Ik dacht dat ik op SO was met mee en dan een verdwaalde BMW

Maatje van bij me op het werk heeft zo'n ding. 350pk op de laatste dyno. Vorige week moest ik mijn M3 laten zien en na een paar rondjes was het duidelijk dat de M3 de dikke coss toch de baas was... We waren beide erg verrast... Niettemin erg veel respect voor het werk dat hij in zijn cossie gestoken heeft!! prachtige machine, net zoals beide Leon's hier trouwens!!Oh? Vertel eens....
Ik was met mn sierra cossie met toen 307pk en 428Nm een m3(343pk) toch de baas op de snelweg (a2)..van de 100 naar de 250....het verschil was niet groot...maar ik liep langzaam uit...Dennis Schroyen schreef:Maatje van bij me op het werk heeft zo'n ding. 350pk op de laatste dyno. Vorige week moest ik mijn M3 laten zien en na een paar rondjes was het duidelijk dat de M3 de dikke coss toch de baas was... We waren beide erg verrast... Niettemin erg veel respect voor het werk dat hij in zijn cossie gestoken heeft!! prachtige machine, net zoals beide Leon's hier trouwens!!Oh? Vertel eens....
Zo'n dikke turbo'ed 4 cilinder mist toch wat pit vind ik, bovenin het toerengebied breekt de hel los... Maar als je niet in de sweet spot zit kan je het erg moeilijk krijgen... IMHO he
zo ben ik ook al ontzettend verschoten van een 335i van de garage waar ik de M3 gekocht heb. Ding blaft er aardig vandoor...
leuk filmpje !Flatline schreef:Zeer mooie auto moet ik je toegeven en laat die mensen met de BMW's maar praten...(hoor ik straks ook wel bij, maar toch)
Het gaat erom dat een M3 makkelijk te verslaan is kijk maar even naar het filmpje van mijn manta tegen een M3
http://videos.streetfire.net/search/fla ... c75eab.htm
Even een plaagstootje natuurlijk!!!!!!!!!!
DANK U!!Rico v Velzen schreef:leuk filmpje !Flatline schreef:Zeer mooie auto moet ik je toegeven en laat die mensen met de BMW's maar praten...(hoor ik straks ook wel bij, maar toch)
Het gaat erom dat een M3 makkelijk te verslaan is kijk maar even naar het filmpje van mijn manta tegen een M3
http://videos.streetfire.net/search/fla ... c75eab.htm
Even een plaagstootje natuurlijk!!!!!!!!!!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten