Kies maar: Ford Mustang Boss 302 of BMW M3 Track Edition
- Dennis Cavallino
Re: Kies maar: Ford Mustang Boss 302 of BMW M3 Track Edition
Als de Ford goedkoper was geweest hier in NL, dan had je er ook echt niet over hoeven nadenken: Dan stond de Ford Mustang Boss 302 echt bovenaan. Het is een auto die het op kan nemen tegen de M3, de C 63 en een hoop andere auto's. Hij is veel beter dan je zou verwachten. Als Ford NL van deze Mustang enkele tientallen stuks zou proberen te verkopen, dan zouden ze allemaal uitverkocht zijn.
-
ik zit toch (nog) niet in nederland? hier zie je 8/10 18 jarige in een mustang GT rijden.... voor mij nooit meer een mustang puur omdat ik ze teveel gezien heb!Macboy schreef:Hoe kan een Mustang nou overrated zijn als die de helft kost van een M3 ?
Je kunt de regels van onze overheid (waardoor ie zo duur is) toch niet aan Ford toeschrijven ?
- GTRene
jazeker, en het mooie voor jou is dat die vaak goedkoper zijn, dat is 2de hands dan...in DLD AMG C63 Combi 2008 of 2007 iets vanaf 35K al...damn...Arthur schreef:Nu zou ik voor optie 5 moeten kiezen natuurlijkMaar zonder er iets zinnigs over te kunnen zeggen zou ik denk ik de C63AMG kiezen... wel de combi (als die er is?).
eneuh ik kies ook zeker de AMG C63
de Ford zou interessant kunnen zijn voor de prijs waar die in de US voor te koop staat

net de video ook ff gezien, leuke goede video, de Mustang ziet er ook goed en sportief uit wat dat betrefd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
M3............
Ik heb er meer mee dan met alle genoemde alternatieven bij elkaar..........
Ik heb er meer mee dan met alle genoemde alternatieven bij elkaar..........
-
OnlineKasteel
Zou wel gek zijn, maar vind de m3 echt schitterend voorbij komen, zo naast de Mustang ziet ie er wel heel sportief uit
. Maar de C63 blijft wel iets hebben, vandaar me keuze, maar blijf de M3 wel lekker vinden
.

- Downforce Hans
Ondanks al dat geneuzel van al die anderen die die Duitse troep zo fantastisch vinden is er maar 1 die als je de prijs in acht neemt de enige juiste keuze is en dat is de Ford.
- GTRene
de prijs in de US ja dan welDownforce Hans schreef:Ondanks al dat geneuzel van al die anderen die die Duitse troep zo fantastisch vinden is er maar 1 die als je de prijs in acht neemt de enige juiste keuze is en dat is de Ford.

-
Na drie jaar met 20k per jaar zou die M3 nog wel eens de goedkopere auto kunnen zijn.... Restwaarde van die Mustang is natuurlijk een grap.
- Niels
- Auto: Prius+
Na een jaar is die Mustang waard wat ie eigenlijk nieuw zou moeten kosten

Wat Rene al zegt........het ding is duurder dan het instap model van de Corvette en ligt "maar" 25K van een Z06 af. Een Mustang is een budget racer, een "bang for the buck" alleen niet in NL. Een lekker bruut ding maar voor 125K gewoon te duur. Een M3 vind ik dat niet eens waard laat staan een Mustang. Van deze twee liever de M3 maar met 125K in de zak ging ik voor hele ander keuzesDownforce Hans schreef:Ondanks al dat geneuzel van al die anderen die die Duitse troep zo fantastisch vinden is er maar 1 die als je de prijs in acht neemt de enige juiste keuze is en dat is de Ford.

- duifjes.com
Mustang +100 ....simpel....lekker out of the box ipv 'standaard' snelle auto's 

- Hielke
Porsche 911 geld voor een inferieur produkt uitgeven? Je moet wel gek zijn.
Een dikke vette splinternieuwe 991 Carrera dus.
Een dikke vette splinternieuwe 991 Carrera dus.
-
klopt, en zoals gezegd is de AMG een automaat.steve smith schreef:Na drie jaar met 20k per jaar zou die M3 nog wel eens de goedkopere auto kunnen zijn.... Restwaarde van die Mustang is natuurlijk een grap.
zou zelf voor de M3 gaan. interieur van een C63 is ook niks imo.
- Dennis Cavallino
Ik snap 't commentaar niet zo op de AMG-bak. Beter dan die versnellingsbak wordt 't zo snel niet. Handbak is absoluut leuk hoor in de Boss en M3, maar bij dit soort auto's zou ik daar mijn keuze niet van af laten hangen als je er zo'n AMG-bak tegenover zet. Als de AMG een handbak had gemaakt, of de Boss een AMG Speedshift MCT 7-versnellingsbak had gehad, dan was de AMG nog steeds even leuk en de Boss niet minder dan nu.
Hier nog ff een quote van mijzelf:
Ik denk dat de automaathaat bij sommigen iets teveel tussen de oren zit.
Hier nog ff een quote van mijzelf:
De acceleratie is lineair en doordat de AMG Speedshift MCT 7-versnellingsbak zo ontzettend snel op- als terugschakelt heb je altijd het gevoel dat je iedere verkeerssituatie met je gaspedaal kunt oplossen.
Collega op verkeerde weghelft
Schat je de snelheid van je tegenligger verkeerd in, dan geef je gas bij. Haal je in voor een blinde bocht, dan schakel je terug en geef je gas bij. Komt er een journalist in een C 63 AMG Coupé over de doorgetrokken streep op jouw weghelft vanaf de andere kant en denkt hij net als jij dat hij alles met het gaspedaal kan oplossen? De keuze is in een splitseconde gemaakt, gas geven heeft hier geen zin, maximaal remmen en uitwijken wel!

Ik denk dat de automaathaat bij sommigen iets teveel tussen de oren zit.
- GTRene
dacht ook dat de nwe bak een software update oid heeft gehad? schakeld geloof ik vlotter oid dan de "oude" types? afijn weet niet meer precies wat ze gedaan hebben, of nwe snellere bak of software, wie het weet mag het zeggen 

- GTRene
ik plaatst het maar ff hier...das geen geld

http://www.roadandtrack.com/new-cars/ne ... for-40000/" onclick="window.open(this.href);return false;This Dealer Sells Brand-New, 727-HP Supercharged Mustangs for $40,000