verder schijnt ie redelijk dwars te kunnen ook al ist 200pk, doch zitten ook niet echt brede banden op.
Top! Eindelijk een auto waar de marketing-rukkers het niet gewonnen hebben van de engineers. Hoe dat ding glijdt is vele malen belangrijker dan hoe dat ding gript. 215/45 17 semi's kosten weinig en 215/45 Wanli's kosten nog minder. Iedereen blij!Mark Nauta schreef:Wat me opvalt op de high res beelden is de bescheiden bandenmaat van 215/45 17 voor en achter.
Wedden van niet?Michel P schreef:Echt iets voor ATMO Rico![]()
+1Joost schreef:Zware tegenvaller dit.
Hoop dat ie beter rijdt/glijdt dan dat ie er uitziet.
Goed verhaal, zou zelfs voor mij interessant kunnen zijn. Privé een ruime gezinsbak erbij kopen en dit voor mijn dagelijkse km's. Zit dan toch altijd alleen of hooguit met 1 kind in de auto, dat gaat hier nog wel in. En lijkt me megafun dit ding. 200 PK is inderdaad genoeg. Heb er nu 270 ofzo maar hoeveel pk's je ook hebt, het went toch weer snel.Dennis Cavallino schreef:Zet mij ook maar op de lijst voor een standaard uitvoering, want dit maakt de keuze voor een zakelijke auto een stuk makkelijker: De Jeep mag dan als gezins/vakantieauto blijven naast deze Hachiroku en onze C3 e-Hdi. Dat wordt een ideaal wagenpark imho. Ons kind kan op de passagiersstoel als hij/zij naar opa/oma moet worden gebracht en alle meuk kan achterin zo te zien, omdat de 'achterbank' neerklapbaar is.
Het verbruik van deze auto is relatief laag. Vergelijkbaar met Golf GTI als ik de eerste berichten mag geloven. Mits je natuurlijk rustig rijdt en dat doe ik tijdens woon-werk verkeer toch wel. Tevens zal de prijs ook ongeveer gelijk zijn aan de Golf GTI, net als de prestaties schat ik zo in. Goede stoelen vind ik belangrijker dan uitrusting en die zien er zo op 't oog ook prima uit.
200 pk @ 1200 kilo is gewoon leuk. Meer heb ik echt niet nodig. Ik vergelijk 't inderdaad met auto's zoals mijn Porsche 924 S, BMW E30 325 en misschien wel de E30 M3. Dus een lekkere balans, heerlijk om te driften, maar ook om eindelijk weer eens in een auto te rijden die uitnodigt om altijd en overal tegen de gripgrens aan te rijden en dwars te gooien daar waar 't kan. Alleen de Mx5 heeft dat van alle moderne auto's die ik heb gereden, maar dat is geen echte coupé en is ook niet praktisch genoeg voor mij. De Hyundai Genesis Coupé daarentegen is een auto die ik wel zou willen, maar die is te duur door de BPM en gript teveel, maar zuipt ook teveel, dus deze Toyota komt als geroepen.
Met zo'n auto als dagelijks vervoersmiddel hoef ik niet meer te zoeken naar een oud sportwagentje voor erbij. Ook kan ik meteen de Skoda Superb Combi van mijn shortlist skippen, want daar wil ik geen bijtelling voor betalen, voor dit wel natuurlijk. Komende maanden genoeg stof tot nadenken, want hij komt op de markt als ik mijn zakelijke auto uit mag gaan kiezen.
Vandaag niet meer hoor. Ik dacht gisteren 't zelfde, maar had geen zin om nog meer url's te claimen waar ik toch niets mee doe.Michel P schreef:
GT86.com en GT86.nl waren gisteren nog vrij.......
Wel dom van toyota!!Dennis Cavallino schreef:Vandaag niet meer hoor. Ik dacht gisteren 't zelfde, maar had geen zin om nog meer url's te claimen waar ik toch niets mee doe.Michel P schreef:
GT86.com en GT86.nl waren gisteren nog vrij.......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast