Liever een wagen waar ik ook op straat met lagere snelheden kan genieten. Duurt helaas nog ff...

Working on thatGTRene schreef:.
daarom is een goede combo zo mooi, een lightweight met track set-up en banden en een snelle motor![]()
ik heb een E36 zo gekocht puur vanuit veiligheid. als je met zo'n elise ofzo ergens vol op knalt heb je een minder goede kans dan in zo'n BMW gevuld met een kooi. Op een circuit gaat veiligheid toch wel voorHans R schreef:Voor een straatauto maakt het natuurlijk geen reet uit want dan rij je toch achteraan in de file mee,maar op het circuit waar je nog echt lol heb maakt het een wereld van verschil uit.. Ik begrijp dan de meeste niet die dan E30 kopen helemaal gaan strippen voor een vermogen aan geld er nog tegenaan gooien en dan nog door een standaard Lotus Elise met 120pk eruit gereden worden.. zo'n Elise heb je voor 8000,- pond ofzo, hoef je ook niet moeilijk te doen met strippen van een E30 op een aanhanger meenemen enzo..
tuurlijk maar een band kan altijd klappen, of iemand achter ja kan zich ver-remmen of er ligt onnodig veel stof in ene op de ideale lijn bij uitkomen bocht wat niet aangegeven wordt etc.Hans R schreef:Gewoon nergens tegenaan klappenDan koop je maar een botsauto, slap excuus om daarom een BMW te nemen.. het gaat om de fun en ik neem aan dat je heel thuis wil komen er valt niks te winnen tijdens een trackday.
Jij bent inderdaad een meester in het verzinnen van kutsmoezen voor je totale gebrek aan beheersing.Jeroen K. schreef:tuurlijk maar een band kan altijd klappen, of iemand achter ja kan zich ver-remmen of er ligt onnodig veel stof in ene op de ideale lijn bij uitkomen bocht wat niet aangegeven wordt etc.Hans R schreef:Gewoon nergens tegenaan klappenDan koop je maar een botsauto, slap excuus om daarom een BMW te nemen.. het gaat om de fun en ik neem aan dat je heel thuis wil komen er valt niks te winnen tijdens een trackday.
wajij vind knulsteve smith schreef:Jij bent inderdaad een meester in het verzinnen van kutsmoezen voor je totale gebrek aan beheersing.
Gebruikers op dit forum: Alex, e30touring1990, Mark 320iS, Rogerb en 2 gasten