Vodafone - flutorganisatie :(
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
KPN is ook kut.
Eerst de verhuizing van mijn moeder. 4 weken lang geen internet.
500 keer met de klantenservice gebeld
Na de 800e keer krijg ik wel een snuggere aan de lijn. Blijkt dat het nieuwe ip-adres gekoppeld zat aan de oude postcode. Daarna kwamen we erachter dat de Experia box kaduuk was, dus toen er een nieuwe kwam werkte 't uiteindelijk.
Vervolgens gaat een collega verhuizen.
900 keer met de klantenservice gebeld dat er geen verbinding is op de NT1 box. De eerste 899 keer werd er gezegd dat alles moest werken, dat 't aan ons lag. De 900e keer zegt een snuggere: Ja wij (KPN) moeten 5 stappen doen, we hebben pas stap 1 gedaan, dus niet zo gek dat 't niet werkt. Waarom ziet die dat wel en die andere nono's niet? Enfin... wij weer wachten en 299 keer bellen waarom die 't nog niet doet.
Na de 1200e keer bellen komt er een monteur. Die komt er achter dat in de KPN schakelkast ergens in 't dorp nog een fysiek lijntje moet worden omgezet. NT1 lijntje doet 't eindelijk, maar die monteur komt vervolgens niet ff alles checken, maar gaat er vanuit het kpn-huisje gewoon vanuit dat alles moet werken.
Maar het werkt natuurlijk niet.
Dus weer 500 keer bellen. Ligt echt aan ons, niet aan KPN.. uhuh.
Ander NT1 kastje gemonteerd. Nada.
Andere splitter
Nada
Direct aangesloten zonder splitter en NT1, noppes.
Weer 123 keer bellen.
Vandaag komt er WEER een monteur. Ik ben benieuwd. Ik durf er geld op in te zetten dat er nog een conflict is tussen de oude en nieuwe postcodes in 't systeem van KPN zelf. Kan niet anders.
KPN IS KUT!
Eerst de verhuizing van mijn moeder. 4 weken lang geen internet.
500 keer met de klantenservice gebeld
Na de 800e keer krijg ik wel een snuggere aan de lijn. Blijkt dat het nieuwe ip-adres gekoppeld zat aan de oude postcode. Daarna kwamen we erachter dat de Experia box kaduuk was, dus toen er een nieuwe kwam werkte 't uiteindelijk.
Vervolgens gaat een collega verhuizen.
900 keer met de klantenservice gebeld dat er geen verbinding is op de NT1 box. De eerste 899 keer werd er gezegd dat alles moest werken, dat 't aan ons lag. De 900e keer zegt een snuggere: Ja wij (KPN) moeten 5 stappen doen, we hebben pas stap 1 gedaan, dus niet zo gek dat 't niet werkt. Waarom ziet die dat wel en die andere nono's niet? Enfin... wij weer wachten en 299 keer bellen waarom die 't nog niet doet.
Na de 1200e keer bellen komt er een monteur. Die komt er achter dat in de KPN schakelkast ergens in 't dorp nog een fysiek lijntje moet worden omgezet. NT1 lijntje doet 't eindelijk, maar die monteur komt vervolgens niet ff alles checken, maar gaat er vanuit het kpn-huisje gewoon vanuit dat alles moet werken.
Maar het werkt natuurlijk niet.
Dus weer 500 keer bellen. Ligt echt aan ons, niet aan KPN.. uhuh.
Ander NT1 kastje gemonteerd. Nada.
Andere splitter
Nada
Direct aangesloten zonder splitter en NT1, noppes.
Weer 123 keer bellen.
Vandaag komt er WEER een monteur. Ik ben benieuwd. Ik durf er geld op in te zetten dat er nog een conflict is tussen de oude en nieuwe postcodes in 't systeem van KPN zelf. Kan niet anders.
KPN IS KUT!
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
Ja hoor.... Net als gisteren rijdt de monteur naar het oude adres. Zucht, dan weet je t wel, dan is de verhuizing administratief niet goed verwerkt. Iets dat ik al 1689 keer tegen die helpdesk mutsen heb gezegd.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
Als jij denkt dat je dat zoveel keer tegen die helpdeskmutsen hebt verteld, gok ik dat het met de administratie in je bovenkamer ook niet goed zit. Klopt het wel, dan zit het geestelijk niet goed in je bovenkamer. 

- Luco
- Berichten: 29456
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
Haha hier ongeveer hetzelfde gehad, maar had zakelijk abbo, dus kpn aansprakelijk gesteld.
Leuke vergoeding gehad, blijkt later dat ze nog steeds twee abbos afschreven, weer aansprakelijk gesteld, weer vergoeding.
Maar daar zit je allemaal niet op te wachten, hier ligt alleen tel lijntje dus je hebt niet veel keuze.
Leuke vergoeding gehad, blijkt later dat ze nog steeds twee abbos afschreven, weer aansprakelijk gesteld, weer vergoeding.
Maar daar zit je allemaal niet op te wachten, hier ligt alleen tel lijntje dus je hebt niet veel keuze.
-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
Klantenservice KPN-Cav log:

Ik snap je frustratie grotendeels wel hoor.

Ik snap je frustratie grotendeels wel hoor.
-
- Berichten: 1835
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 14:58
- Locatie: Amsterdam
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
Ik heb eigenlijk wel goede ervaringen met KPN..
Internet kregen we niet aangesloten > prima sturen monteur kost 40 euro ofzo maar dan zit het ook goed
Vorige week mijn Blackberry ingeleverd bij HI omdat hij was gevallen, kon vandaag een nieuwe ophalen onder garantie
Internet kregen we niet aangesloten > prima sturen monteur kost 40 euro ofzo maar dan zit het ook goed

Vorige week mijn Blackberry ingeleverd bij HI omdat hij was gevallen, kon vandaag een nieuwe ophalen onder garantie

- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
Zo, de monteur is langs geweest. Modem vervangen, nada.
Maatwerkopdracht van gemaakt bij zijn collega's.
Maatwerk-dude belt een half uur geleden op dat 't werkt. Dus ik naar dat huis. En ja 't werkt.
Op z'n Amsterdams was dit de verklaring: "ja d'r zat één cijfer verkeerd in 't configuratieprogramma".
<zucht>
Maatwerkopdracht van gemaakt bij zijn collega's.
Maatwerk-dude belt een half uur geleden op dat 't werkt. Dus ik naar dat huis. En ja 't werkt.
Op z'n Amsterdams was dit de verklaring: "ja d'r zat één cijfer verkeerd in 't configuratieprogramma".
<zucht>
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
Zijn er meer mensen zonder bereik ??
-
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
"Ik versta je heel slecht"
-
- Berichten: 22384
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
Henk? Bert hier.M@rcel schreef:"Ik versta je heel slecht"
-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
Rond 15.00 had ik zeker bereik.
-
Online
- Berichten: 6786
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
Hier ook geen enkel probleem gehad vandaag.
- Maus335i
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
- Locatie: Groningen
Re: Vodafone - flutorganisatie :(
Nadeel van T-Mobile is dat je god op zn blote knieën mag danken als je bereik hebt. Zeker de combinatie met een iCrap (die niet bekend staat om zn sterke antenne). Bovendien kan Youp nog wel een boekje opentrekken over T-Mobile.MartijnGizmo schreef:Net overgestapt van T-Mobile. Meteen na aankondiging een iPhone 4S gereserveerd, afgelopen vrijdag in de winkel abo in orde gemaakt, maandag telefoon meegenomen. Klaar
Elke mobiele provider (of beter gezegd: bijna elk groot en log bedrijf) heeft het woord "klantenservice" opnieuw uitgevonden in negatieve zin.