Er was op zich niets aan de hand geweest totdat jij er zelf weer over begon, zonet. Niemand begrijpt je kritiek op weghalen want je had je eigen tekst al weggehaald. Ga dan niet quasi leuk doen alsof we hier alles weghalen.
Er is nogal een verschil tussen je eigen bericht terug trekken en er iets anders voor in de plaats zetten of dat een mod een bericht weg haalt.(hoe weinig er ook in staat).Arthur schreef:Hans, ik heb het wel gezien en het stoorde me verder niet. Even later zag ik idd dat je wroeging had gehadToen bleven er 3 loze posts over met de "ga weg" smiley. Op zich maakt dat geen ruk uit. Maar toen dacht ik; "dan haal ik die 3 helemaal weg en kunnen we gewoon verder gaan zonder dat iemand het opmerkt.
Er was op zich niets aan de hand geweest totdat jij er zelf weer over begon, zonet. Niemand begrijpt je kritiek op weghalen want je had je eigen tekst al weggehaald. Ga dan niet quasi leuk doen alsof we hier alles weghalen.
Is niet helemaal waar André. LOL. Ok, alles mee eensch, behalve die 2 jaar, dat moet 6 maanden zijn. woohaa.Andre schreef:Ferdi over 2 jaar.
Dan lezen we.
Dagelijks te betrekkelijk.
Winters niet mee te rijden.
Na ze eerste onderhouds beurt klapt ie van de buro stoel af als de rekening als eens stoeptegel door de brievenbus dendert.
Weer de voorbumper beschadigd door alle mooie schokdempers killers die we in dit land hebben.
Alle mensen om je heen die je die auto misgunnen, Krassen en deuken erin.
Dan de politie aandacht er nog bij.
Uiteindelijk is ie er klaar mee.
lol:)
Robin schreef:Gvd jullie lijken wel 'n stelletje hoogtoerige atmo's man.
Hoop gejank en er gebeurt niks.![]()
![]()
![]()
Vrolijk Pasen.
Vin Diesel heeft 'n zoon die Turbo heet, voor wat 't waard is.Downforce Hans schreef:Robin schreef:Gvd jullie lijken wel 'n stelletje hoogtoerige atmo's man.
Hoop gejank en er gebeurt niks.![]()
![]()
![]()
Vrolijk Pasen.
Zoon turbo is dan toch nog wel ergens goed voor..............
Als je 't zelf maar inziet Jacco.duifjes.com schreef:lol Robin....ach je hebt smaak en stijlvolsommige beide niet
Een Hazescheethondje neem ik aan ?Robin schreef:Maak 'n foto van 'n schijtende hond,fotosjop er 'n paar wielen onder waar de poten zitten, et voila, de Panamera.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], JdvPolo en 6 gasten