400 staat ongeveer gelijk aan 19 ronden met een kaart... die moet je er zeker uit halen

Nu nog sparen voor de bergen brandstof...
Ik wil gewoon mijn circuit ervaring rustig opbouwen. Het lijnen rijden beviel vorig jaar uitermate goed en de laatste rondjes gingen best wel op een lekker tempo.Grappig om te zien dat het voorrijden toch wel populair was! Ik wil wel weer voorrijden, ben er toch
Pingus schreef:Afgezien van benzine tanken en af en toe een plas pauze was ik toch echt van plan 8 uur door te rijden Rico(waarbij dit keer de auto op slot gaat zodat er geen grapjassen de auto even verstoppen als ik sta te plassen, nietwaar Steve
)
Nou, als het 15k was, zou ik iedere maand proberen een dag te krijgen; dat kost een dag Zandvoort al bijna!steve smith schreef:die jongens leggen even 15K+ op tafel om dit geintje plaats te laten vinden.....
Pingus schreef:(waarbij dit keer de auto op slot gaat zodat er geen grapjassen de auto even verstoppen als ik sta te plassen, nietwaar Steve)
steve smith schreef:...
![]()
![]()
Tja. Wij kunnen er niks aan doen dat jij wel eens een zuurpruim bent!Pingus schreef:steve smith schreef:...
![]()
![]()
Achteraf gezien was het wel grappig, maar op dat moment zelf had een stripboekfiguur er uit gezien met van die dooskopjes en zo boven het hoofd
![]()
steve smith schreef:
@ Hans: schraper! Lees nou ff wat je schrijft: je zit te bietsen over een beetje inschrijfgeld (1 tank peut) om een paar hele dikke auto's uit te komen laten, maar schrijft wel in dezelfde zin dat even blijven overnachten en een avondje slempen er nog wel in zit. Doe niet zo moeilijk een betaal gewoon, die jongens leggen even 15K+ op tafel om dit geintje plaats te laten vinden.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten