Klopt, en al helemaal wanneer je 2 weken van tevoren de auto een GROTE beurt hebt laten geven met nieuwe olie, kleppen stellen en al die onzin...dvh schreef: Verders is het altijd k*t wanneer de motor het begeeft... dat verwacht je zomaar niet.

Klopt, en al helemaal wanneer je 2 weken van tevoren de auto een GROTE beurt hebt laten geven met nieuwe olie, kleppen stellen en al die onzin...dvh schreef: Verders is het altijd k*t wanneer de motor het begeeft... dat verwacht je zomaar niet.
Altijd handig natuurlijk! Ik stuur je even een PmNiall schreef:Ken nog een paar adressen in de omgeving ehv waar ze zo een blok zouden kunnen fixen voor een schappelijke prijs.
Dat was je vakantie geld, als ik me niet vergis.Adje ///M3 schreef:Klopt, en al helemaal wanneer je 2 weken van tevoren de auto een GROTE beurt hebt laten geven met nieuwe olie, kleppen stellen en al die onzin...dvh schreef: Verders is het altijd k*t wanneer de motor het begeeft... dat verwacht je zomaar niet.
Vakantie was idd van korte duur dit jaarNiels v/d burgh schreef:Dat was je vakantie geld, als ik me niet vergis.Adje ///M3 schreef:Klopt, en al helemaal wanneer je 2 weken van tevoren de auto een GROTE beurt hebt laten geven met nieuwe olie, kleppen stellen en al die onzin...dvh schreef: Verders is het altijd k*t wanneer de motor het begeeft... dat verwacht je zomaar niet.
Van harte, pracht van een touring.
Waarom weet ik niet. Afstelling van de Airbox moet gewoon goed zijn geweest. Auto was grootendeels in onderhoud bij Vlasblom. Tikken in de motor zit em in cilinder twee. Zuiger is versleten of pistonpen zijn uitgelopen.Niels schreef: Enig idee waarom die zuiger begon te kantelen? Had je de afstelling met de airbox wel eens gecheckt? Nu maar hopen dat je er qua kosten een beetje uitspringt uiteindelijk
////Maikel schreef:Mocht je er toch nog een project van willen maken, ik heb nog wel een E46 M3 blok liggen (90k km) met alle toebehoren (ook computer, startonderbreker,sleutel etc) . Eventueel bak, dif, etc. ook mocht je echt tijd over hebben en als je dan toch bezig bent kun je met remmerij misschien ook nog wel wat doen
hoe is het eigenlijk afgelopen met jou auto Erik, tijdens de DLD rit had je die klop geluiden van de schokbrekers oid (waarschijnlijk) is dat al opgelost en wat was het? (beetje off topic ahum)Erik K. schreef:Ziet er goed uit de Touring!
Tjah, was allang blij dat t alleen aan de brandstof lag.dvh schreef:Dat is niet zo mooi...
Stil komen staan is het laatste wat je wil bij een net aangeschafte auto..