Dat deze Donkervoort weer een turbomotor heeft, maakt 't alleen nog maar bruter(Ik herinner me een S8AT 20 jaar terug ofzo?) . Buiten 't feit dat ik in dit draadje niemand dáár over heb gehoord.

Klinkt verleidelijk maar als je dan vervolgens bij de eerste de beste kus met de vangrail tussen zes planken naar huis gaat neem ik liever genoeg met wat minder snelheid en beleving en vooral veel staal om je heen.Mathieu schreef:Donkervoort is natuurlijk een hoop marketing.
In mijn ogen is er niets wat de prijs rechtvaardigt. Donkervoort zet zich als premium in de markt met dito prijs.
Herr Höckmayr van Höckmayr Kfz Technik verbeterd zijn auto's ook zelfs als kleinschalige sportwagen fabrikant.
HKT maakte bijvoorbeeld eerder gebruik van Audi motoren dan Donkervoort dat deed.
Bij HKT krijg je ook de auto die je wenst met de specificaties die je wenst. En dit alles is - auf die rennstrecke getestet-.
Drenth seq versnellingbak, sper diff met lammelen, raceonderstel, 390 pk.
Alleen dan zonder opsmuk en op de borstklopperij.
Tom schreef:Alleen praat je over een factor 2 of 3 duurder tov een Westfield/Caterham/HKT.. dat is nogal een heftig verschil voor iets waar zo weinig op en aan zit en veel standaard onderdelen heeft (wat maken ze bij Donkervoort nu echt zelf? Het chassis/frame..?).
Maar ze zullen bij Donkervoort wel iets goeds doen want volgens mij hebben ze wel een trouwe kopersgroep
Dat een garagebedrijf zo lang blijft tobben met 1 en hetzelfde probleem van het blok, maakt een merk in mijn ogen nog niet slecht hoor. Dat het blok daarna na een revisie klapt op de bank is dikke pech. Ik heb een probleem met olieverlies gehad met de E39. Altijd dealer onderhouden. Plotsklaps lage oliedruk en weer 1,5 liter foetsie. Terwijl de wagen altijd rustig warm gereden werd. Garage is er weken mee bezig geweest en uiteindelijk van ellende maar een nieuw blok besteld. Maakt dat BMW als merk per definitie slecht?Dennis Cavallino schreef:Neem 't Caterham draadje van Allen als voorbeeld. Sorry Allen.
Zegt de man die elke keuze van een ander betiteld met "centenkwestie".Robin schreef:@allen, volgens mij ben jij Soduko fan?
Ook allemaal hokjes.
Baksteen, ikke nie begrijp?alt schreef:Vind de nieuwe donkervoort een aparte auto.
Knap van Joop om een baksteen, dat zijn die 7-ven kloon toch, om daar vorm aan te geven.
Kopen? Een auto met 100 kg op de achterwielen 300 plus pk's, liever niet op de (natte) weg.
Maar toch overheerst het chauvinisme (ik haat eigenlijk alles wat op wat een isme eindigd).
De prijs, knap om de db8 gto voor die prijs te verkopen.
Kan ik wel bewondering voor hebben.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Andry, Google [Bot], RJK, Rogerb, TOM EVO VI en 5 gasten