Hij kwam ook aanzetten met een setje Jamex shoulderpads. Ik nam ze wel aan anders gingen ze de kliko in. Ik heb ze maar om de achtergordels gedaan.
Ik heb ook oranje koplampfolie besteld, dan kan ik mijn corners oranje plakken. En er is ook nog een kleinere diameter einddemper op komst 2''
En van de zomer ga ik weer terug naar de Nordschleife.
Hier wat plaatjes

Maar aan de auto is weer is wat veranderd.
Eerst sportstuur en meters eruit gebouwd, nieuwe rechter ashoes erin die lekte, nieuwe remmen en apk gekeurd. Ik had ook een probleem met de sandwichplate. De rubbere ringen waren gescheurd dus lekte hevige olie. Dus plate eraf alle olie eruit laten lopen nieuwe filter erop nieuwe olie erin probleem opgelost.
Op een Japanse autosloperij heb ik een orginele airbox op de kop getikt. De cold air ding was niks meer, ik trok de buis eraf en zat onder zand stof etc en k&n filter was pikzwart dus gelijk een orgineel filtertje erin gelegd. Het lijkt wel alsof het met de orginele airbox beter trekt dan met een open filter. De sloperij had ook een tellerbak met toerenteller liggen dus heb ik die ook gelijk gekocht en later erin gebouwd. Hij werkt niet met de stekkers dus heb ik simpelweg een kabeltje getrokken van de pulse naar de bobine. Dan werkt de toerenteller ook gewoon.

Verder heb ik een stekker (3 draads) gehaald voor de knipperlichten dus heb ik zogenaamde runninglights met dubbelpolige lampjes ipv zo'n module, Werkt veel beter zo en brand niet door.
De auto is verder nog bij Atec tuning geweest voor RVS remslangen en de middendemper is vervangen voor een recht stukje pijp. RVS.
Hij kwam ook aanzetten met een setje Jamex shoulderpads. Ik nam ze wel aan anders gingen ze de kliko in. Ik heb ze maar om de achtergordels gedaan.
Ik heb ook oranje koplampfolie besteld, dan kan ik mijn corners oranje plakken. En er is ook nog een kleinere diameter einddemper op komst 2''
En van de zomer ga ik weer terug naar de Nordschleife.

Hier wat plaatjes
- MartijnGizmo
Hey, die laatste is aan de Krabbeweg in Botlek! 

-
JDMCharade schreef:Verder heb ik een stekker (3 draads) gehaald voor de knipperlichten dus heb ik zogenaamde runninglights met dubbelpolige lampjes ipv zo'n module, Werkt veel beter zo en brand niet door
Hierdoor geen problemen met het can-bus systeem?
Beterschap met je nier.

-
Nee totaal niet eigenlijk. En danku 

-
Zo, ik kom net thuis. De auto is vanmiddag bij atec tuning geweest voor een andere demper.
Gaat om een Simons 2'' dempertje. Ik heb maar 1 foto gemaakt met mijn tefeloon in de wasstraat.
Hij klinkt in ieder geval meesterlijk!

Gaat om een Simons 2'' dempertje. Ik heb maar 1 foto gemaakt met mijn tefeloon in de wasstraat.
Hij klinkt in ieder geval meesterlijk!
-
Bij F. Breeman even een betere foto gemaakt met de camera.

- GTRene
je bent weer lekker aan het klooien geweest zo te lezen
eneuh, goed herstel gewenst zodat je weer lekker kan rijden straks.

eneuh, goed herstel gewenst zodat je weer lekker kan rijden straks.

-
Haha ja inderdaad!
Alleen is de keerzijde iets erger. Eerst werd mijn contract niet verlengd, dus zit ik zonder werk en dan krijg je een dag later te horen dat je t ziekenhuis in moet omdat je nierfalen hebt. Dat herstellen van de nieren komt prima in orde met de nodige medicatie. Maar nieuw werk zoeken is een stukje lastiger. Ik heb niet zoveel vaste lasten want woon nog bij mijn ouders, maargoed ik verveel me dood thuis en wil toch zo snel mogelijk weer aan de bak! Ik ben niet zo'n uitkerings typje.
Ben een echte workaholic!
Maarja komt wel goed hopelijk.
Alleen is de keerzijde iets erger. Eerst werd mijn contract niet verlengd, dus zit ik zonder werk en dan krijg je een dag later te horen dat je t ziekenhuis in moet omdat je nierfalen hebt. Dat herstellen van de nieren komt prima in orde met de nodige medicatie. Maar nieuw werk zoeken is een stukje lastiger. Ik heb niet zoveel vaste lasten want woon nog bij mijn ouders, maargoed ik verveel me dood thuis en wil toch zo snel mogelijk weer aan de bak! Ik ben niet zo'n uitkerings typje.

-
JDMCharade schreef:Haha ja inderdaad!
Alleen is de keerzijde iets erger. Eerst werd mijn contract niet verlengd, dus zit ik zonder werk en dan krijg je een dag later te horen dat je t ziekenhuis in moet omdat je nierfalen hebt. Dat herstellen van de nieren komt prima in orde met de nodige medicatie. Maar nieuw werk zoeken is een stukje lastiger. Ik heb niet zoveel vaste lasten want woon nog bij mijn ouders, maargoed ik verveel me dood thuis en wil toch zo snel mogelijk weer aan de bak! Ik ben niet zo'n uitkerings typje.Ben een echte workaholic!
Idee om je cv en motivatie in Gezocht topic neer te zetten..?
Zijn vast wel DF'ers die je kunnen helpen...

-
Is een idee ja.
Maar er is nu een sollicitatie in progress, thank god. 

- Peter Tunissen
Beterschap! 
Wat voor soort werk zoek je?

Wat voor soort werk zoek je?
-
Danku
Koerierswerk. Ik heb er heel wat ervaring in en wil t blijven doen. Ben in bezit van BE rijbewijs.
Koerierswerk. Ik heb er heel wat ervaring in en wil t blijven doen. Ben in bezit van BE rijbewijs.
-
Van t weekend even t embleem zwart gespoten. Klein detail, maar wel netjes.
Laatst gewijzigd door JDMCharade op 28 apr 2013, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ff de post aanpassen.
vorig weekend op de sloperij een klepmechanisme op de kop getikt. Dus kan nou me achterklep openen via de stoel. Opzich leuke update vind ik zelf.
Paar weken geleden via marktplaats Honda Civic EK4 VTI stoelen gekocht voor 75 piek. Eerst dacht ik dat ze niet zouden passen dan had ik ze maar tekoop gezet. Maar achteraf gezien heb ik ze besloten te houden en worden ze vrijdag custommade erin gebouwd.
vorig weekend op de sloperij een klepmechanisme op de kop getikt. Dus kan nou me achterklep openen via de stoel. Opzich leuke update vind ik zelf.
Paar weken geleden via marktplaats Honda Civic EK4 VTI stoelen gekocht voor 75 piek. Eerst dacht ik dat ze niet zouden passen dan had ik ze maar tekoop gezet. Maar achteraf gezien heb ik ze besloten te houden en worden ze vrijdag custommade erin gebouwd.