Hessing

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik » 30 okt 2006, 09:10

Stevenflappy schreef:
Tristan schreef:v/d Kooy beter?
De eerste keer dat ik bij Lotus binnen kwam was 2 jaar geleden, eind twintig weinig te besteden maar wou gewoon eens kijken wat ze daar voor me konden doen. De ontvangst daar was echt top, gezellig een drankje, beetje praten over auto's en mogelijke verbeteringen. Uiteindelijk kom ik er nu al twee jaar zeer geregeld (5-6 keer per maand), een half jaar geleden kreeg ik op weg naar mijn werk pech en er werd gelijk iemand gestuurt, kreeg een leenauto mee en was gewoon op tijd op mijn werk. Een andere keer had ik geen tijd om m op te halen maar had m de volgende dag wel nodig, werd ie om 23 uur bij mijn werk gebracht.... Kijk dat bouw je natuurlijk wel op in die twee jaar als goede klant (alles aan mijn auto is door hun gedaan en we hebben onze Toyota daar ook nieuw gekocht) maar dat zie je erg weinig meer tegenwoordig. De persoonlijke benadering die Lotus (Amsterdam, Lochem ben ik maar 1 keer geweest) vind ik echt heel goed en voor alle tuning kan ik daar ook terecht, omdat ze dat net zo leuk vinden als mij..... 8)

Denk dus ook niet dat Hessing daar in mee kan gaan omdat die toch in een andere markt zitten, denk dat die alleen Lotussen zullen verkopen aan bestaande klanten en niet aan rondshoppende klanten. Het enige nadeel aan Amsterdam is dat meer mensen dat het laatste jaar hebben ontdekt en dat daardoor een afspraak maken wel eens even kan duren. Noodgevallen daar gelaten.....
Ook op circuitdagen blijft Jan je gewoon helpen als er iets mis is met je auto, dan rijdt hij zelf gewoon wat minder rondjes en trekt hij z'n stofjas aan en kruipt onder je auto 8)

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 630
Lid geworden op: 08 feb 2006, 21:52
Locatie: midden-Friesland 205 1.9 CTI

Bericht door Thom » 30 okt 2006, 09:42

"Uiteindelijk kom ik er nu al twee jaar zeer geregeld (5-6 keer per maand)"

Zo vaak hoef ik gelukkig niet met mijn auto naar de garage :wink:

Vorige week werd ik bij Heerenveen trouwens nog ingehaald door een rode Speedster met zilvergrijze wielen. Was aan het sporten met een Avensis station en kwamen van het industrieterrein waar ook de Beier staat. Bekenden?

Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik » 30 okt 2006, 11:08

Hmmm, nee, ik ken geen rode speedsters in het noorden.
Kan het Wilbert geweest zijn Steven?

Gebruikersavatar
Wilbert
Berichten: 429
Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:34

Bericht door Wilbert » 30 okt 2006, 13:18

Maik schreef:Hmmm, nee, ik ken geen rode speedsters in het noorden.
Kan het Wilbert geweest zijn Steven?
Ik ben het niet geweest Maik.. Ik heb namelijk een seat..

Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik » 30 okt 2006, 14:36

Er zijn meer zoetermeerders die Wilbert heten, Wilbert :wink:

Gebruikersavatar
Wilbert
Berichten: 429
Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:34

Bericht door Wilbert » 30 okt 2006, 15:23

Dat dacht dat jij even Altsheimer lite had...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten