Weer op Spa donderdag: ik gok regen
Heb er zin in!
Peter Tunissen schreef:Ja hoor, dit gaat uiteraard gewoon door!
De topics volgen vanavond nog!
Amen, hier hetzelfde. Er werd afentoe "apart" gereden ja....zeker de lesauto's (E36) en de auto's van Hammerevents (die horen echt niet thuis op zo'n dag, levensgevaarlijk en totaal niet op te anticiperen door instrcuteurs die lukraak aan het stuur trekken!!) Maar goed, als je een beetje terughoudend bent kom je er wel veilig langs.Wiebe GT schreef:Tips & tricks topic niet meer gezien, maar we hebben ze gevonden uiteraard. Briefing op een papiertje? niets geziendus gewoon lekker aan het gassen geweest, uitremacties :strong: tussen doorsteken, blokken......allemaal gedaan, geweldig! Ging allemaal goed (op een belg met een stijve middelvinger na
). We hebben later nog wel even gezellig met hem gebabbelt, no hard feelings anymore
![]()
480 km over de baan geknalt, wat een geweldig circuit! Wel een paar dikke klappers gezien, gelukkig geen gewonden zover ik weet. Eau Rouge, Double gauche en Blanchimont.........Hele grote ballen bochten, da's net wat!
Nog ff leuk met Fabian opgereden, dat ding loopt ook goed zeg!
Kortom leuke dag gehad, alles heel gehouden en dus voor herhaling vatbaar!
Er reden ook diverse 205'jes en de langzaamste deelnemer was denk ik dat gifgroene verbouwingsproject, een Eend of zo iets.Merijn schreef:We voelden ons niet helemaal op ons gemak, toen we de paddock op reden met een Cliootje uit 92 met niet teveel vermogen en een zeer matig budget. Maar ondanks dat we waarschijnlijk de allerlangzaamste op de baan waren, hebben we ons prima vermaakt!
Ik neem aan dat er geen regel bestond dat je langzamere deelnemers aan de linkerkant moest passeren. Aan je filmpje te zien zou een toeschouwer anders vermoeden. Soms wacht je zelfs opzettelijk om er links voorbij te kunnen, een andere keer neem je grote risico's (minuut 28.40) om er toch maar snel links voorbij te kunnen. Waarom?
Fijn dank je wel.Luco schreef:Die beamer in het begin is wel aan het prutsen zeg![]()
.
Ja mooi. Op de terugweg ben ik jullie nog tegengekopmen. Die golf stond op de trailer. Ik ben bij Utrecht in een wolkbreuk terecht gekomen waar ik op semi slicks niet had willen rijden...verdringer schreef:Golf reed ook op semi slicks met Weg goedkeur. (dus)
Gr Puff
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten