Ben
Waar blijft die foto van Hans op de achterbank van je GT-R?Booooh schreef:Nou tot vanmiddag dan maar, ik neem Hans en Jan mee...
Ben
Helaas Steve, het wordt de 8-pitter, maar die foto komt nog wel een keersteve smith schreef:Waar blijft die foto van Hans op de achterbank van je GT-R?Booooh schreef:Nou tot vanmiddag dan maar, ik neem Hans en Jan mee...
Ben
DF denkt met je mee, dus we zullen een combi-aanbieding voor beide dagen maken om het allemaal een beetje betaalbaarder voor de rijders te maken...stefan740 schreef:Damn, direct na de Spa dag door naar de nordschleife dus. Ik ga vast maximaal lenen bij het DUO aanzetten
Moet je nagaan hoe ik kijk als ik instap bij iemand met minder skills. Als ik in een stadsbus zit moeten ze me vastbindenHielke schreef:En een Perry die het dun door de broek ging![]()
Kostelijk filmvermaak
Ik spectaculair? Hoe komt je erbijLuco schreef:Die italiaan? met die gtr ging ook hard zeg.
De cupclios stuiterde alle kanten op, waren aan het oefenen voor een wedstrijd op de ring binnenkort, maar mogen de veren niet aanpassen, Marcel kuste dus ook even de vangrail.
Die oranje bmw ging ook hard, evenals de twee zwitserse seats.
Ow ja die zilveren Z3 zag er spectaculair uit elke keer.
Wel jammer dat het restaurant/cafe niet open was, gemiste kans vind ik.
Inderdaad. En als ik het me goed herinner zijn de prijzen binnen op een niveau dat je al vrij snel geld verdientFabian schreef:Restaurant was een domper inderdaad, gemiste kans voor ze, hadden ze vast wat geld aan kunnen verdienen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast