Hier spricht man Dutch
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
- Michel P
Zwart met rs striping op de zijkant is ook fraai (wel ff de velgen zwart late poedercoaten)! Gewicht van zo'n autotje al 1065kg!! Gaat nergens meer over, 900kg max zou er een heel wat vlotter auto's van maken.Dutch schreef:Goeie vraag. Niet dat ik dat zou doen, maar wel een goeie vraag.![]()
Deze middag kwam er een zwarte Focus ST door de straat roffelen -prettige sound, zeg.
Michel
- Dennis Cavallino
- Robert Campbell
ZO ga me er ook even in mengen.. Als eigenaar van een witte XR2i (verkapte 1800RS, zo heette die in Engeland) zou ik echt nooit voor Wit gaan!.
Zwart, met witte zijstrepen. Dan blauw interieur.. Denk dat dat het beste staat, want laten we eerlijk zijn, die wolf past geen schaapskledei!
Rob
P.S. 150Pkop 1050 kilo? Ik zit er met 130Pk op 950 toch best dicht op, denk ik zo. Ga toch binnenkort zelf ook voor de 170-180 pks... Kan ik die nieuwe bakken nog allemaal een beetje bijhouden
..
Zwart, met witte zijstrepen. Dan blauw interieur.. Denk dat dat het beste staat, want laten we eerlijk zijn, die wolf past geen schaapskledei!
Rob
P.S. 150Pkop 1050 kilo? Ik zit er met 130Pk op 950 toch best dicht op, denk ik zo. Ga toch binnenkort zelf ook voor de 170-180 pks... Kan ik die nieuwe bakken nog allemaal een beetje bijhouden

- Dutch
- Peter Tunissen
Kleuren?
Zo vind ik mooi, maar een beetje standaard:
http://www.rsportscars.com/foto/2005gen ... _st_01.JPG
Dit is SUPER:
http://www.digimods.co.uk/images/Virtua ... estast.jpg
Staat hier een zwarte ST met zilvergrijze strepen in de straat, neh, sorry, is het net niet. Ziet een beetje Halfords uit....
Zo vind ik mooi, maar een beetje standaard:
http://www.rsportscars.com/foto/2005gen ... _st_01.JPG
Dit is SUPER:
http://www.digimods.co.uk/images/Virtua ... estast.jpg
Staat hier een zwarte ST met zilvergrijze strepen in de straat, neh, sorry, is het net niet. Ziet een beetje Halfords uit....
- Dutch
Man, wat een kleurdebat! Stelletje wijven bij mekaar hierzo... (En ik ben de ergste, want ik kan niet kiezen.)
Nog eentje om van terug te deinzen (geen plaatjes, want bij mijn weten nog niet uitgevoerd, dus laat de fantasie maar werken): grijs met blauwe strepen. En met historie want het zijn de kleuren van John Coombs... 8)
Grappig trouwens, wist niet eens dat er zilvergrijze strepen te krijgen waren. Is dat niet iets aftermarketerigs? Heb er ook weleens een zwarte Ka mee gezien.
En over wijven gesproken: zo'n spruitstuk is zeker zo gay als wat, want ik heb nog niemand er iets over zien zeggen.
Nog eentje om van terug te deinzen (geen plaatjes, want bij mijn weten nog niet uitgevoerd, dus laat de fantasie maar werken): grijs met blauwe strepen. En met historie want het zijn de kleuren van John Coombs... 8)
Grappig trouwens, wist niet eens dat er zilvergrijze strepen te krijgen waren. Is dat niet iets aftermarketerigs? Heb er ook weleens een zwarte Ka mee gezien.

En over wijven gesproken: zo'n spruitstuk is zeker zo gay als wat, want ik heb nog niemand er iets over zien zeggen.

- Dutch
Tsjongejonge, Dutch heeft scheel zitten kijken in de e-brochure.Dutch schreef:Eh, dat is er dus niet.Michel Pol schreef:Zwart interieur, en je bent de man!!![]()
Je moet kiezen tussen blauw of rood!

Qua dashboard is het dus blauw/zwart (bij de blauwe bekleding) of donkergrijs/zwart (bij de rode bekleding). Dat verandert de zaak! 8)
Dus nu wordt 't zwart met rood/zwart interieur: een klassieke GTI-combinatie. Geen strepen.
Morgen doe ik nog een tweede proefrit, daarna gaan we zaken doen.
- Dutch
Okee, voor wie 't wil weten, zo komt het FeestbeeST er ongeveer:
- Panther Black van buiten, Hot Copper van binnen (donkergrijs/zwart dashboard, halfleren bekleding met rode stof als middenstukken)
- 11-spaaks lichtmetaal van 17" met waarschijnlijk P-Zero Nero's af-fabriek (of vergelijkbaar plakrubber, zo is me toegezegd)
- voorruitverwarming
- extra luxesleutel (die moet je er bij die cheapo's van Ford dus extra bijkletsen)
Axxessoires:
- ice>link op de AUX
- bluetooth-carkit met display, merk en type nader te bepalen
- 7-spaaks 16" voor winterbanden
- ander luchtfilter
- en de Milltek-spullen
Het volgende laat ik liggen:
- ESP/TC
- Climate Control
- Bluetooth/Voice Control
- strepen
- privacy glass
- parkeersensoren
- leer
- stoelverwarming
- gordijnairbags
Lekker weinig bijtelling dus...
Laatste twee doe ik vanwege het beperkte bedrag er misschien nog wel bij, trouwens.
Verlagen met een Eibach-setje heb ik nog overwogen, hebben een paar feestgangers al gedaan. Maar dat doe ik toch maar niet, het haalt m.i. het subtiele van het onderstel af. Met het standaardonderstel moest ik hier op de dijkweggetjes van Spaarnwoude al verdomd goed het stuur vasthouden...
- Panther Black van buiten, Hot Copper van binnen (donkergrijs/zwart dashboard, halfleren bekleding met rode stof als middenstukken)
- 11-spaaks lichtmetaal van 17" met waarschijnlijk P-Zero Nero's af-fabriek (of vergelijkbaar plakrubber, zo is me toegezegd)
- voorruitverwarming
- extra luxesleutel (die moet je er bij die cheapo's van Ford dus extra bijkletsen)
Axxessoires:
- ice>link op de AUX
- bluetooth-carkit met display, merk en type nader te bepalen
- 7-spaaks 16" voor winterbanden
- ander luchtfilter
- en de Milltek-spullen
Het volgende laat ik liggen:
- ESP/TC
- Climate Control
- Bluetooth/Voice Control
- strepen
- privacy glass
- parkeersensoren
- leer
- stoelverwarming
- gordijnairbags
Lekker weinig bijtelling dus...

Verlagen met een Eibach-setje heb ik nog overwogen, hebben een paar feestgangers al gedaan. Maar dat doe ik toch maar niet, het haalt m.i. het subtiele van het onderstel af. Met het standaardonderstel moest ik hier op de dijkweggetjes van Spaarnwoude al verdomd goed het stuur vasthouden...
- Dutch
Leverdatum weet ik nog niet, moet de order nog plaatsen.
Krijg deze week een offerte van Ford Amsterdam, maar ga ook nog met Groot praten, die toch al de tuningspullen gaat leveren. Groot maakt het overigens niks uit of ik 'm wel of niet bij hem bestel (die is alleen geïnteresseerd in het onderhoud), dus als die megadealer een vette korting biedt, vind ik dat ook best.
Krijg deze week een offerte van Ford Amsterdam, maar ga ook nog met Groot praten, die toch al de tuningspullen gaat leveren. Groot maakt het overigens niks uit of ik 'm wel of niet bij hem bestel (die is alleen geïnteresseerd in het onderhoud), dus als die megadealer een vette korting biedt, vind ik dat ook best.
- Robert Campbell
Klinkt bekend in de oren... En vooral niet teveel op het gas in de bocht met dat anti-plakrubber in die van mij. Toch eens beter rubber gaan regelen.Met het standaardonderstel moest ik hier op de dijkweggetjes van Spaarnwoude al verdomd goed het stuur vasthouden...
Maar mooi bakje... Zou die van mij ook wel willen inruilen op zo'n nieuwe, denk alleen dat ze hem niet meer willen.
Rob