Kunnen die wielen van je 5-er er niet onder? Die heb je toch pas later aangeschaft? Of oude ingeruild?
Anyway, zeer fraaie bak straks. Iedereen heeft wel wat te zeuren maar jij bent degene die hem aanschaft en de bukpijn moet trotseren

Mooie keus, RH. Handbak lijkt me ook fijner, hoe goed die ZF-bak ook is, en geen runflats kan ik ook goed inkomen. Of ze in Barcelona hét verschil maakten, durf ik niet te zeggen. Maar in de vergelijking met de 320d op satanssap had 't er zeker mee te maken, kan bijna niet anders. Wordt wel een lelijk gezicht in je kofferbak, met zo'n rondvliegend thuiskomertje...Robin schreef:Waar ik zo content mee ben, buitren de looks. Het RIJDEN. 200kg minimaal minder. HANDBAK en dat adaptieve onderstel. Non RFT banden.
Thanx allemaal hoor.Dutch schreef:Mooie keus, RH. Handbak lijkt me ook fijner, hoe goed die ZF-bak ook is, en geen runflats kan ik ook goed inkomen. Of ze in Barcelona hét verschil maakten, durf ik niet te zeggen. Maar in de vergelijking met de 320d op satanssap had 't er zeker mee te maken, kan bijna niet anders. Wordt wel een lelijk gezicht in je kofferbak, met zo'n rondvliegend thuiskomertje...Robin schreef:Waar ik zo content mee ben, buitren de looks. Het RIJDEN. 200kg minimaal minder. HANDBAK en dat adaptieve onderstel. Non RFT banden.
En onzichtbaar grijs is wel zo praktisch voor de jaloerse buitenwacht, en van binnen zie je dat toch niet.
Ik heb de automaat in de 5er, en met de handbak van m'n vorige 335i in m'n achterhoofd was MIJN keus easy. Over 'n reactie op het gas gesproken vanuit stilstand met m'n huidige. Soms best irritant.Sjoerd schreef:Hmmm ik had een reactie geplaatst maar helaas staat die er niet tussen...
In ieder geval; feli!
Ik ben benieuwd naar de binnenruimte van de 3. Ik vind mijn 5 veels te groot... Ook is mijn 5 niet geheel probleemvrij (software) en vanaf mei buiten de garantie...
Als handbakfetisjist zou ik een automaat wel aanbevelen! Ik vind namelijk dat de motor het met de handbak niet goed doet. Reactie op gas is niet goed. Volgens mij blijft de autobak nu wel in de toerenbegrenzer janken (in sport stand) in plaats van dat die overschakeld.
In de 328i iig wel.Sjoerd schreef:Volgens mij blijft de autobak nu wel in de toerenbegrenzer janken (in sport stand) in plaats van dat die overschakeld.
Ja precies, als die turbo's kapot gaan houdt ie tenminste nog een mooie 3 liter atmoDe soepelheid van het 3 liter blok en het comfort van de 3-serie!
Naar het circuit............dan zeker alleen om in het zonnetje te zittenJoy schreef:Gefeliciteerd Robin, weer wat meer stuurmansauto ipv cruisebak. Kun je weer eens naar het circuit![]()
Nog over het M-pakket getwijfeld ?
Vrouw en kids he, en daily kills 1M keuze.stefan740 schreef:Huh, geen 1M?
Gebruikers op dit forum: beske, Eric Z, Erminio, Thomas H, TurboClouseau en 11 gasten