JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: Subaru Impreza GTT: Nieuwe pics en updates hier en daar
Eerst post helemaal aangepast met setup van wat het gaat worden en wat nieuwe pics van reeds geleverde onderdelen.
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Time Attack Impreza Project
Als ik pagina 1 wil bekijken blokkeert mijn browser 

-
- Berichten: 936
- Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:05
- Locatie: Nbr
Re: Time Attack Impreza Project
Loopt hier ook vast ja, terwijl die onder deze post geen problemen geeft.
- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: Time Attack Impreza Project
Jullie hebben zeker geen Firefox? lol...
Hier doet ie het gewoon, maar hij is zwaaaaaaaaaaaaar pic heavy, dus daar zal het wel aan liggen.


Hier doet ie het gewoon, maar hij is zwaaaaaaaaaaaaar pic heavy, dus daar zal het wel aan liggen.
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: Time Attack Impreza Project
Windows Vista met dual core processor en de laatste Internet Explorer versie, normaalgesproken geen problemen ook met pic heavy topics 

- ///Joost
- Berichten: 11738
- Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
- Locatie: Uit lockdown
Re: Time Attack Impreza Project
*HAP*InjectTheVenom schreef:Windows Vista met dual core processor en de laatste Internet Explorer versie, normaalgesproken geen problemen ook met pic heavy topics

- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: Time Attack Impreza Project
Use Chrome of go home 

- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Mooie start van het jaar met het volgende mailtje:
Ik heb nog een verrassing voor je, de bak die je gekocht hebt van me, betreft een bak met DCCD! We kunnen die aansturen met de Syvecs. Ik wist het niet, omdat het niet aangesloten zat in de auto waar die onderuit komt…….. Keek daarstraks nog eens naar die bak en zag een connector aan de zijkant achter eruit komen en dat is de aansturing van het DCCD!
Groeten,
Mark Verhoeven.
Badass drifts are coming! #kanzijnvreugdenietinwoordenuitdrukken
Daarnaast:
Zojuist is het balletje gaan rollen...de auto is afgezet bij Jeroen en hij gaat er alles aan doen om deze reglementair te maken. Allerbelangrijkst is natuurlijk de kooi welke er niet alleen voor gaat zorgen dat de auto reglementair wordt voor alle klassen, maar ook veilig, wat zeer belangrijk is bij onze geschatte eindvermogen. Daarnaast wordt vrijwel alles wat niet nodig is verwijderd, zoals kachel, isolatiematieriaal, niet nodige delen van kabelboom, ICE (
) etc etc. Accu wordt naar achteren verplaatst, en andere benodigdheden zoals killswitch en sleepogen worden gemonteerd.
Ondertussen wordt het motorblok eruit gevist en opgestuurd naar EMS zodat hij ondertussen verder kan gaan met het opbouwen van 2.35 (overzetten van koppen, inlaat e.d.), daarna gaat de zaak bij en in elkaar en zo winnen we niet alleen heel veel tijd, maar kunnen we ook alles in een keer goed doen.
En nog wat pics:





Ik heb nog een verrassing voor je, de bak die je gekocht hebt van me, betreft een bak met DCCD! We kunnen die aansturen met de Syvecs. Ik wist het niet, omdat het niet aangesloten zat in de auto waar die onderuit komt…….. Keek daarstraks nog eens naar die bak en zag een connector aan de zijkant achter eruit komen en dat is de aansturing van het DCCD!
Groeten,
Mark Verhoeven.
Badass drifts are coming! #kanzijnvreugdenietinwoordenuitdrukken
Daarnaast:
Zojuist is het balletje gaan rollen...de auto is afgezet bij Jeroen en hij gaat er alles aan doen om deze reglementair te maken. Allerbelangrijkst is natuurlijk de kooi welke er niet alleen voor gaat zorgen dat de auto reglementair wordt voor alle klassen, maar ook veilig, wat zeer belangrijk is bij onze geschatte eindvermogen. Daarnaast wordt vrijwel alles wat niet nodig is verwijderd, zoals kachel, isolatiematieriaal, niet nodige delen van kabelboom, ICE (

Ondertussen wordt het motorblok eruit gevist en opgestuurd naar EMS zodat hij ondertussen verder kan gaan met het opbouwen van 2.35 (overzetten van koppen, inlaat e.d.), daarna gaat de zaak bij en in elkaar en zo winnen we niet alleen heel veel tijd, maar kunnen we ook alles in een keer goed doen.
En nog wat pics:
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Oppergaaf.
- Bram
- Berichten: 16621
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Goeiendag zeg, als ik zo kijk naar wat er op en aan zit, ga je denk ik wel richting de 20K
Enne, ik neem aan dat die 2000cc Injector Dynamics voor E85 zijn? Daar zijn 1000cc toen voldoende voor?
Wat is je doel? Ik gok dat je met E85 en deze turbo wel dik over de 600 Nm gaat :banging:

Enne, ik neem aan dat die 2000cc Injector Dynamics voor E85 zijn? Daar zijn 1000cc toen voldoende voor?
Wat is je doel? Ik gok dat je met E85 en deze turbo wel dik over de 600 Nm gaat :banging:
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
ThnxPetrolhead Tom schreef:Oppergaaf.

20K in monetaire termen? Ik ben bang dat we richting drievoudige heen gaan en naarmate project oude wordt daar ook met gemak overheen.partyondude schreef:Goeiendag zeg, als ik zo kijk naar wat er op en aan zit, ga je denk ik wel richting de 20K![]()
Enne, ik neem aan dat die 2000cc Injector Dynamics voor E85 zijn? Daar zijn 1000cc toen voldoende voor?
Wat is je doel? Ik gok dat je met E85 en deze turbo wel dik over de 600 Nm gaat :banging:
Is idd voor E85.
Doel is om leuke tijden te rijden met TA, vermogen staat daar los van, want het moet nog bestuurbaar blijven, maar over algemeen gok ik dat we ergens rond 700pk gaan komen. Gelukkig kan ik met Syvecs meerdere mappings kiezen dmv schakelaar, dus kan ik op straat of in de pits met milde 300-400 pk rondcruisen om even later met volle bak over de baan te scheuren.
- Martijn M
- Berichten: 3666
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
700pk, jezus.
Aantal keer met Thijs meegeweest toen hij hem nog had, die 290pk ging ook al hard.
Aantal keer met Thijs meegeweest toen hij hem nog had, die 290pk ging ook al hard.
- Bram
- Berichten: 16621
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Fock zeg
Ik vind de 400 pk die ik heb al met regelmaat bangmakend

Ik vind de 400 pk die ik heb al met regelmaat bangmakend

- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
700 PK is ook een beetje onzinnig voor een circuitauto.
Kan je beter op 300-400 PK zitten en wat meer geld aan je onderstel uitgeven, is beter beheersbaar, betrouwbaarder en vaak ook gewoon sneller.
Ik heb eens een rondje CPZ bekeken in datalogs en daar kwam uit dat je over 1 rondje eigenlijk maar 22 sec oid op een recht stuk rijd en daar hoort remmen ook bij. Op een gegeven moment win je dus niet meer heel veel tijd door er vermogen bij te gaan doen. Sterker nog als dat vermogen niet beheersbaar is en je steeds iets later op het gas gaat dan verlies je tijd ipv dat je het wint.
Kan je beter op 300-400 PK zitten en wat meer geld aan je onderstel uitgeven, is beter beheersbaar, betrouwbaarder en vaak ook gewoon sneller.
Ik heb eens een rondje CPZ bekeken in datalogs en daar kwam uit dat je over 1 rondje eigenlijk maar 22 sec oid op een recht stuk rijd en daar hoort remmen ook bij. Op een gegeven moment win je dus niet meer heel veel tijd door er vermogen bij te gaan doen. Sterker nog als dat vermogen niet beheersbaar is en je steeds iets later op het gas gaat dan verlies je tijd ipv dat je het wint.
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Onderstel is al meer dan voldoende "aanwezig", en as I said, ik ga niet constant 700 pk "cruisen", eerst maar eens leren rijden met dat ding. Er komen overigens 18x9.75j rims op met 275 R888 op... dus aan bestuurbaarheid zal er genoeg aanwezig zijn.
Ik wil het vermogensplaatje in een keer goed doen zodat ik achteraf a) goedkoper uit ben en b) niet mijn prestaties kan wijten aan gebrek aan vermogen. Volgende stap is gewicht, deze gaan we proberen om richting 1000 kg te brengen (lichtste impreza waar ik van gehoord heb zat rond 950, dus dat is mogelijk)
Ik wil het vermogensplaatje in een keer goed doen zodat ik achteraf a) goedkoper uit ben en b) niet mijn prestaties kan wijten aan gebrek aan vermogen. Volgende stap is gewicht, deze gaan we proberen om richting 1000 kg te brengen (lichtste impreza waar ik van gehoord heb zat rond 950, dus dat is mogelijk)
- Bram
- Berichten: 16621
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Either way, dit wordt een dik hok, dat is wel duidelijk.
Goed om te lezen dat hij door Mark opgebouwd wordt, dat is geen praatjesmaker maar een echte vakman
Goed om te lezen dat hij door Mark opgebouwd wordt, dat is geen praatjesmaker maar een echte vakman

- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Daar kan ik alleen maar over eens zijn 

- Bram
- Berichten: 16621
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
De mijne is daar ook meerdere keren geweest, nooit teleurgesteld :banging:
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Btw, het is de bedoeling om hiermee 16 maart te gaan testen @ CPZ met DF.
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Een bijzondere update:
Morgen gaan we deze schatje ophalen, incl kooi, NL kenteken, 22B bodykit en heel wat polyester!

























Morgen gaan we deze schatje ophalen, incl kooi, NL kenteken, 22B bodykit en heel wat polyester!
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
is het goedkoper om het blok in die auto te hengele? Of heb je straks twee auto's?
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Ik heb al twee blokken, eentje wat in mijn auto nog hangt en een van de fotos (2.35). Rest heb ik ook al "erbij", zoals achtertrein, versnellingsbak enz. Ik heb dus enkel paar "kleine" dingen nodig om twee autos te maken. Mijn eigen zal dus de verkoop in gaan denk ik, maar dat zien we nog 

- Bram
- Berichten: 16621
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Sja, wat valt hier nog over te zeggen, het wordt alleen maar gekker
Vet hoor :banging:

Vet hoor :banging:
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Glad u like it 

- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Lekker bezig! Misschien je eigen weer stock maken en als daily houden?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Cazzo46, Mark 320iS, maurizio en 8 gasten